Najbolj neumni ukrep EVEN od Koželja - zoožanje pasu šmartinske pri Orto baru, zato, da lahko kolesarji vozijo... Ja, kolesarji sedaj vozijo še vedno 15 cm po cesti (ker kolesarji ne znajo očitno vozit po sredini svojega pasu), pas je… ...prikaži več pa zabit, ker gre en pas mimo železniške, drug pa v UKC... Res vrhunska rešitev... Mislim, da si gospod zasluži nagrado za neumnost leta. Če je hotel tam narest varno kolesarsko pot, bi jo moral narest tut 10 m naprej od mostu in/ali most razširiti
Takole se tovariš Koželj vozi z biciklom in plačuje kazni za napačno parkiranje.https://www.youtube.com/watch?v=lxegdXkC7hAQuod licet iovi non licet bovi.Slaboumni volici pa gredo take patrone večkrat izvolit.
Ker vidim da je kolesarski lobi velik tukaj in da si toliko želijo urejene kolesarske poti se STRINJAM z njimi z druge strani pa vas tudi prosim, da razumete da ljudje nimamo oči 360° in da včasih ne vidimo vas… ...prikaži več kolesarske idiote, ki mislite da vas je nekdo v avtu opazil in s tem hočete povedati da imate prav in nekakšno prednost in silite po svoje tudi čez cesto na kolesu namesto da imate kolo OB SEBI. Kolesarska kultura mora vedeti oz. paziti na avtomobiliste bolj kot pa avtomobilisti na kolesarja, ki se včasih vozi po napačni strani in ga skoraj zbiješ. Toliko o tem. Ko se boste skulirali pa imejte lepše kolesarske steze.
Saj se je treba vprašati, zakaj smo odvisni od avta, kot prevoznega sredstva! Sam recimo ne morem priti niti vsakodnevnih poti, tako kot je v službo in nazaj, saj od doma do službe dnevno pelje EN, ponavljam EN avtobus!… ...prikaži več Pa še ta ob zelo neprimerni uri! Zjutraj bi še šlo(samo nisem jutranji tip), popoldne pa dejansko prej moram iz službe. In potem kupim avto. Ko pa avto imam, pa ga uporabljam. Včasih tudi za take nesmiselne poti. Da ne govorimo, da hočem v soboto kamorkoli po Sloveniji. Takrat si pa skoraj zacementiran, tam kjer si. No določene regije so malo boljše glede tega, vendar naša ima pa neuporaben avtobusni promet. Torej je avto nuja. In potem, če pridem v LJ, se bom peljal na cilj. Še posebej, če moram dostaviti kak material. No skratka, če mate četrt tako zanič mestni promet, potem ta seveda ni delujoč. Sicer v LJ med konicami nisem bil lep čas, vendar takrat to ni bil čisto funkcionalen sistem. Zvezda sistem, kot ga imate je preslab. Saj podobno je v MB, ko je večina
prog v zvezdasti obliki. ena je v krožni, samo ta vozi s takim intervalom, da je brez veze. Ker pa je čas potovanja (prag stanovanja - prag cilja) z javnim lahko prometom precej dolg, pa za daljše poti od 2km… ...prikaži večm uporabim avto, če pa ga že imam. Taksi je absolutno predraga storitev. Do 2km pa sem zaradi vseh nevšečnosti v prometu hitreje, če grem peš. No če rabim peš polovico toliko časa kot z avtubusom, se mi avtobus enostavno več ne splača. In v MB se to dogaja.
!!! UREDITE KOLESARSKE POTI !!! To je sramota, da je tako kot je zdaj. Ljudje iz občine in iz JPTLja naj gredo na obisk v Kobenahvn in naj že enkrat dojamejo, da to kar se pri nas dela, da je… ...prikaži več kolesarska na nivoju pločnika katastrofa. Zanemarja se jih, konstantno je treba voziti gor in dol po robnikih, kolesarske zmanjka kar naenkrat. Sram naj vas bo!! Sramota.
