A to se je spomnila ista agencija, ki preprečuje obnovo bežigrajskega stadiona zaradi "prekomernega hrupa"? Hvala ARSO, na cesto bi vas bilo treba zbrcati od prvega do zadnjega bebci neumni!
130 km/h na 90 km/h pa je zmanjšanje emisij delcev kar 40%.Iz 90 km/h na 50 km/h pa še za 40%. Pri 10-20 km/h je pa emisija 0 ali kaj hoče avtor natveziti?
Že tako se folk usrano vozi, zdej se bo pa še bolj.Idiotizem po slovensko..Poanta teh omejitev, je pa verjetno zaradi nabijanja kazni...Nesposobneži, bejšte, že enkrat, na smetišče zgodovine!!!
Pri zmanjšanju hitrosti s 130 km/h na 90 km/h pa je zmanjšanje emisij delcev kar 40%. Logično, če je pa tudi hitrost nižja. In to za neverjetnih 40%. Waw. Nekdo izumlja "rocket sience"
Predvidevam, da v Nemčiji, kjer ni omejitev (ok, ponekod na avtocestah je omejeno na 120 km/h) ni nobenega več živega - namesto Münchena je lunina površina, ker je onesnaženje takšno...
ja no... saj to da imamo cel AC križ dobesedno blokiran s kamioni iz bolgarije, romunije in ukrajine pa ni problem al kako? Klumpom od kamionov, pa se potem pridružuje še cela vojska razjebanih kombijev, ki dnevno križarijo gor in dol po lepi naši.
to stanje ni od vceraj, ali? to se ze dolgo ve. in kaj se stori proti temu? zmajsat hitrost na avtocesti in narod fu*** (z butasto pretvezo, da bomo tako kao resili "okolje")! kot da bo teh 20 km/h kaj… ...prikaži več pomagalo, glede na to da bo tranzit se zmeraj tak, kot je bil (tako stevilcno kot glede hitrosti).
na takšen način se v našem skrpucalu, ki mu sami pravimo država, povsod beži od problema. namesto ceste zrihtat, se omeji hitrost. najbolje, da vse uvoze na avtocesto spremenijo v cono 30
Se pravi, zdej bodo pobirali keš za prekoračitve pozimi... no pametno bi bilo, da se iz kazni potem DIREKT subvencionira 90 procentno vrednost zamenjave avtomobilov v električna. Keša bo dost :). Dosegi so že lepih 200-300 km, kar za vožnjo… ...prikaži več po Sloveniji po večnini itak pomeni 1x polnjenje na 2-5 dni ali še manj.
Nihce nic ne izumlja. Ocitno so presprical osnovnosolsko fiziko in ne ves, da za podvojitev hitrosti potrebujes 4-krat toliko energije. Ce hitrost iz 90 na 130 km/h povecas za 44%, poraba energije naraste za 100%.
Onesnaženje zraka je resen problem današnjih mest. Če ne želimo vsi po vrsti umirati zaradi raka bo treba nekaj narediti. Vsekakor bo to nepopularno, ampak žal nujno. Če imate boljše rešitve, jih seveda predlagaje (vaš komentar ne vsebuje nobenega "pametnega" predloga).
Poraba energije naraste za 100%. Na kilometer ali na uro? Kajti avto kuri pri 90 ali pri 130 skoraj enako na kilometer. Poraba na uro pa je seveda večja. Ampak tudi potujemo hitreje.
A to se je spomnila ista agencija, ki preprečuje obnovo bežigrajskega stadiona zaradi "prekomernega hrupa"? Hvala ARSO, na cesto bi vas bilo treba zbrcati od prvega do zadnjega bebci neumni!
130 km/h na 90 km/h pa je zmanjšanje emisij delcev kar 40%.Iz 90 km/h na 50 km/h pa še za 40%. Pri 10-20 km/h je pa emisija 0 ali kaj hoče avtor natveziti?
Že tako se folk usrano vozi, zdej se bo pa še bolj.Idiotizem po slovensko..Poanta teh omejitev, je pa verjetno zaradi nabijanja kazni...Nesposobneži, bejšte, že enkrat, na smetišče zgodovine!!!
Pamet je naše tumpleke že zdavnaj zapustila!
Pri zmanjšanju hitrosti s 130 km/h na 90 km/h pa je zmanjšanje emisij delcev kar 40%. Logično, če je pa tudi hitrost nižja. In to za neverjetnih 40%. Waw. Nekdo izumlja "rocket sience"
mimo TEŠ-a se bomo vozili po starem, tam zrak ni onesnažen
Po vrsti:1. Hidroelektrarne2. Vetrnice in sončna energija3. NuklearkeZa končnega uporabnika pa:1. Toplotna črpalka2. Toplovod (če je mogoč)3. Plin
Predvidevam, da v Nemčiji, kjer ni omejitev (ok, ponekod na avtocestah je omejeno na 120 km/h) ni nobenega več živega - namesto Münchena je lunina površina, ker je onesnaženje takšno...
ja no... saj to da imamo cel AC križ dobesedno blokiran s kamioni iz bolgarije, romunije in ukrajine pa ni problem al kako? Klumpom od kamionov, pa se potem pridružuje še cela vojska razjebanih kombijev, ki dnevno križarijo gor in dol po lepi naši.
to stanje ni od vceraj, ali? to se ze dolgo ve. in kaj se stori proti temu? zmajsat hitrost na avtocesti in narod fu*** (z butasto pretvezo, da bomo tako kao resili "okolje")! kot da bo teh 20 km/h kaj… ...prikaži več pomagalo, glede na to da bo tranzit se zmeraj tak, kot je bil (tako stevilcno kot glede hitrosti).
na takšen način se v našem skrpucalu, ki mu sami pravimo država, povsod beži od problema. namesto ceste zrihtat, se omeji hitrost. najbolje, da vse uvoze na avtocesto spremenijo v cono 30
Se pravi, zdej bodo pobirali keš za prekoračitve pozimi... no pametno bi bilo, da se iz kazni potem DIREKT subvencionira 90 procentno vrednost zamenjave avtomobilov v električna. Keša bo dost :). Dosegi so že lepih 200-300 km, kar za vožnjo… ...prikaži več po Sloveniji po večnini itak pomeni 1x polnjenje na 2-5 dni ali še manj.
Ti že veš, jaz sem še vedno prepričan da ponoči mimo večine mest na Bavarskem velja omejitev 110 km/h.
Kaj, če imam pa električen avto, kako je pa v tem primeru?
nared iz šestke osmico in boli te patak :) vozi po omejitvah, in si zmagu :)
še dobr da nimam katalizatorja gor , zeleno okolje pa to
Nihce nic ne izumlja. Ocitno so presprical osnovnosolsko fiziko in ne ves, da za podvojitev hitrosti potrebujes 4-krat toliko energije. Ce hitrost iz 90 na 130 km/h povecas za 44%, poraba energije naraste za 100%.
Onesnaženje zraka je resen problem današnjih mest. Če ne želimo vsi po vrsti umirati zaradi raka bo treba nekaj narediti. Vsekakor bo to nepopularno, ampak žal nujno. Če imate boljše rešitve, jih seveda predlagaje (vaš komentar ne vsebuje nobenega "pametnega" predloga).
To ni sklanjatev temveč stopnjevanje.
Poraba energije naraste za 100%. Na kilometer ali na uro? Kajti avto kuri pri 90 ali pri 130 skoraj enako na kilometer. Poraba na uro pa je seveda večja. Ampak tudi potujemo hitreje.