To je prava pot razvoja. Tehnološki razvoj tehnologij in vodstvo tisti, ki prinaša napredek za uporabnike in je zato uspešnejša. Napredovanje od spodaj navzgor in ne po ukazu od zgoraj na dol. Da tehnologija določa razvoj in ne naracija politike.
Prava pot razvoja ni nafta in njeni derivati. Prava pot razvoja je edino elektrika . Problem je seveda v omrežju in seveda , to ni sprememba z danes na jutri , je dolgotrajen proces in da je to prava pot… ...prikaži več je že pred več kot 100 leti pokazal in dokazal Nikola Tesla.
Daj nehaj že nabijat. Kitajci znajo delati samo baterije in programsko opremo, ostalo je živ obup. Če ti misliš, da lahko nekdo osvoji vso tehnologijo okrog avtomobila čez noč se krepko motiš. Skoraj vsak dan gre kakšen kitajski proizvajalec avtomobilov… ...prikaži več v stečaj. Nemci so zamudili pri razvoju el. avtomobilov, tu so jih Kitajci deloma prehiteli. Jih pa Nemci tudi tu hitro dohajajo in prehitevajo.
Partetičen članek promoviran od naftnih lobijev. Izkoristek motorja na notanje izgorevanje nikoli ni bil in ne bo boljši od cca 30%. Pomislite poraba goriva 5l/100km (se smatra za nizko) = 50kWh/100km (ker 1l dizla ali bencina je 10kWh). Normalen električen… ...prikaži večn avto troši 13kWh/100 ali 1.3l/100km. Torej je nekje 4x učinkovitejši (izkoristek energije je okrog 90%), ne greje in ne kadi. Ampak to ni dovolj da bi utišali take članke in dezinformacije.
Pridobivanje surovin, njihova predelava in izdelava samih baterij pa že preseže vse negativne vplive na nokolje. V celoti so tako električni avti še daleč od ICE vozil, potem pa so povsem odvisni iz kakšne elektrarne se napaja omrežje, ki jih… ...prikaži več polni. Zaenkrat jih čaka še dolg razvoj, da se postavijo vzporedno z običajnimi avti.
BMW zna narediti odličen motor,kar se tiče porabe ,nimajo pojma,dimnost pa še manj,tu jih scat pelje Renault.Sami sploh ne komentirajo zakaj,ker so naduti do amena,pa jim zdaj novi zakoni delajo preglavice.Vse kar mora danes avto imeti vezi čistoče in porabe… ...prikaži veče je Renault na mestu.Še pri formula 1 jih skoraj ne dosegajo.
NickMason, se vidi da nikoli nisi vozil nemškega vrhunskega avtomobila. Reno je že večkrat poskusil z prestižnimi avtomobili, vselej je pogorel. Tam kjer se Renoji končajo, se BMW-ji, Mercedesi, Audiji in da o Porscheju sploh ne govorim, začnejo. Ne piši… ...prikaži več takšnih bedarij, ker si že kar smešen. Reno v svoje novejše, najdražje avtomobile vgrajuje 3 celinderski klopotec s 1200 kubikov, ki so primerni največ za kakšen Clio.
To je prava pot razvoja. Tehnološki razvoj tehnologij in vodstvo tisti, ki prinaša napredek za uporabnike in je zato uspešnejša. Napredovanje od spodaj navzgor in ne po ukazu od zgoraj na dol. Da tehnologija določa razvoj in ne naracija politike.
Prava pot razvoja ni nafta in njeni derivati. Prava pot razvoja je edino elektrika . Problem je seveda v omrežju in seveda , to ni sprememba z danes na jutri , je dolgotrajen proces in da je to prava pot… ...prikaži več je že pred več kot 100 leti pokazal in dokazal Nikola Tesla.
Za Nemce postaja vse, misija nemogoče. Japonci in Kitajci so jim odvzeli primat inovativnosti motorjev.
Daj nehaj že nabijat. Kitajci znajo delati samo baterije in programsko opremo, ostalo je živ obup. Če ti misliš, da lahko nekdo osvoji vso tehnologijo okrog avtomobila čez noč se krepko motiš. Skoraj vsak dan gre kakšen kitajski proizvajalec avtomobilov… ...prikaži več v stečaj. Nemci so zamudili pri razvoju el. avtomobilov, tu so jih Kitajci deloma prehiteli. Jih pa Nemci tudi tu hitro dohajajo in prehitevajo.
Partetičen članek promoviran od naftnih lobijev. Izkoristek motorja na notanje izgorevanje nikoli ni bil in ne bo boljši od cca 30%. Pomislite poraba goriva 5l/100km (se smatra za nizko) = 50kWh/100km (ker 1l dizla ali bencina je 10kWh). Normalen električen… ...prikaži večn avto troši 13kWh/100 ali 1.3l/100km. Torej je nekje 4x učinkovitejši (izkoristek energije je okrog 90%), ne greje in ne kadi. Ampak to ni dovolj da bi utišali take članke in dezinformacije.
Pridobivanje surovin, njihova predelava in izdelava samih baterij pa že preseže vse negativne vplive na nokolje. V celoti so tako električni avti še daleč od ICE vozil, potem pa so povsem odvisni iz kakšne elektrarne se napaja omrežje, ki jih… ...prikaži več polni. Zaenkrat jih čaka še dolg razvoj, da se postavijo vzporedno z običajnimi avti.
BMW zna narediti odličen motor,kar se tiče porabe ,nimajo pojma,dimnost pa še manj,tu jih scat pelje Renault.Sami sploh ne komentirajo zakaj,ker so naduti do amena,pa jim zdaj novi zakoni delajo preglavice.Vse kar mora danes avto imeti vezi čistoče in porabe… ...prikaži veče je Renault na mestu.Še pri formula 1 jih skoraj ne dosegajo.
NickMason, se vidi da nikoli nisi vozil nemškega vrhunskega avtomobila. Reno je že večkrat poskusil z prestižnimi avtomobili, vselej je pogorel. Tam kjer se Renoji končajo, se BMW-ji, Mercedesi, Audiji in da o Porscheju sploh ne govorim, začnejo. Ne piši… ...prikaži več takšnih bedarij, ker si že kar smešen. Reno v svoje novejše, najdražje avtomobile vgrajuje 3 celinderski klopotec s 1200 kubikov, ki so primerni največ za kakšen Clio.