Slovenija
10170 ogledov

Kolesarska steza smrtna past za kolesarje, prehoda ni in ga ne bo

kolesarska steza
1/2
Žurnal24
Kolesarji opozarjajo na nevarno ureditev kolesarske steze, ki nima urejenega prehoda.

Bralec nas je opozoril na nevaren odsek kolesarske steze proti Dobrovi. Na cesti Dolomitskega odreda se po odcepu za Pot čez gmajno kolesarska steza po nekaj metrih konča. Po pravilih bi morali tam prečkati cesto in se nekaj sto metrov peljati po desni strani, nato pa za nepreglednim ovinkom, kjer vozniki vozijo tudi več kot sto na uro, omejitev pa je 90, znova prečkati cesto, saj je kolesarska cesta na levi stran gledano proti Dobrovi. "Tam je tudi predvideno, da bi kolesarji prečkali cesto, vendar na cesti prehod ni narisan. Gre za izjemno nevarno ureditev, ki se lahko konča tudi s smrtjo, ne vem, kdo je odobril takšno rešitev," je poudaril bralec.

kolesarska steza | Avtor: Žurnal24 Žurnal24
Za kolesarsko stezo na omenjenem območju je pristojna Direkcija za infrastrukturo. Odgovorili so nam, da omenjen odsek kolesarske povezave še ni dokončan, razlog pa so težave pri pridobivanju zemljišč. Z gradnjo nadaljevali takoj, ko pridobijo zemljišča, potrebna za gradnjo. Dodali so še, da manjkajoči del kolesarske povezave ne bo financiran iz sredstev EU.

Nadaljnja gradnja bo po pridobitvi zemljišč trajala še tri do štiri mesece, da bo kolesarska steza pravzaprav varna za uporabo.

Na direkciji so zaradi manjkajočega dela začasno izvedli izogibališče (čakališče), da se lahko kolesarji lažje oziroma varneje vključijo na kolesarsko pot. 

"Začasno izogibališče (čakališče) je bilo usklajeno s prometno stroko in potrjeno s strani komisije za pregled in prevzem izvedenih del. Komisijo, ki šteje 13 članov, poleg izvajalcev del, nadzornikov in projektanta sestavljajo tudi predstavnika Občine Dobrova-Polhov Gradec, Mestne občine Ljubljane, predstavnik Policijske uprave Ljubljana ter predstavnik Inšpektorata RS za infrastrukturo," so pojasnili na naše poizvedbe, komu se je zdela ideja prečkanja ceste za nepreglednim ovinkom, kjer vozniki vozijo z veliko hitrostjo dobra ideja. Tudi na Mestni občini Ljubljana so potrdili, da je bil izveden komisijski pregled ceste. Zapisali so, da je bila kolesarska steza predana v uporabo, "kar pomeni, da je ureditev ustrezna z vidika varnosti v prometu".

kolesarska steza | Avtor: Žurnal24 Žurnal24
Bralec je še opozoril, da na odseku ni narisanega prehoda za kolesarje, prav tako ni nobenega prometnega znaka, ki bi voznike opozarjal na kolesarje oziroma znaka za znižanje največje dovoljene hitrosti. Še več, malce pred ovinkom je konec omejitve na 60 kilometrov na uro. 

Bralec dodaja, da večina kolesarjev, ki jih je na tej cesti veliko, ignorira predvideno rešitev prometne stroke in se, namesto da bi se ustavili in za nepreglednim ovinkom prečkali cesto, še naprej pelje po desni strani ceste, nekateri pa cesto brez ustavljanja prečkajo kasneje na bolj preglednem delu. 

ksenja.znidarsic@styria-media.si

Komentarjev 18
  • miho 08:07 29.september 2025.

    Ta kolesarska steza manjka vse do Ljubljane. Bravo!

  • Naklonsky 09:34 28.september 2025.

    “Dodali so še, da manjkajoči del kolesarske povezave ne bo financiran iz sredstev EU.” Jasno da ne, saj smo zadnji pri črpanju EU sredstev! To pomeni, da bo stanje ostalo takšno, kot je! Bravo, mr. Taubi!

  • Idioti 09:06 28.september 2025.

    Z vožnjami kolesa za svoj gušt in veselje sem v sezoni 2013 prevozil največ in to 8,400 km , , v drugih pa od 4500 -6500 km tako, da sem na kolesu maher. Enkrat sem preiskušal nov sedež na LJ-CE-ZM- ...prikaži večM- Litija -LJ. in ugotovil , da bi morala biti cesta CE-ZM prepovedana za kolesarje, tako je nevarna in to samo zaradi varovalnih ograj po celi dolžini. Nimaš kam pobegniti, kot me je rešil prav neograjen travnik pred Litijo. Enako je s cesto KA-Plitvice ,Smrtno nevarna na vsakem ovinku zaradi kamiono