Iz Kranja v Ljubljano s kolesom. Idealno. Posebej pozimi in recimo dva dni nazaj, ko je lilo kot iz škafa. Sicer pa intervju poln protislovij. Enkrat parkirišča v Ljubljani niso v redu, drugič so, če ima Jankovič kaj od njih.… ...prikaži več V bistu tipičen intervju za Koželja.
Tko kot so kolesarske poti balkanske, je tudi kolesarska kultura balkanska. Skoki v rdečo in izsiljevanje prednosti ter napizdevanje peščev zakaj prečkajo pot, niso za nas nič neobičajnega. Na nizozemskem se vsak trenutek ve kdaj lahko kdo gre in kdaj… ...prikaži več ne in to vsi spoštujejo... Ne bomo mi nikol nizozemska, ker vsi hvatamo krivine, kolesarji, pešči, avtobusarji, voziki...
Tko kot so kolesarske poti balkanske, je tudi kolesarska kultura balkanska. Skoki v rdečo in izsiljevanje prednosti ter napizdevanje peščev zakaj prečkajo pot, niso za nas nič neobičajnega. Na nizozemskem se vsak trenutek ve kdaj lahko kdo gre in kdaj… ...prikaži več ne in to vsi spoštujejo... Ne bomo mi nikol nizozemska, ker vsi hvatamo krivine, kolesarji, pešči, avtobusarji, voziki...
Tko kot so kolesarske poti balkanske, je tudi kolesarska kultura balkanska. Skoki v rdečo in izsiljevanje prednosti ter napizdevanje peščev zakaj prečkajo pot, niso za nas nič neobičajnega. Na nizozemskem se vsak trenutek ve kdaj lahko kdo gre in kdaj… ...prikaži več ne in to vsi spoštujejo... Ne bomo mi nikol nizozemska, ker vsi hvatamo krivine, kolesarji, pešči, avtobusarji, voziki...
Kdo verjame, da se tale gospod z javnim prevozom in kolesom po LJ vozi???? Zopet bi avtomobile le izbrancem, raja pa naj se gajba v službo s kolesi in vlaki! In kdo si je izmislil, da se moramo vsi v… ...prikaži več centre mest vozit v službe? Je bilo prejšnjim generacijam stroškovno in časovno veliko lažje, ko so imeli firme in službe v njih v vsaki vasi, dobesedno na domačem pragu!
Zmanjšujejo vozne rede, ker kao niso rentabilni, pol pa besni občani pišejo zakaj so jih odrezal od civilizacije, pol pa UPS, boste dobil en mali bus na 2 uri za 15 oseb... (proga Šenjakob-Zadobrova-Bežigra)
Ko bodo na postaji prihajali avtobusi na 2 minuti tko kot na nizozemskem, bo tut folk uporabljal rajš buse kot avto, tut za šhoping... dokler pa bo avtobus prišel na 15 minut, bo nabito poln, umazan in voznik vozi kot… ...prikaži več en zafrustriranc (gas-bremza), tolk časa me pa ne bodo vidl (pogost)...
Ja g. Koželj. To je predrago, uno je predrago. Če vam je prav, al pa ne, bo treba tramvaj, metro in poglobitev izvest. Ne samo jamrat. Če se hočemo primerjat z Dunajem in Berlinom, so to nujno potrebni projekti. Adijo pamet g. Koželj.
Da ne omenjamo nacionalnega športa kraje koles. Kolo je varno samo ,če ga imam non-stop na očeh in pa doma v lastni zaklenjeni kleti. Večkrat letno pa ne mislim kupovati kolesa četudi rabljenega in zraven še veselo dihati smoga. Če… ...prikaži več je izgradnja tramvaj omrežja predraga potem res najbolš električni busi,taxiji in pa čimveč parkirišč na upadnicah v mesto.
