Dej Žurnalček, ne bit tko pameten. V TV Dnevniku na HTV je pilot dal izjavo kaj se je dogajalo. Najprej mu je odpovedala hidravlika, nato mu je eksplodiral motor, skušal je pristati, vendar je videl, da mu ne bo uspelo,… ...prikaži več, zato se je na 200m višine izstrelil, še prej pa je letalo usmeril stran od hiš! Do pristanka mu je zmanjkalo cca 15 sekund.
Ta MIG je bil že odpisan - sploh ni bil predviden za ge. obnovo- ker je imel precveč naletov - lansko leto , vendar so mu , zaradi zamude obnovljenih , podaljšali umetno na papirju življensko dobo , ker bi… ...prikaži več drugače , če bi MIG obsatal na tleh , drugih pa niso imeli , morali zaprositi NATO za njihovo zaščito zračnega prostora. To pa košta kunića . Škoda pa aviona , ko bi lahko bil rastavni eksponat pred kakšnim aerodromom.
12 let ni bilo na popravilu, ko pa je bil na pregledu je bil pa na pregledu v Romuniji? Jao jao..ja pol pa ni čudno da je dol padu k pa ni noben nč naredu za vzdrževanje. Čudn da ni že prej padu dol.
Ga ni argumenta na tem kurtchevem portalu da tebi ne bi bilo vse jasno a ? Kekec en da mu ni para. Seveda, izstreli se lahko tudi ko leti meter nad tlemi obrnjen z glavo navzdol, seveda je podatek ali… ...prikaži več ostane živ ali ne zelo zanemarljiv.
Tik pred pristankom na višini 500m =1500f. Pri drugem opisu 15sek. pred pristankom . Na Brniku si na višini 1500f nad višino Brnika oddaljen 5km od začetka RW 31 in pri njegovi od njega opisani hitrosti 400km/h bi za to… ...prikaži večto rabil 1min . Pilote moj đe si bia , šta si radia. Preletaval aerodrom za zabavo , ker je bilo potrebno porabiti gorivo , ki je bilo dobljeno za nadletanje proslave v Kinu.
Evo uradnega poročila letalstva: Avion je imel problem z obema sistemoma hidravlike koles , zato je tudi VEČKRAT preletaval aerodrom , da pporabi gorivo za zasilni pristanek , vendar se je na koncu vnel tudi motor-/ lahko ptić / Nobene… ...prikaži več okvare letalne avionike se ne omenja , čeprav pilot v svoji izjavi trdi , da je šel na zasilni pristanek- brez koles- vendar so mu izjave glede parametrov aviona zmedene.
Evo razgovor med stolpom civilnega Plesa, ne Lučkega in MIG-om , zasilni pristanek so izvajali na ZG aerodrom v smeri z juga na stezo RW 05 in pilotom padlega aviona , kot tudi drugega MIG-a . Vsak razgovor med avioni… ...prikaži veči in stolpom kjerkoli na svetu laho poslušate na sprejemnikih , ki stanejo 70€ le da se nahajate znotraj ~20km kroga kontrole letenja.
no ja, kdor ima vsaj malo pojma o letalstvu ve, da je trditev o 12 letih brez servisa novinarska raca. Vsako letalo ima servis na določeno časovno obdobje in/ali (odvisno od sistema) na število odletenih ur...
Noge držim na predalniku v katerem so zamisli vse pristajalne procedure aer. vseh gl. mest sveta , kakor tudi vseh velikih aerodromov porazdeljenih v 20 fasciklov skupne teže cca. 30kg.
