Lepo napisano in bi se strinjal z njo. Verjamem, da svoje zaposlene tudi primerno plačuje, če ima toliko spoštovanja do njih. Sem pa prepričan, da je za pomanjkanje kadra v gostinstvu kriv predvsem odnos delodajalca do delavca in ne odnos… ...prikaži več gostov do personala.
Delodajalec naj natakarjem in kuharjem pošteno lača njihovo delo in del dobička gostilne nemeni tudi njim saj so ravno oni zaslužni, da gre dobro gostilni, kafiču i.p.d. Nadaljujem . . .
Pošteno plačilo nikakor ni denar na roko in nekaj malega na podjemno pogodbo ali pa zaposlitev preko s.p.-ja. Tudi prispevki v ZPIZ so pomembni saj bo od tega odvisna njihova pokojnina ne glede na to, kdaj se bomo nekoč upokujevali
Bil 2x, saj sem domačin....natakarji slabe volje (povsem logicno glede na plačo ki jo dobivajo), bar rahlo že zanemarjen (žalostno da ima en šiptar bolj čist bar), tortica ok ni bila slaba, je pa dalec od kreativnosti in preplet okusov… ...prikaži več kot predstavljajo oz. ni nobene potrebe da se nacrtno tam ustavis. In pa da se razumemo...to je en tak manjsi bar, kjer so 3-4 zaposleni od tega 2 direktorja, ki se za preostale zaposlene zgovarjata en na drugega kdo je za kaj odgovorn.
Strinjam se, da se nekateri do natakarjev obnašajo porazno. S tem ne izražajo svojega primitivizma samo natakarju, pač pa vsem prisotnim. Po drugi strani se pa večkrat zgodi, da me kdo od natakarjev (ne pri tej gospe, v njenem lokalu… ...prikaži več so bili vedno prijazni) nagovori: "Čau, kaj boš?!" ali "A že veš, kaj boš?" "Izvoli." "Boš še kaj?" Natakarje striktno vikam. Stara sem čez 30 let in nikakor ne izgledam 15, 20 let mlajša. Niti ne oblačim se kot najstnica.
Mislim, da tako mnogi obiskovalci kot marsikateri natakar ne poznajo osnov bontona. Za tako stanje se je pa v prvi vrsti potrebno zahvaliti staršem. Samo ti so zadolženi in odgovorni za vzgojo otrok. Izpolnjevanje te osnovne starševske naloge pa v… ...prikaži več današnjem svetu zelo težko srečamo. Skupinica ljudi gre po pločniku, s seboj imajo majhne otroke, dojenčke....Nihče se ne ukvarja z njimi. Oče, mati, dedek, babica..., vsakdo bulji v svoj mobilni telefon. Nihče ne da oči, nihče ne pozdravi...
V svetu biznisa je treba marsikaj potrpeti, predvsem pa razumeti da bo pri delu z ljudmi kultura ljudi precej raznolika. Ce tega ne more sprejeti, je v napacni sluzbi.
Lepo napisano in bi se strinjal z njo. Verjamem, da svoje zaposlene tudi primerno plačuje, če ima toliko spoštovanja do njih. Sem pa prepričan, da je za pomanjkanje kadra v gostinstvu kriv predvsem odnos delodajalca do delavca in ne odnos… ...prikaži več gostov do personala. Delodajalec naj natakarjem in kuharjem pošteno lača njihovo delo in del dobička gostilne nemeni tudi njim saj so ravno oni zaslužni, da gre dobro gostilni, kafiču i.p.d. Nadaljujem . . .
Pošteno plačilo nikakor ni denar na roko in nekaj malega na podjemno pogodbo ali pa zaposlitev preko s.p.-ja. Tudi prispevki v ZPIZ so pomembni saj bo od tega odvisna njihova pokojnina ne glede na to, kdaj se bomo nekoč upokujevali
za leto 2022 imajo objavljeno 1221,01€ bruto plače...tko da nikakor niso delavci plačani kot je treba....tudi oglasi za zaposlitev so stalno zunaj.
Vrata za delavce so odprta za noter in ven, tako tudi za "GOSTE" . V lokale prihajajo gosti občasno pa tudi kakšni "GOSTI" ,ki si mislijo da so gosti.
Bil 2x, saj sem domačin....natakarji slabe volje (povsem logicno glede na plačo ki jo dobivajo), bar rahlo že zanemarjen (žalostno da ima en šiptar bolj čist bar), tortica ok ni bila slaba, je pa dalec od kreativnosti in preplet okusov… ...prikaži več kot predstavljajo oz. ni nobene potrebe da se nacrtno tam ustavis. In pa da se razumemo...to je en tak manjsi bar, kjer so 3-4 zaposleni od tega 2 direktorja, ki se za preostale zaposlene zgovarjata en na drugega kdo je za kaj odgovorn.
Strinjam se, da se nekateri do natakarjev obnašajo porazno. S tem ne izražajo svojega primitivizma samo natakarju, pač pa vsem prisotnim. Po drugi strani se pa večkrat zgodi, da me kdo od natakarjev (ne pri tej gospe, v njenem lokalu… ...prikaži več so bili vedno prijazni) nagovori: "Čau, kaj boš?!" ali "A že veš, kaj boš?" "Izvoli." "Boš še kaj?" Natakarje striktno vikam. Stara sem čez 30 let in nikakor ne izgledam 15, 20 let mlajša. Niti ne oblačim se kot najstnica.
Mislim, da tako mnogi obiskovalci kot marsikateri natakar ne poznajo osnov bontona. Za tako stanje se je pa v prvi vrsti potrebno zahvaliti staršem. Samo ti so zadolženi in odgovorni za vzgojo otrok. Izpolnjevanje te osnovne starševske naloge pa v… ...prikaži več današnjem svetu zelo težko srečamo. Skupinica ljudi gre po pločniku, s seboj imajo majhne otroke, dojenčke....Nihče se ne ukvarja z njimi. Oče, mati, dedek, babica..., vsakdo bulji v svoj mobilni telefon. Nihče ne da oči, nihče ne pozdravi...
Takšno je stanje na polju medsebojnih odnosov. Opažam, da so priseljenci vseh kategorij med bolj kultivirani. Pa brez zamere.
Popolnoma prav ima!
V svetu biznisa je treba marsikaj potrpeti, predvsem pa razumeti da bo pri delu z ljudmi kultura ljudi precej raznolika. Ce tega ne more sprejeti, je v napacni sluzbi.