Gre za hibridni motor pri katerem to ni klasičnih 160 konjev, ampak teh 160 konjev tvori skupno sistemsko moč, atmosferski bencinski motor + menjalnik + baterija... Klasični atmosferski bencinski motor s 160 konji bi imel podoben pospešek, predvsem pa bistveno… ...prikaži več višjo končno hitrost in povprečno porabo... Ima pa zato hibrid bistveno prednost pri mestni in relacijski vožnji, za kar je tudi najbolj primeren, saj je tu njegova povprečna poraba pod enakimi pogoji lahko tudi 1/2 nižja, če ne še več...
Zanimivo. Inžinerji v Evropi sedaj trdijo, da je hibridna tehnologija edina prave pot do polno električnih avotomobilov. Se spomnim kako so se norčevali iz Japoncev (Toyota), ki je že skoraj pred 30 leti trdila, da je hibridna tehnologija najbojši prehod… ...prikaži več na elektrifikacijo. Če bi proizvajalci že takrat svoje znanje preusmerili v hibride namesto v dizelske motorje, ne bi bilo "dieselgata" in manj pritiska na breogljični svet.
Verjetno bo novi Clio še naprej držal primat najbolje prodajanega avtomobila v svojem razredu!? Sliši pa se, da namerava Renault v letu 2026, ob novem, še naprej proizvajati "stari" Clio? Najbrž zato, ker se zdi, da so med novim Twingom… ...prikaži več in novim Cliom naredili prostor za novi model klasičnega B segmenta? Mi je pa žena, ko je videla novega Clia namignila, da pa bi svojo 5 let staro Corollo hibrid zamenjala za ta novi model hibridnega Clia, čeprav je še spomladi govorila, da Corolle ne bo menjala.
Cool. Ampak ne glede na pospeške in karakteristike, bodo vozniki teh vozil še vedno mencali po 55 kmh na 90 omejitev. Ali pa po avtocesti 90 kmh, da jih še kamijoni prehitevajo.
klio, 160 konjev in najstnik ki je včeraj naredu izpit dober recept....
In starš ,ki ga ni naučil nič,oz. je sam isti.
Idealna mašina je 2.0 TDI ,navor 320nm,poraba pa 6 litrov na 100km/h
Gre za hibridni motor pri katerem to ni klasičnih 160 konjev, ampak teh 160 konjev tvori skupno sistemsko moč, atmosferski bencinski motor + menjalnik + baterija... Klasični atmosferski bencinski motor s 160 konji bi imel podoben pospešek, predvsem pa bistveno… ...prikaži več višjo končno hitrost in povprečno porabo... Ima pa zato hibrid bistveno prednost pri mestni in relacijski vožnji, za kar je tudi najbolj primeren, saj je tu njegova povprečna poraba pod enakimi pogoji lahko tudi 1/2 nižja, če ne še več...
Kaj če ti avto z nekimi hudimi konji, če te pa potem zavarovalnica in država pri registraciji hočeta ubiti...
Zanimivo. Inžinerji v Evropi sedaj trdijo, da je hibridna tehnologija edina prave pot do polno električnih avotomobilov. Se spomnim kako so se norčevali iz Japoncev (Toyota), ki je že skoraj pred 30 leti trdila, da je hibridna tehnologija najbojši prehod… ...prikaži več na elektrifikacijo. Če bi proizvajalci že takrat svoje znanje preusmerili v hibride namesto v dizelske motorje, ne bi bilo "dieselgata" in manj pritiska na breogljični svet.
Verjetno bo novi Clio še naprej držal primat najbolje prodajanega avtomobila v svojem razredu!? Sliši pa se, da namerava Renault v letu 2026, ob novem, še naprej proizvajati "stari" Clio? Najbrž zato, ker se zdi, da so med novim Twingom… ...prikaži več in novim Cliom naredili prostor za novi model klasičnega B segmenta? Mi je pa žena, ko je videla novega Clia namignila, da pa bi svojo 5 let staro Corollo hibrid zamenjala za ta novi model hibridnega Clia, čeprav je še spomladi govorila, da Corolle ne bo menjala.
Cool. Ampak ne glede na pospeške in karakteristike, bodo vozniki teh vozil še vedno mencali po 55 kmh na 90 omejitev. Ali pa po avtocesti 90 kmh, da jih še kamijoni prehitevajo.