Avto
26034 ogledov

Če takoj ne začnemo graditi šestpasovnic, smo v ...

Komentarjev 33
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • silhuet 08:18 25.november 2017.

    Neprimerno boljša prometna situacija bi bila , če bi naš (zelo slab) prometni minister prepovedal po celotnem avtocestnem križu prehitevanje tovornjakov. Na AC Trst Benetke je na celotnem odseku prepoved prehitevanja tovornjakov in kljub neprimerno večjemu številu kamionov, nesreč skoraj ...prikaži več ni. Naši debilni prometni "strokovnjaki" pa ne. Zaradi nekega Klobase, ne bodo prepovedali prehitevanja. Tapci - kvazi strokovnjaki se bodo morali še veliko naučiti.

    • McClain 11:42 25.november 2017.

      točno tako. Na vseh italijanskih avtocestash je tako, kjer sta samo dva pasova. In edino sprejemljivo je tako. Ker da zato, da en kamionar pride v Koper 5 minut prej izvede 20 prehitevanj po 2 minuti, je katastrofa, ki bi ...prikaži več jo minister, če bi imel samo za ščepec pameti, z lahkoto reguliral.

    • Skippy 01:13 27.november 2017.

      Ti primerjaš popolnoma ravninsko italijansko avtocesto, kjer ni razlik v hitrostih med tovornjaki, z našimi hribovitimi, kjer so te razlike tudi po 50 km/h??? Na hribovitih območjih nimaš nikjer prepovedi prehitevanja.

    • a04fcc1478065fdf1a95135fefb1e4e18500f9f6 22:35 27.november 2017.

      Skippy??? Max hitrost kamiona na AC je 90km/h - min hitrost (v normalnih voznih razmerah) je predpisana 50km/h. Torej... Govoriš, da vozijo 50 oz. 40km/h? V resnici še nobenega kamiona nisem srečala, ki bi po najhujših hribih Slo AC (npr. ...prikaži več Višnjegorski klanec) vozil manj kot 70km/h. Pa nič bat, sem dostikrat vozila za polnim kamionom, prikoličarjem. Prazen vozi normalno 90.

  • mph 08:06 25.november 2017.

    Na daljši rok je edina rešitev je odstranit iz cest vse tovornjake, ki so samo v tranzitu. Samo za lokalni prevoz. Ojačat bi bistveno morali železniške transporte, predvsem meddržavne, tovornjake pa eventuelno cele na tovorne vlake.

    • silhuet 08:24 25.november 2017.

      Zaradi tovornjakarskega lobija, se nikoli ne bo kaj takega zgodilo. Kar vprašajte gospoda Klobaso. Ta idiot niti prepoved uporabe tovornjakov ljubljanske severne obvoznice ne dovoli. In tu je še g. Jankovič, ki se mu smilijo njegovi "zemljaki", ki bi bili ...prikaži več prizadeti zaradi povečanega prometa tovornjakov v njihovi sošeščini - južni ljubljanski obvoznici. Dokler bo migal še zadnji bivši komunist, napredka na tem področju ne bo !

  • brencl 08:48 25.november 2017.

    Za začetek je treba povečati cestnine za tovornjake, saj so ti največji uničevalci naših AC. Hkrati pa je treba na povsod na AC prepovedati njihovo medsebojno prehitevanje ter rigorozno kaznovati njihove prekrške. Tako se bo nabralo kar precej denarja, katerega ...prikaži več pa si nikakor ne smejo iz integralnega proračuna prisvojiti raznorazni paraziti, marveč mora ostati nedotaknjen, kot namenska sredstva za ceste.

    • Laznivi 14:07 25.november 2017.

      Ti si pravi komunajzar ki bi samo kradel in z tem nic naredil...cestnine za tovornjake imamo najvisje dalec naokrog za to pa ne dobijo nic razen kolon in penalov ker ne dostavijo v pravem casu....se spluzit jim nismo sposobni...prevozijo celo ...prikaži več europo v snegu ko zapeljejo na slo avtocesto jim pa drsi...

  • Avatar omega_v6
    omega_v6 11:34 25.november 2017.

