"Tudi pri izpitni vožnji bi te veščine lahko po dosedanji zakonodaji izpitna komisija že preverjala kar na poligonu in v prometu, vendar jih v praksi ne, saj imajo primerno urejene površine le redke šole vožnje, dodaja." Kolikor vem, komisija… ...prikaži več ne pride v šolo vožnje, temveč kandidat in inštruktor prideta k njim. To bi lahko gospod Žagar vedel. Torej bi poligon morala imeti komisija, oziroma država. Razen če bodo komisije hodile na teren. Kar pa dvomim, ker so pred leti zmanjšali število krajev, kjer je možno opravljati izpitno vožnjo.
AVP je javna služba namenjena določenim nenadomestljivim posameznikom ! Deljenje zloženk in rutic za prvi šolski dan je zame premalo ! AVP mora nadzirati delovanje vseh nadzornih služb ,ki skrbijo za varnost v prometu in jih javno opozarjat !
Kaj pa uporaba telefona med vožnjo , nakazovanje smeri , nabijanje glasbe , izsiljevanje v koloni ........za tovrstne prekrške je v Avstriji poostrena kazen in nadzor .
razerznak...ti si ziher delu izpit ko še ni stal 800€... višanje cene ne bo nikol neč pripomoglo (vse kar bo, bo več razvajenih otročičev, katerih mamice in atiji so odvetniki, na cestah in to je to)... kar je treba naredit… ...prikaži več je uvedit program, za te ki jim vožnja ne leži tako dobro in jih na kakšen bol efektiven način naučit (nevem kakšen, nisem družboslovec).
Kdo pa bo nadzoroval AVP? Veš v demokratičnih državah je vsakemu normalnemu posamezniku jasno, da pretiran nadzor rojeva še več nadzora in tako se začne nadzorovati tudi nadzornike. Do sedaj so bile šole vožnje tiho in goltale, sedaj pa... Predstavljajte… ...prikaži več si kaj pomeni ta zakon za nekoga, ki se trudi delati v skladu z zakonodajo, ki jo pišejo (bom pustil prazno, da me ne cenzurirajo).
en dan po izpitu se mladenič pelje z avtom za menoj 1m na moji riti,telefon na ušesu,muska v avtu bum-bum,ima v dežju vklopljene prve meglenke itd. in zdaj povejte kako do manj nesreč,če se on pohvali pred kolegi uh kako… ...prikaži več sem ga prehitu,ja v gostilno sem šel na kavo in glej tam ta mladič pije pivo??????
Harrison je pokazal kako je v Sloveniji s prometom. Vsi vse vedo. Si upošteval dejstvo, da če en voznik drugemu omogoči vključevanje mimo pravil to vpliva na tretjega voznika, ki bo zaradi tega kasneje prišel na cilj? Ne kvasit neumnosti,… ...prikaži več če niste res strokovnjaki na področju. Žal vse to velja tudi za najvišje instance v državi, zato pa je tako kot je...
Prjatu, privilegij je bil 60 let nazaj. Ne vem zakaj potem v družini zapravljate denar za tri avtomobile. Oče, pa mama, pa ti al pa tvoja sestra. Ta denar seštej, pa imate poleti plačan dopust. Vlaki vozijo, taxi tudi, tko… ...prikaži več da izvoli ! Kakšen privilegij, te besede ni v slovarju.
"Smešno", da bo država določila najmanjšo ceno, in to na prostem trgu. Najbolje da še ostalim, ki delajo v storitvenem sektorju določijo kartelsko ceno, da se ne bojo med sabo matrali.Inštruktor lahko dela vsak dan devet ur, in… ...prikaži več to vsak dan v tednu. In večina jih mora tako delati, ker konec meseca pride obračun. V Avstriji lahko dela šest ur na dan. Pedagoški delavci v Sloveniji lahko delajo na teden 24 ur. Kako AVP potem pričakuje kvalitetno izobraževanje je znano samo njim.Kje je potem še ves čas, ko mora inštruktor pobirat kandidate na njihovih naslovih. Kar bi se po sodbi EU sodišča moralo šteti v njihov delovni čas, ampak se ne. To so "zakoni" tržne ekonomije, čimboljši "izkoristek" resursov (in zakonsko najnižjo ceno).
Prvo kot prvo bi moralo biti usposabljanje in sam izpit brezplačen. V interesu države bi moralo biti, da ima vsak, ki to želi in izpolnjuje pogoje opravljen izpit. Dogma, vem! Drugo pa, treba je najprej vzgojiti instruktorje. Ko jih na… ...prikaži več cesti gledam, kako učijo kandidata, me velikokrat zvije in se ne čudim, da imamo takšno štalo na cestah. V šolah naj uvedejo predmet etika, da b kasneje, kot vozniki vsaj enkrat na dan pomislili na voznika, ki je v drugem avtomobilu, kateri bi se rad vključil v promet, kateri bi tudi rad zavil levo še v tem intervalu in še in še. Danes 90% voznikov misli samo nase, da so sami in da jih nič ne briga, kaj se okoli njih dogaja. Ko bo kultura vožnje na visokem nivoju, bo maj živčnosti za volanom in prepričan sem, tudi manj nesreč. Pa reč, če ni tko?
"Tudi pri izpitni vožnji bi te veščine lahko po dosedanji zakonodaji izpitna komisija že preverjala kar na poligonu in v prometu, vendar jih v praksi ne, saj imajo primerno urejene površine le redke šole vožnje, dodaja." Kolikor vem, komisija… ...prikaži več ne pride v šolo vožnje, temveč kandidat in inštruktor prideta k njim. To bi lahko gospod Žagar vedel. Torej bi poligon morala imeti komisija, oziroma država. Razen če bodo komisije hodile na teren. Kar pa dvomim, ker so pred leti zmanjšali število krajev, kjer je možno opravljati izpitno vožnjo.
