Avto
21388 ogledov

Nekdanji šef Stellantisa s svarilom Evropi prekinil molk

Komentarjev 25
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Grunf 08:00 21.oktober 2025.

    Pred približno dvemi leti sem napisal konentar o tem, da je samomorilno s strani EU politike, ki praktično čez noč uvaja elektrifikacijo v avtomobilizmu, kjer ima Kitajska neulovljivo tehnološko prednost pa se ne pišem Tavareš. No, napisal sem tudi to, ...prikaži več da bi morali z elektrifikacijo postopno začeti pri malih mestnih avtih in dostavnih vozilih, ne pa z ogromnimi tri tonskimi SUV- i. Kaj čemo.

    • FejstDogaja 08:14 21.oktober 2025.

      Točno tako. Avtomobilisti krivijo v EU, v bistvu pa je bila strateška napaka njihova. Prodajat samo avte, ki stanejo nad 60.000 evrov je bila norost. Ampak tam so bile marže najbolj visoke in so se odločili za to kratkovidno pot. ...prikaži več Niso pa upoštevali, da kupcev takih vozil ni veliko, da je zaslužek v masi. Tako da naj se ta tip kar v ogledalo pogleda.

    • karantanc56 08:48 21.oktober 2025.

      Preberite 95 tez patra Karla Gržana, pa vam bo takoj vse jasno v katerem grmu tiči zajec.

    • Avatar luckyss1
      luckyss1 08:54 21.oktober 2025.

      Se strinjam @Grunf....Mnogim nam je bilo jasno, da je zeleni nateg strel v koleno, podobno kot "sankcije Rusiji" ali ukrepi ob Covidu in podobne bedarije

    • matija07 10:14 21.oktober 2025.

      "pred približno dvema letoma se napiše"

    • matija07 10:22 21.oktober 2025.

      Jbg, Kitajci delajo mi v EU pa se kregamo in plačujemo za vojne, katerih interesi so v v glavem ozemeljni in monetarni, samo ne za nas. Telefoni in vse v zvezi z soncem prihaja iz Kitajske. Težko kupiš EU pametni ...prikaži več telefon, po konkurenči ceni in performansih. Zdaj se pojavljajo avtomobili... Kmalu se boš zjutraj "štempljal" Kitajcu. Imam znanca, ki je bil na Kitajskem in pravi da smo mi tukaj v kameni dobi. Napreeeeeeej so po tehnologiji n let..

    • Grunf 11:53 21.oktober 2025.

      Pa malih sem tudi napisal, namesto majhnih. A to te pa ne moti. No pa tudi narekovaja si narobe postavil pa še kaj bi se našlo.

  • bobubob 09:09 21.oktober 2025.

    Število parazitov/gnid na dveh nogah se je prekomerno povečalo, postali so celo odločevalci, rezultati pa prihajajo - idiokracija na kubik. Zakaj tako? Ker je plebs postal zaležan in nesposoben ukrepati vnaprej/pravočasno - ukrepa, pa še to zmedeno/neodločno, šele potem, ko ...prikaži več so posledice nepopravljive. Je lahko še bolj logično?

    • bobubob 09:13 21.oktober 2025.

      Težki časi delajo dobre ljudi. Dobri ljudje delajo lahko čase. Lahko časi delajo slabe ljudi. Slabi ljudje delajo težke čase

  • popokatopetl 08:21 21.oktober 2025.

    Kitajci nimajo bajne prednosti v tehnologiji e-avtov, razvili so se v par letih. Ključni problem je, da je skoraj karkoli ceneje delat v CN, avto industrija je le med zadnjimi ki je to izkusila. A globalizacije niso zakuhali Kitajci, zahodni 1% jo je.

  • Avatar luckyss1
    luckyss1 08:49 21.oktober 2025.

    Ja, dobro jutro...Še nekdo, ki je opazil, da ima mokre noge šele, ko mu je voda začela teči v grlo..

    • Grunf 12:02 21.oktober 2025.

      Res je, luck... , čeprav se je sam prej dobro omastil. Pri svojih nagradah namreč ni nikoli varčeval, čeprav so za to krivi bedasti lastniki. Ga pa ni, ki bi se na avte vsaj malo spoznal, ki ne bi vedel ...prikaži večel za katastrofalno tehnično polomijo s pure tech motorji in razpadujočim zobatim jermenom v olju. Zaradi varčevanja, seveda.

  • 4krogci 10:06 21.oktober 2025.

    A ni ravno steallantis glavni krivec za velik propad eu znamk??? S tem njihovim 1.2 3valnikom z jermenom v olju! Da o elektricnem pogonu v jeep wranglerju sploh nebi!

