Kako pa naj bo stanje v železniški infrastrukturi sploh kdaj boljše, če pa cestni lobi ves čas minira vlaganje denarja v železnice?? Ta članek je tipičen primer tega. Cestarji, ki so v zadnjih 20 letih pobrali levji kos pogače investicij,… ...prikaži več zdaj jamrajo kako so ceste pri nas kljub velikanskim vložkom še vedno slabe in kako je zdaj treba še naprej metati denar v to jamo brez dna. Namesto da bi končno v red spravili desetletja zapostavljene železnice, ki so z vidika varnosti in ekološke sprejemljivosti neštetokrat bolj racionalen način prevoza tovora in potnikov kot ceste. Poleg tega pa je ta članek navadno zavajanje, saj je že leta 2010 vlada preusmerila večino teh sredstev z železniških infrastrukturnih projektov na VSE infrastrukturne projekte v državi. Za železnice je tako spet kot že vsa leta do zdaj na voljo le drobiž in pa tistih nekaj sredstev, ki jih šenka EU.
Kako pa naj bo stanje v železniški infrastrukturi sploh kdaj boljše, če pa cestni lobi ves čas minira vlaganje denarja v železnice?? Ta članek je tipičen primer tega. Cestarji, ki so v zadnjih 20 letih pobrali levji kos pogače investicij,… ...prikaži več zdaj jamrajo kako so ceste pri nas kljub velikanskim vložkom še vedno slabe in kako je zdaj treba še naprej metati denar v to jamo brez dna. Namesto da bi končno v red spravili desetletja zapostavljene železnice, ki so z vidika varnosti in ekološke sprejemljivosti neštetokrat bolj racionalen način prevoza tovora in potnikov kot ceste. Poleg tega pa je ta članek navadno zavajanje, saj je že leta 2010 vlada preusmerila večino teh sredstev z železniških infrastrukturnih projektov na VSE infrastrukturne projekte v državi. Za železnice je tako spet kot že vsa leta do zdaj na voljo le drobiž in pa tistih nekaj sredstev, ki jih šenka EU.