Najbolj neumni ukrep EVEN od Koželja - zoožanje pasu šmartinske pri Orto baru, zato, da lahko kolesarji vozijo... Ja, kolesarji sedaj vozijo še vedno 15 cm po cesti (ker kolesarji ne znajo očitno vozit po sredini svojega pasu), pas je… ...prikaži več pa zabit, ker gre en pas mimo železniške, drug pa v UKC... Res vrhunska rešitev... Mislim, da si gospod zasluži nagrado za neumnost leta. Če je hotel tam narest varno kolesarsko pot, bi jo moral narest tut 10 m naprej od mostu in/ali most razširiti
Takole se tovariš Koželj vozi z biciklom in plačuje kazni za napačno parkiranje.https://www.youtube.com/watch?v=lxegdXkC7hAQuod licet iovi non licet bovi.Slaboumni volici pa gredo take patrone večkrat izvolit.
Kater kolosalni kreten. V rit si zataknite P+R.
Ker vidim da je kolesarski lobi velik tukaj in da si toliko želijo urejene kolesarske poti se STRINJAM z njimi z druge strani pa vas tudi prosim, da razumete da ljudje nimamo oči 360° in da včasih ne vidimo vas… ...prikaži več kolesarske idiote, ki mislite da vas je nekdo v avtu opazil in s tem hočete povedati da imate prav in nekakšno prednost in silite po svoje tudi čez cesto na kolesu namesto da imate kolo OB SEBI. Kolesarska kultura mora vedeti oz. paziti na avtomobiliste bolj kot pa avtomobilisti na kolesarja, ki se včasih vozi po napačni strani in ga skoraj zbiješ. Toliko o tem. Ko se boste skulirali pa imejte lepše kolesarske steze.
Saj se je treba vprašati, zakaj smo odvisni od avta, kot prevoznega sredstva! Sam recimo ne morem priti niti vsakodnevnih poti, tako kot je v službo in nazaj, saj od doma do službe dnevno pelje EN, ponavljam EN avtobus!… ...prikaži več Pa še ta ob zelo neprimerni uri! Zjutraj bi še šlo(samo nisem jutranji tip), popoldne pa dejansko prej moram iz službe. In potem kupim avto. Ko pa avto imam, pa ga uporabljam. Včasih tudi za take nesmiselne poti. Da ne govorimo, da hočem v soboto kamorkoli po Sloveniji. Takrat si pa skoraj zacementiran, tam kjer si. No določene regije so malo boljše glede tega, vendar naša ima pa neuporaben avtobusni promet. Torej je avto nuja. In potem, če pridem v LJ, se bom peljal na cilj. Še posebej, če moram dostaviti kak material. No skratka, če mate četrt tako zanič mestni promet, potem ta seveda ni delujoč. Sicer v LJ med konicami nisem bil lep čas, vendar takrat to ni bil čisto funkcionalen sistem. Zvezda sistem, kot ga imate je preslab. Saj podobno je v MB, ko je večina
prog v zvezdasti obliki. ena je v krožni, samo ta vozi s takim intervalom, da je brez veze. Ker pa je čas potovanja (prag stanovanja - prag cilja) z javnim lahko prometom precej dolg, pa za daljše poti od 2km… ...prikaži večm uporabim avto, če pa ga že imam. Taksi je absolutno predraga storitev. Do 2km pa sem zaradi vseh nevšečnosti v prometu hitreje, če grem peš. No če rabim peš polovico toliko časa kot z avtubusom, se mi avtobus enostavno več ne splača. In v MB se to dogaja.
!!! UREDITE KOLESARSKE POTI !!! To je sramota, da je tako kot je zdaj. Ljudje iz občine in iz JPTLja naj gredo na obisk v Kobenahvn in naj že enkrat dojamejo, da to kar se pri nas dela, da je… ...prikaži več kolesarska na nivoju pločnika katastrofa. Zanemarja se jih, konstantno je treba voziti gor in dol po robnikih, kolesarske zmanjka kar naenkrat. Sram naj vas bo!! Sramota.
Aja sem pozabil, zanemarjanje kolesarskih je verjetno politično, zato, da bi se bolj LPP in taxije uporabljajo kajne? ;) Sram naj vas bo!