    • jkrolandg701 15:16 21.oktober 2025.

      jp.... 300% se strinjam... prodajaš jajca pa pričakuješ da boš konkurenčen.

  • Jernej65 08:50 21.oktober 2025.

    Elektrifikacija se dogaja že kar nekaj časa, Evropa je zaspala. Začela je z elektrifikacijo v visokem razredu, z visokimi cenami. Električnih avtov po dostopnih cenah za množice ni bilo na spregled. Eto, in tu so udarili Kitajci, sedaj pa jamranje ...prikaži več in kazanje na druge. Del evropske avtomobilske industrije bo pač propadlo ali pa jo bodo prevzeli Kitajci.

    • Avatar Slayer
      Slayer 09:19 21.oktober 2025.

      Pojma nimaš!!! isto kot pri sončnih elektrarnah, konstantno se streljate v koleno, osel gre samo 1x na led, vi pa vsakič,ovce retardirane!!!

    • Jernej65 09:34 21.oktober 2025.

      Slayer, se vozim že nekaj let z električnim in imam sončno elektrarno. Edino kar mi je žal, je to, da si nisem instaliral še večje. Ti pa kar jahaj svojega starega osla, dokler ti ne crkne. Sicer si pa itak ...prikaži več prebutast za el. avto in za sončno elektrarno. Tvoj IQ absolutne ničle ti tega ne omogoča.

    • popokatopetl 10:33 21.oktober 2025.

      Ni bilo naključje da so šli v ta drage e-avte. Nižji razred bi bil pač bizarno drag. Na zahodu se nič več ne da delat poceni, rezultat globalizacije.

    • Avatar Slayer
      Slayer 11:37 21.oktober 2025.

      IQ20, ti še el. skiroja nimaš!!!

  • atamama 11:58 21.oktober 2025.

    Ko govorimo o stroških in prodajnih cenah lahko vidimo kako zadeve stojijo. Po primerjavi cen surovin za sodobni diesel in sodobni električni avto vidimo, da je razmerje 1:2. Zakaj neki pa je EV dražji? Razvoj? Ne, vlaganja in pričakovani profit. ...prikaži več Tudi programska oprema je minimalni strošek, profit, ki mora biti, da si elita izplača dividende pa podraži avto x2. Zato tudi ID3 na kitajskem stane 16, pri nas pa 36 jurjev. Tudi cena kitajskih EV je x1,7 faktor. Zakaj neki, kaj je UA konstanta v ceni

    • atamama 12:00 21.oktober 2025.

      Oziroma skriti davki, ki omogočajo '' šuštar sindrom''. Saj veste, 1 miljon pomoči s strani ZDA nazaj v gotovini Bidnovemu sinu 20-40%. Koliko pa evropski politiki prejemajo, da se tako oklepajo ''pomoči''???

  • jkrolandg701 15:15 21.oktober 2025.

    10 let je biu majstr direktor Stellantisa oz prej PSA grupe... vsak k ga 5% zanimajo avti ve da imajo probleme z motorji sploh verige iz glavni jermeni.... v parih letih seveda zaupanje pade on pa krivi geopolitične spremembe da ...prikaži več ljudje ne kupujejo njihovih avtomobilov. Te ljudi je res treba dat na test za droge.

  • Avatar ADImavasrad
    ADImavasrad 11:13 21.oktober 2025.

    @pope predvsem Kitajci prehitevajo ostali svet v uvajanju robotizacije, ta pa je na splošno ravno v avtomobilski industriji zelo intenzivna. Iz tega naslova imajo nižje proizvodne stroške, nekaj pa verjetno prispevajo tudi subvencije proizvajalcem. Tega pa ni moč oceniti na pamet.

  • Toma 13:04 21.oktober 2025.

    To bo podobno kot je bilo z maskami med C19: delajo jih le Kitajci!

  • Avatar mahatma2
    mahatma2 12:11 21.oktober 2025.

    Ljudje bojijo Kitajcev , vključno z mojo ožjo famiijo. Le zakaj se vprašam . Njihovi izdellki so cenejši in vedno bolj kvalitetni. Enako se dogajav v e-avto industriji. Prej ko slej bo EU avto industrija povožena zaradi nižjih cen, Kitajci ...prikaži večci pa imajo zaenkrat enak pristop , do domačega kupca kot do tujega. Skratka v 50 letih so stopili takorekoč iz kamene dobe na najvišjo tehnološko stopnjo na svetu, Menim da bo zato za rajo bolje če bodo Kitajci ekonomsko vodili svet kot pa pokvarjena ZDA

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.