Po pričanju prvih očevidcev , avion je parkrat preletel na nizki višini področje aer. Lučko. Se pravi , da ni bilo problemov pri upravljalski hidravliki, ker če bi bilo , ne bi mogel ptreletavati področje. Popoldne so začeli govoriti o… ...prikaži več problemih s hidravliko . Na avionu je še vozni sklop , ki se spušča s pomočjo hidravlike . Temu primerno se je pilot tudi obnašal preletavavši stolp , da mu povedo ali so se kolesa spustila. V takem slučaju se ne zapušča avion , ampak se porabi gorivo in potem pristane v peno na pisto . Tudi v samem drsanju po pisti, se lahko še zmeraj izstreli . Po mojem se je to tudi dogajalo, vendar je ob teh preletih na 100 m v motor zašla ptica in MIG je bil odpisan.Problem na kolesni hidravliki lahko nastane zmeraj - stare cevi , pa tudi nove pokajo - in ni to problem teh. vzdrževanja , ampak generalnih obnov letala. Na novo obnovljenih MIG -ov je bilo premalo za ekadrio , pa so obnovljenim iz Ukrajine , dodali še 1 ali 2 stara.
Prva pričevanja prebivalcev področja okoli a. Lučko - nekontrolirana -, so govorila o tem , da je ta avion VEČKRAT preletel v nizkem letu področje aerodroma. To z pokvarjenim sistemom pilotaže ni mogel, ker bi ga lahko vsako sekundo zabilo… ...prikaži več v zemljo ali v zrak . V tej situaciji bi izkočil isto sekundo, pilot pa sedaj že izjavi , da je letalo usmeril stran od naselljij. Ne govori o pokvarjeni hidravljičnem sistemu upravljanja, ampak samo o hidravliki , kar pomeni hidravlika stajnoga trapa -izvlačenja koles . In kaj je to tu znanstvenega , da je težko razumeti . V tem preletavanju stolpa , da mu povedo ali so kolesa zunaj ali ne , dobi komando , da ga sesuje , ker je zasilni prenevaren ali pa faše v motor ptiča.
Hidravlika nima nobene zveze z motorjem in to se ne more zgoditi istočasno . Isto kot da bi rekel , da ti je najprej počila guma in zaradi tega zaribal motor , pa bi še šlo , ampak se ti… ...prikaži več je snel tudi volan.
Dej Žurnalček, ne bit tko pameten. V TV Dnevniku na HTV je pilot dal izjavo kaj se je dogajalo. Najprej mu je odpovedala hidravlika, nato mu je eksplodiral motor, skušal je pristati, vendar je videl, da mu ne bo uspelo,… ...prikaži več, zato se je na 200m višine izstrelil, še prej pa je letalo usmeril stran od hiš! Do pristanka mu je zmanjkalo cca 15 sekund.
Ta MIG je bil že odpisan - sploh ni bil predviden za ge. obnovo- ker je imel precveč naletov - lansko leto , vendar so mu , zaradi zamude obnovljenih , podaljšali umetno na papirju življensko dobo , ker bi… ...prikaži več drugače , če bi MIG obsatal na tleh , drugih pa niso imeli , morali zaprositi NATO za njihovo zaščito zračnega prostora. To pa košta kunića . Škoda pa aviona , ko bi lahko bil rastavni eksponat pred kakšnim aerodromom.
MIG heheheheheheehehehe
Sreča, da nimajo podmornice, ker bi jih danes reševali z dna Jadranskega morja!
12 let ni bilo na popravilu, ko pa je bil na pregledu je bil pa na pregledu v Romuniji? Jao jao..ja pol pa ni čudno da je dol padu k pa ni noben nč naredu za vzdrževanje. Čudn da ni že prej padu dol.
Ga ni argumenta na tem kurtchevem portalu da tebi ne bi bilo vse jasno a ? Kekec en da mu ni para. Seveda, izstreli se lahko tudi ko leti meter nad tlemi obrnjen z glavo navzdol, seveda je podatek ali… ...prikaži več ostane živ ali ne zelo zanemarljiv.
15.000h
Tik pred pristankom na višini 500m =1500f. Pri drugem opisu 15sek. pred pristankom . Na Brniku si na višini 1500f nad višino Brnika oddaljen 5km od začetka RW 31 in pri njegovi od njega opisani hitrosti 400km/h bi za to… ...prikaži večto rabil 1min . Pilote moj đe si bia , šta si radia. Preletaval aerodrom za zabavo , ker je bilo potrebno porabiti gorivo , ki je bilo dobljeno za nadletanje proslave v Kinu.
