po eni strani Ja.. kamionarji na prehodu s treh v dva pasova delajo pizdarije, po drugi strani pa je teh romunov in bolgarov na naših cestah tudi že toliko da je bilo samo vprašanje časa. Naše ceste enostavno niso projektirane… ...prikaži veče za take obremenitve kakršne so jim priča od kar sta RO in BG v EU in je tok teh ljudi na Vzhodno - zahodnem koridorju skoraj neprekinjen.
Še nekej me bega in sicer,kako to,da je šofer lahko mirno odšel s kraja nesreče in ga nihče ni zaustavu oz.aretiral??je pa 99% verjetnosti,da bodo fanta našl samoumorjenega,saj je teža 4.žrtev za normalnega človeka prehuda.
Tam kjer ti predlagaš da bi vozili, cestišče ni narejeno za promet in težo kamionov in je po njem strogo prepovedano voziti. Cel odstavni pas nima iste nosilnosti , kot ostali pasovi na AC in se po njem ne smejo… ...prikaži več peljati , niti z enim delom kamiona.
Za razliko od tebe jaz razumem še predobro, kar pa ti verjetno nikoli ne boš..... tebi je policija kriva za manever tovornjakarja, ki je nato še pobegnil. In kaj to pove o tebi? Pove, da imaš probleme s policijo in… ...prikaži več potem izražaš frustracije tukaj....
Tovornjakar ga je nabil od zadaj, poškodovano ima sprednjo desno stran. Torej je moral biti osebni avto pred njim in na njegovi desni. Mogoče je tovornjakar menjal pas in želel iti na desnega, tretjega, kjer je bil osebni avto.Ali… ...prikaži večli pa je Romun iz tretjega pasu zavijal na levo, na srednjega, kjer ga je nabil tovornjakar. Dacia res nikamor ne gre, mogoče je Romun vozil prej po skrajnem desnem in želel na levo?
@banjaZanimiva je ta situacija na A5, kjer se uvozi končajo z ograjo, ki ima zaključek pri voznem pasu. Tam ni te opcije. @zurnalcekMogoče odstavni pas res ni utrjen, vendar vzdrži vožnjo kakega tovornjaka, če je občasno na… ...prikaži več njem parkirano par sto komada :-).
po eni strani Ja.. kamionarji na prehodu s treh v dva pasova delajo pizdarije, po drugi strani pa je teh romunov in bolgarov na naših cestah tudi že toliko da je bilo samo vprašanje časa. Naše ceste enostavno niso projektirane… ...prikaži veče za take obremenitve kakršne so jim priča od kar sta RO in BG v EU in je tok teh ljudi na Vzhodno - zahodnem koridorju skoraj neprekinjen.
Še nekej me bega in sicer,kako to,da je šofer lahko mirno odšel s kraja nesreče in ga nihče ni zaustavu oz.aretiral??je pa 99% verjetnosti,da bodo fanta našl samoumorjenega,saj je teža 4.žrtev za normalnega človeka prehuda.
Ukinite AVP, Ali nazaj pripeljati Franca Pojbiča (brata poslanca IQ - 0). Franc je največji stručko za promet????
se cofajo za bulš plače,boli jih kurac za narod
Zgrešil si poanto, kaj smo hoteli povedati.Boš pa drugič, mogoče, razumel, Bunny
Saj zato pa je kamionar !
Tam kjer ti predlagaš da bi vozili, cestišče ni narejeno za promet in težo kamionov in je po njem strogo prepovedano voziti. Cel odstavni pas nima iste nosilnosti , kot ostali pasovi na AC in se po njem ne smejo… ...prikaži več peljati , niti z enim delom kamiona.
Za razliko od tebe jaz razumem še predobro, kar pa ti verjetno nikoli ne boš..... tebi je policija kriva za manever tovornjakarja, ki je nato še pobegnil. In kaj to pove o tebi? Pove, da imaš probleme s policijo in… ...prikaži več potem izražaš frustracije tukaj....
Spet ne razumeš Bunny.Upam, da ti do konca leta uspe.Mogoče ?
Glede na to,kako je tale zaključil furo to sploh ni poanta,isto ne bi nič jedel in tankal??
Ne vem kaj bi jedel in tankal,če ne bi bilo kamionarjev.
madžari delajo 4m ograjo na meji s srbijo, enako bi morali mi narediti red na cestah
Žurnalček, načeloma imaš prav. Zdrava pamet pa pove, da se dobra utrjenost pasu za počasna vozila ne konča natančno tam, kjer je črta za konec pasu.
Tovornjakar ga je nabil od zadaj, poškodovano ima sprednjo desno stran. Torej je moral biti osebni avto pred njim in na njegovi desni. Mogoče je tovornjakar menjal pas in želel iti na desnega, tretjega, kjer je bil osebni avto.Ali… ...prikaži večli pa je Romun iz tretjega pasu zavijal na levo, na srednjega, kjer ga je nabil tovornjakar. Dacia res nikamor ne gre, mogoče je Romun vozil prej po skrajnem desnem in želel na levo?
Ja
S čim vse se ukvarjajo vozniki med vožnjo, zato ni čudno, da je toliko nesreč.
@banjaZanimiva je ta situacija na A5, kjer se uvozi končajo z ograjo, ki ima zaključek pri voznem pasu. Tam ni te opcije. @zurnalcekMogoče odstavni pas res ni utrjen, vendar vzdrži vožnjo kakega tovornjaka, če je občasno na… ...prikaži več njem parkirano par sto komada :-).
Po zadnjih podatkih so žal štiri osebe izgubile življenje.
Same hude nesrece. Kje je policija z "akcijami" al so te samo takrat ko se njim zdi da so fajn?
Korli sigurn od male šole dalje nis prišel,kanede