Ja, ni tko! ;-P
AVP je javna služba namenjena določenim nenadomestljivim posameznikom ! Deljenje zloženk in rutic za prvi šolski dan je zame premalo ! AVP mora nadzirati delovanje vseh nadzornih služb ,ki skrbijo za varnost v prometu in jih javno opozarjat !
Kaj pa uporaba telefona med vožnjo , nakazovanje smeri , nabijanje glasbe , izsiljevanje v koloni ........za tovrstne prekrške je v Avstriji poostrena kazen in nadzor .
razerznak...ti si ziher delu izpit ko še ni stal 800€... višanje cene ne bo nikol neč pripomoglo (vse kar bo, bo več razvajenih otročičev, katerih mamice in atiji so odvetniki, na cestah in to je to)... kar je treba naredit… ...prikaži več je uvedit program, za te ki jim vožnja ne leži tako dobro in jih na kakšen bol efektiven način naučit (nevem kakšen, nisem družboslovec).
V Avstriji je za vse omenjene prekrške globa v višini 35 evrov. Pri nas za večino vsaj 5x - 10x višja.
Dražji? Medtem ko ostale razvite države ukinjajo avtošole, da bo za državljane ceneje ... bi jim vi praznili denarnice.
Kdaj si bil na zadnje v Avstriji ? Najnižja kazen je 50€ za telefoniranje ,vendar je možna višja ,kar oceni policija.
v avstiji so kazni za nastete prekrske za 3 do 5 krat manjše kot v sloveniji...
Kdo pa bo nadzoroval AVP? Veš v demokratičnih državah je vsakemu normalnemu posamezniku jasno, da pretiran nadzor rojeva še več nadzora in tako se začne nadzorovati tudi nadzornike. Do sedaj so bile šole vožnje tiho in goltale, sedaj pa... Predstavljajte… ...prikaži več si kaj pomeni ta zakon za nekoga, ki se trudi delati v skladu z zakonodajo, ki jo pišejo (bom pustil prazno, da me ne cenzurirajo).
Prosim, če našteješ evropske države kjer ni avtošol. Še eden, ki vse ve...
kaj pa je pisalo ?
en dan po izpitu se mladenič pelje z avtom za menoj 1m na moji riti,telefon na ušesu,muska v avtu bum-bum,ima v dežju vklopljene prve meglenke itd. in zdaj povejte kako do manj nesreč,če se on pohvali pred kolegi uh kako… ...prikaži več sem ga prehitu,ja v gostilno sem šel na kavo in glej tam ta mladič pije pivo??????
Harrison je pokazal kako je v Sloveniji s prometom. Vsi vse vedo. Si upošteval dejstvo, da če en voznik drugemu omogoči vključevanje mimo pravil to vpliva na tretjega voznika, ki bo zaradi tega kasneje prišel na cilj? Ne kvasit neumnosti,… ...prikaži več če niste res strokovnjaki na področju. Žal vse to velja tudi za najvišje instance v državi, zato pa je tako kot je...
No pa ti povej kako je :)
Prjatu, privilegij je bil 60 let nazaj. Ne vem zakaj potem v družini zapravljate denar za tri avtomobile. Oče, pa mama, pa ti al pa tvoja sestra. Ta denar seštej, pa imate poleti plačan dopust. Vlaki vozijo, taxi tudi, tko… ...prikaži več da izvoli ! Kakšen privilegij, te besede ni v slovarju.
"Smešno", da bo država določila najmanjšo ceno, in to na prostem trgu. Najbolje da še ostalim, ki delajo v storitvenem sektorju določijo kartelsko ceno, da se ne bojo med sabo matrali.Inštruktor lahko dela vsak dan devet ur, in… ...prikaži več to vsak dan v tednu. In večina jih mora tako delati, ker konec meseca pride obračun. V Avstriji lahko dela šest ur na dan. Pedagoški delavci v Sloveniji lahko delajo na teden 24 ur. Kako AVP potem pričakuje kvalitetno izobraževanje je znano samo njim.Kje je potem še ves čas, ko mora inštruktor pobirat kandidate na njihovih naslovih. Kar bi se po sodbi EU sodišča moralo šteti v njihov delovni čas, ampak se ne. To so "zakoni" tržne ekonomije, čimboljši "izkoristek" resursov (in zakonsko najnižjo ceno).
PA SI PREPRIČAN,DA IMA ŠE IZPIT....?????
A zdaj se spet gremo propadlega socializma? Kje ste še videli, da bo država določala ceno privatnikom .... pa saj to je narobe svet.
Prvo kot prvo bi moralo biti usposabljanje in sam izpit brezplačen. V interesu države bi moralo biti, da ima vsak, ki to želi in izpolnjuje pogoje opravljen izpit. Dogma, vem! Drugo pa, treba je najprej vzgojiti instruktorje. Ko jih na… ...prikaži več cesti gledam, kako učijo kandidata, me velikokrat zvije in se ne čudim, da imamo takšno štalo na cestah. V šolah naj uvedejo predmet etika, da b kasneje, kot vozniki vsaj enkrat na dan pomislili na voznika, ki je v drugem avtomobilu, kateri bi se rad vključil v promet, kateri bi tudi rad zavil levo še v tem intervalu in še in še. Danes 90% voznikov misli samo nase, da so sami in da jih nič ne briga, kaj se okoli njih dogaja. Ko bo kultura vožnje na visokem nivoju, bo maj živčnosti za volanom in prepričan sem, tudi manj nesreč. Pa reč, če ni tko?