Finančna situacija je takšna, da nam ne bi pomagali niti tisti milijoni, ki so kdaj odtekli.
Prioritete. Nesprejemljivo je, pravijo na direkciji za ceste, da so namenska sredstva, zbrana za vlaganje v ceste, povsem preusmerjena na železnice. Nesprejemljivo s stališča nenamenske porabe in naravnost nezaslišano, dodajam jaz, če pomislimo na stanje slovenskega železniškega omrežja. Mimogrede: gradbeno dovoljenje za famozni drugi tir med Koprom in Divačo naj bi na primer po zdaj že davnih napovedih predprejšnjega predsednika vlade Boruta Pahorja imeli aprila 2011. Še vedno ga nimamo, v igri pa naj bi bila druga polovica letošnjega leta. Medtem je prejšnji minister Zvone Černač že napovedal, da utegne priti do temeljite presoje ustreznosti projekta, saj ekonomsko ni upravičen. Če projektov ne speljemo v obdobju debelih krav, lahko o njih zdaj le sanjamo. In se vozimo po luknjastih cestah. Še sreča, da imamo vsaj javni prevoz na visoki ravni! Aja, tudi ne ...
Kako pa naj bo stanje v železniški infrastrukturi sploh kdaj boljše, če pa cestni lobi ves čas minira vlaganje denarja v železnice?? Ta članek je tipičen primer tega. Cestarji, ki so v zadnjih 20 letih pobrali levji kos pogače investicij,… ...prikaži več zdaj jamrajo kako so ceste pri nas kljub velikanskim vložkom še vedno slabe in kako je zdaj treba še naprej metati denar v to jamo brez dna. Namesto da bi končno v red spravili desetletja zapostavljene železnice, ki so z vidika varnosti in ekološke sprejemljivosti neštetokrat bolj racionalen način prevoza tovora in potnikov kot ceste. Poleg tega pa je ta članek navadno zavajanje, saj je že leta 2010 vlada preusmerila večino teh sredstev z železniških infrastrukturnih projektov na VSE infrastrukturne projekte v državi. Za železnice je tako spet kot že vsa leta do zdaj na voljo le drobiž in pa tistih nekaj sredstev, ki jih šenka EU.