    Nič se ne bojte!! Pred referendumom o drugem tiru je predsednik vlade ZAGOTAVLJAL,da bodo tovornjake spravili na vlake!! Toraj bo tovornjakov mnogo majn na cestah razen,če zopet Cerar ni LAGAL kot je v navadi vladajočih!! Ne bi bilo prvič,da so ...prikaži večo nas levičarji prepeljali žejne preko vode smo,da si nakradejo denar tako kot pri izgradni AC križa!!

    • McClain 11:40 25.november 2017.

      tu ni "razen". Sigurno je lagal.

    • zdrej 14:22 25.november 2017.

      Takrat, ko bo večina tranzita na vlakih, njega ne bo več na vladi. Vidva pa pazita kaj pišeta, ker so tovornjaki že na vlakih. Samo kako spraviti vse tovornjake na vlake, če pa ne uspevajo voziti tovora iz luke?

  • Laznivi 14:10 25.november 2017.

    Tretji pas smo ze placali in preplacali ...le da je v panami ali na kajmanskih otokih....mafijasi ki so ga ukradli pa se vedno uplivajo na dihanje te izropane drzavice

  • zdrej 10:54 25.november 2017.

    Saj situacija ni rožnata že več kot 10 let. Pa niste kaj dosti naredili. Veste kaj, javni promet po večini državi crkuje. Ljudje zato rabijo avte in posledično pridemo do razmerja udobje/stroški, ki ga prinaša avto. Seveda bo število avtomobilov ...prikaži več še raslo, ker je javni prevoz v P***I, taksiji so astronomsko dragi. Padati bo pa začelo, ko se bo razvilo deljenje avtov z določenimi drugimi pogoji (spremembe delovnih časov recimo) in kasneje avtonomija vožnje. Sedaj so na vrsti želežnice za dogradnjo

    • zdrej 10:57 25.november 2017.

      Pa še nea zadeva je ki me moti. Tudi sam sem del tega problema. Ampak ja, DARS ima ob AC deteljicah neke površine, ki bi jih mogoče bilo smiselno uporabiti za parkirišča za tiste, ki mu rahlo pomagajo k zmanjševanju ...prikaži več količine prometa, ko se iz bližnjih krajev zberejo in vozijo skupaj na delo. Ne pa da morajo ljudje iskati ne vema kake rešitve. S tem bi DARS pomagal k večji prepustnosti, nekaj manjšemu onesnaženju. Dohodkov pa ne bi ne vem kako znižal, ker večina teh bi še vedno imela vinjeto.

    • a04fcc1478065fdf1a95135fefb1e4e18500f9f6 22:28 27.november 2017.

      Zelo dobra ideja

  • alojzr 10:00 25.november 2017.

    Počasi! Najprej je treba protihrupne ograje. Potem ograje podret in razširit odstavni pas. Potem postavit protihrupne ograje. Potem podret protihrupne in zgradit tretji pas. Potem postavit protihrupne. Potem podret protihrupne in razširit odstavni pas. Potem...

  • McClain 11:39 25.november 2017.

    gašperšiču pač ne more biti nič jasno; ceste ki se zdaj obnavljajo, regionalne, ki so v katastrofalnem stanju, se niti ena ne širi hkrati!! Da ne govorim o kolesareskih poteh, ki bi se nujno morale graditi hkrati, vsaj tisti odseki, ...prikaži več, ki se obnavljajo. Vse ceste so širine, ki jo kamion zapolni popolnoma. Isto parkirišča, standard iz Jugoslavije iz začetka 70ih, ko je bilo glavno vozilo fiček in katrca, s širino pol metra manj kot zdajšnja vozila. Brez vsaj malo vizije si pač tele

  • Anza 17:20 25.november 2017.

    Najprej je treba decentralizirati državo. Potem je treba organizirati javni prevoz, da zjutraj ne bo 10 avtov za prevoz 100 ljudi.

  • 6a6330cf643e6297e0f11772a01ce2d9c0c144b1 12:14 25.november 2017.