Evo uradnega poročila letalstva: Avion je imel problem z obema sistemoma hidravlike koles , zato je tudi VEČKRAT preletaval aerodrom , da pporabi gorivo za zasilni pristanek , vendar se je na koncu vnel tudi motor-/ lahko ptić / Nobene… ...prikaži več okvare letalne avionike se ne omenja , čeprav pilot v svoji izjavi trdi , da je šel na zasilni pristanek- brez koles- vendar so mu izjave glede parametrov aviona zmedene.
Evo razgovor med stolpom civilnega Plesa, ne Lučkega in MIG-om , zasilni pristanek so izvajali na ZG aerodrom v smeri z juga na stezo RW 05 in pilotom padlega aviona , kot tudi drugega MIG-a . Vsak razgovor med avioni… ...prikaži veči in stolpom kjerkoli na svetu laho poslušate na sprejemnikih , ki stanejo 70€ le da se nahajate znotraj ~20km kroga kontrole letenja.
http://www.vecernji.hr/crna-kronika/ekskluzivno-poslusajte-snimku-razgovora-kontrole-leta-i-pilota-mig-a-954215?utm_campaign=Partnerski+portali&utm_medium=Widget&utm_source=24sata
tu se motis hrvati imajo tudi podmornico sicer eno samo (velebit) razred una splavljeno leta 1996
no ja, kdor ima vsaj malo pojma o letalstvu ve, da je trditev o 12 letih brez servisa novinarska raca. Vsako letalo ima servis na določeno časovno obdobje in/ali (odvisno od sistema) na število odletenih ur...
ja na suhem že skoraj 10 let :)
Noge držim na predalniku v katerem so zamisli vse pristajalne procedure aer. vseh gl. mest sveta , kakor tudi vseh velikih aerodromov porazdeljenih v 20 fasciklov skupne teže cca. 30kg.
Po pričanju prvih očevidcev , avion je parkrat preletel na nizki višini področje aer. Lučko. Se pravi , da ni bilo problemov pri upravljalski hidravliki, ker če bi bilo , ne bi mogel ptreletavati področje. Popoldne so začeli govoriti o… ...prikaži več problemih s hidravliko . Na avionu je še vozni sklop , ki se spušča s pomočjo hidravlike . Temu primerno se je pilot tudi obnašal preletavavši stolp , da mu povedo ali so se kolesa spustila. V takem slučaju se ne zapušča avion , ampak se porabi gorivo in potem pristane v peno na pisto . Tudi v samem drsanju po pisti, se lahko še zmeraj izstreli . Po mojem se je to tudi dogajalo, vendar je ob teh preletih na 100 m v motor zašla ptica in MIG je bil odpisan.Problem na kolesni hidravliki lahko nastane zmeraj - stare cevi , pa tudi nove pokajo - in ni to problem teh. vzdrževanja , ampak generalnih obnov letala. Na novo obnovljenih MIG -ov je bilo premalo za ekadrio , pa so obnovljenim iz Ukrajine , dodali še 1 ali 2 stara.
Prva pričevanja prebivalcev področja okoli a. Lučko - nekontrolirana -, so govorila o tem , da je ta avion VEČKRAT preletel v nizkem letu področje aerodroma. To z pokvarjenim sistemom pilotaže ni mogel, ker bi ga lahko vsako sekundo zabilo… ...prikaži več v zemljo ali v zrak . V tej situaciji bi izkočil isto sekundo, pilot pa sedaj že izjavi , da je letalo usmeril stran od naselljij. Ne govori o pokvarjeni hidravljičnem sistemu upravljanja, ampak samo o hidravliki , kar pomeni hidravlika stajnoga trapa -izvlačenja koles . In kaj je to tu znanstvenega , da je težko razumeti . V tem preletavanju stolpa , da mu povedo ali so kolesa zunaj ali ne , dobi komando , da ga sesuje , ker je zasilni prenevaren ali pa faše v motor ptiča.
Hidravlika nima nobene zveze z motorjem in to se ne more zgoditi istočasno . Isto kot da bi rekel , da ti je najprej počila guma in zaradi tega zaribal motor , pa bi še šlo , ampak se ti… ...prikaži več je snel tudi volan.