Iz Kranja v Ljubljano s kolesom. Idealno. Posebej pozimi in recimo dva dni nazaj, ko je lilo kot iz škafa. Sicer pa intervju poln protislovij. Enkrat parkirišča v Ljubljani niso v redu, drugič so, če ima Jankovič kaj od njih.… ...prikaži več V bistu tipičen intervju za Koželja.
Tko kot so kolesarske poti balkanske, je tudi kolesarska kultura balkanska. Skoki v rdečo in izsiljevanje prednosti ter napizdevanje peščev zakaj prečkajo pot, niso za nas nič neobičajnega. Na nizozemskem se vsak trenutek ve kdaj lahko kdo gre in kdaj… ...prikaži več ne in to vsi spoštujejo... Ne bomo mi nikol nizozemska, ker vsi hvatamo krivine, kolesarji, pešči, avtobusarji, voziki...
Tko kot so kolesarske poti balkanske, je tudi kolesarska kultura balkanska. Skoki v rdečo in izsiljevanje prednosti ter napizdevanje peščev zakaj prečkajo pot, niso za nas nič neobičajnega. Na nizozemskem se vsak trenutek ve kdaj lahko kdo gre in kdaj… ...prikaži več ne in to vsi spoštujejo... Ne bomo mi nikol nizozemska, ker vsi hvatamo krivine, kolesarji, pešči, avtobusarji, voziki...
Tko kot so kolesarske poti balkanske, je tudi kolesarska kultura balkanska. Skoki v rdečo in izsiljevanje prednosti ter napizdevanje peščev zakaj prečkajo pot, niso za nas nič neobičajnega. Na nizozemskem se vsak trenutek ve kdaj lahko kdo gre in kdaj… ...prikaži več ne in to vsi spoštujejo... Ne bomo mi nikol nizozemska, ker vsi hvatamo krivine, kolesarji, pešči, avtobusarji, voziki...
E pa ja ne venda ka bi se jaz moga mojemu fičkote odpovedate. To pa pač ne pa konec debate!
Kdo verjame, da se tale gospod z javnim prevozom in kolesom po LJ vozi???? Zopet bi avtomobile le izbrancem, raja pa naj se gajba v službo s kolesi in vlaki! In kdo si je izmislil, da se moramo vsi v… ...prikaži več centre mest vozit v službe? Je bilo prejšnjim generacijam stroškovno in časovno veliko lažje, ko so imeli firme in službe v njih v vsaki vasi, dobesedno na domačem pragu!
tole je politična propaganda, nima stika z realnostjo...
Zmanjšujejo vozne rede, ker kao niso rentabilni, pol pa besni občani pišejo zakaj so jih odrezal od civilizacije, pol pa UPS, boste dobil en mali bus na 2 uri za 15 oseb... (proga Šenjakob-Zadobrova-Bežigra)
Ko bodo na postaji prihajali avtobusi na 2 minuti tko kot na nizozemskem, bo tut folk uporabljal rajš buse kot avto, tut za šhoping... dokler pa bo avtobus prišel na 15 minut, bo nabito poln, umazan in voznik vozi kot… ...prikaži več en zafrustriranc (gas-bremza), tolk časa me pa ne bodo vidl (pogost)...
Ljubljana je taka kot pred 60 leti no pred 30 leti so bli zlati časi, vse je lanfalo 100 na uro, tržnica, dobra hrana, avtobusi, banke....
Ja g. Koželj. To je predrago, uno je predrago. Če vam je prav, al pa ne, bo treba tramvaj, metro in poglobitev izvest. Ne samo jamrat. Če se hočemo primerjat z Dunajem in Berlinom, so to nujno potrebni projekti. Adijo pamet g. Koželj.
Da ne omenjamo nacionalnega športa kraje koles. Kolo je varno samo ,če ga imam non-stop na očeh in pa doma v lastni zaklenjeni kleti. Večkrat letno pa ne mislim kupovati kolesa četudi rabljenega in zraven še veselo dihati smoga. Če… ...prikaži več je izgradnja tramvaj omrežja predraga potem res najbolš električni busi,taxiji in pa čimveč parkirišč na upadnicah v mesto.