    Za začetek se prepove prehitevanje med tovornjaki na AC in podaljšamo rok kolapsa za nadaljnjih 5 let. Najhuje je, ko na Vrhniškem trije tovornjaki vozijo vštric, ker sta dva od teh za 0.5 km/h hitrejša drug od drugega in stanje ...prikaži več se z leti zgolj slabša. Zgostitve in efekt elastike nastajajo predvsem zaradi teh izletov vozil z 90 km/h na prehitevalne pasove. To pa privede do kolon na vpadnicah. "Dobro jutro!" , v SLO že dlje časa nimamo več AC v pravem pomenu besede.

  • mirror 11:13 25.november 2017.

    Poslanec Pojbič naj se pripelje v Šentilj ali Maribor in se tam presede na vlak za Ljubljano, pa bo zadeva rešena. Če vas ne motijo zamude vlakov, je to najboljša rešitev. Če vas pa motijo, pa prodajte železnice Nemcem, ti ...prikaži več pa bodo znali napraviti red v točnosti vlakov.

    • zdrej 14:28 25.november 2017.

      Maš kar prav, samo nemce bo tukaj zanimal samo dobiček. Poglej kaj so Francozi naredili z železnicami. Prodali in potem nazaj kupili, ker se je varnost poslabšala. Najboljše je nekako spraviti sposobne na vrhe podjetij ob onesposobljanju nesposobnih v parlamentu, ...prikaži veču, da jih ne bodo mogli dol vreči, če se jim bo tako zazdelo, da kršijo njihove pravice po participaciji v dobičku. Onesposobiti nesposobne pa je težko.

    • a04fcc1478065fdf1a95135fefb1e4e18500f9f6 22:27 27.november 2017.

      Sposobni gredo v tujino al pa odprejo lastno podjetje, ker je v državi štala.

  • Žirafa 21:37 25.november 2017.

    Ni nam treba uničevati okolja s šestpasovnicami, spodobne vlake in železniške povezave zrihtajte!

  • Marko Smolej 16:39 25.november 2017.

    Kaj pa naj bi Slovenci počeli s tretjim pasom? Že sedaj obstaja na vzpetinah, pa bolj klavrno sameva.. Razni mečkači pa mobitelci bivakirajo na srednjem pasu pri svojih vratolomnih 90km/h in se niti slučajno ne mislijo odmakniti desno. Če mu ...prikaži več pa obzirno poblendaš, ti pa ozmerja familijo za tri generacije naprej in nazaj. Policije pa nikjer.. Še pred tretjim pasom rabimo avtocestno policijo, je cenejša kot vsaka adaptacija avtoceste...

    • Skippy 01:14 27.november 2017.

      Tisti tretji pas ni vozni pas, ampak je počasni pas.

    • Marko Smolej 13:55 10.april 2018.

      Kakorkoli, če si počasnejši od vozil, ki se ti bližajo, greš pač na počasni pas. Jaz vozim 130-140 pa se vedno umaknem desno, če se mi bližata dva hitrejša. Vse do danes mi zaradi tega še ni padla krona z ...prikaži več glave... In zakaj se slovenski šleperisti nočejo umakniti na počasni pas?

  • Avatar Bianca Zvorc
    Bianca Zvorc 23:14 26.november 2017.

    A nimamo v Sloveniji ŽELEZNIC in letal? Še posebej ŽELEZNICE bi morale izkoristiti te tovornajke... da ne govorimo koako onasnežujejo naše okolje in pobijajo Slovenske ljudi ti tovornjakarji! ADIJO - a ta država še premora kake glave pametne da malce ...prikaži veče razmišljajo in delajo stvari, ki ne škodujejo naši naravi, našim ljudem in PRINAŠAJO PROFIT kjer ga rabimo?! Pa pristanišč tudi več nimamo? Žalostno.

  • Lavdan 21:53 25.november 2017.

    Ljubljana nujno rabi še en krog, da se ves promet ob konicah ne zabije okoli mesta.

  • Avatar Dodoman
    Dodoman 20:18 26.november 2017.

    V blizini predora Malence je nujno urediti promet kot je bil 2 leti nazaj. Darsovci so frderbal pretok vozil na izhodu iz tunela.....človeški faktor upraviteljev je bistven pri rešitvi zastojev na Lj obvoznici.

  • jameson 16:00 25.november 2017.

    Podražit vinjete za 5000% pa nebo prometnih zamaškov.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.