A ste vi res tolk neumni al se samo delate?? Z ragljo kot je videt na sliki bi šli vi odvijat vijake, kateri so po pravilih stisnjeni na 12KG al kaj? In prvo boste avto dviglni šele nato odvil kolesa… ...prikaži večsa al kaj? v tem primeru je velika verjetnost da se bo avto premaknil za toliko, da lahko avto zdrsne iz dvigalke! Najlazje je tle napisat navodila kljub temu da ste vidli odstranitev kolesa sam pri vulkanizerju!! Čudno da ne napisete še , da uzemte pnevmatsko pistolo za odvijanje vijakov! In z WD-40 boste šprical v blizini zavor? Pol pa v jok k nebodo prijele ane??
Se strinjam zgoraj z "4krogci" 100%. Pred kratkim sem to delal najbolj pravilno mozno, saj mi je prisel zebelj v gumo in je spustila. Prvo odsraufas (pa se to ne cisto do konca, temvec samo toliko da lahko s prstom… ...prikaži več kasneje odsraufas lepo ko je avto dvignjen). Tukaj je vprasanje, kaj ce dvigalka ze pri dvigovanju zdrsne rabi pasti na gumo, ki je se dokaj minimalno prisraufana, da se avto ne poskoduje! Sele potem opravimo nadaljnje postopke.
kjer ste napisali po točkah bi lahko napisali malce bolj takole:1. najprej odšponaš vijake - če je treba tudi skočiš na ključ da popusti2. namestiš dvigalko na za to ustrezno mesto pod avtom - ne kar… ...prikaži več nekam3. napumpaš dvigalko toliko da guma visi v zraku4. odviješ vijake 5. zamenjaš pnevmatiko6. zašraubaš vijake7. spustiš avto na tla8. zategneš vijake - če si ženska priporočam da tudi z nogo mal na ključ stopiš da bolj zategneš9. se odpelješ do vulkanizerja, kjer ti bodo popravili/zamenjali poškodovano pnevmatiko in jo ustrezno namestili nazaj, rezervno kolo pa pospravili nazaj na svoje mesto
A ste vi res tolk neumni al se samo delate?? Z ragljo kot je videt na sliki bi šli vi odvijat vijake, kateri so po pravilih stisnjeni na 12KG al kaj? In prvo boste avto dviglni šele nato odvil kolesa… ...prikaži večsa al kaj? v tem primeru je velika verjetnost da se bo avto premaknil za toliko, da lahko avto zdrsne iz dvigalke! Najlazje je tle napisat navodila kljub temu da ste vidli odstranitev kolesa sam pri vulkanizerju!! Čudno da ne napisete še , da uzemte pnevmatsko pistolo za odvijanje vijakov! In z WD-40 boste šprical v blizini zavor? Pol pa v jok k nebodo prijele ane??
Se strinjam zgoraj z "4krogci" 100%. Pred kratkim sem to delal najbolj pravilno mozno, saj mi je prisel zebelj v gumo in je spustila. Prvo odsraufas (pa se to ne cisto do konca, temvec samo toliko da lahko s prstom… ...prikaži več kasneje odsraufas lepo ko je avto dvignjen). Tukaj je vprasanje, kaj ce dvigalka ze pri dvigovanju zdrsne rabi pasti na gumo, ki je se dokaj minimalno prisraufana, da se avto ne poskoduje! Sele potem opravimo nadaljnje postopke.
avto na gumo*
kjer ste napisali po točkah bi lahko napisali malce bolj takole:1. najprej odšponaš vijake - če je treba tudi skočiš na ključ da popusti2. namestiš dvigalko na za to ustrezno mesto pod avtom - ne kar… ...prikaži več nekam3. napumpaš dvigalko toliko da guma visi v zraku4. odviješ vijake 5. zamenjaš pnevmatiko6. zašraubaš vijake7. spustiš avto na tla8. zategneš vijake - če si ženska priporočam da tudi z nogo mal na ključ stopiš da bolj zategneš9. se odpelješ do vulkanizerja, kjer ti bodo popravili/zamenjali poškodovano pnevmatiko in jo ustrezno namestili nazaj, rezervno kolo pa pospravili nazaj na svoje mesto