Točno! In tak bi moralo še danes bit. Ne morejo pričakovat nekih otrokovih pravic, če pojma nimajo kaj so v prvi vrsti njihove osnovne dolžnosti. Brez teh ne sme in ne more bit pravic.
Najbolj pametna odločitev …., na dan, ko pišejo test, ni ustnega spraševanja. Torej, v razredu 28 učencev, teste pišejo pri slj, mat, ke, bio, zgo, geo, angl, fi … vsaj 2x v letu. Torej, kdaj naj učitelj uspe vse vprašati,… ...prikaži več obravnavati in utrjevati učno snov? Sploh pri predmetih, ki so 2x tedensko? Me pa res zanima, kako bo to v praksi izvedljivo. Po moje bo še bolj kampanjsko in manj znanja, ker bo manj ocen, pa tudi manj regularno, ker bo nekdo vprašan lahko z zamudo, ko pač pride na vrsto.
Težka bo, vedno bolj se komplicira. Včasih kaj, kar piše v pravilniku v praksi ni izvedljivo. Manj ocen pa je za učence slabo. Čimveč bi jih morali imeti, ne pa manj.
Odvisno je tudi od predmeta , ki ga učitelj poučuje. Če se predmet nadgrajuje kot recimo brez znanja poštevanke ne moreš kvadrirati in koreniti in podobno in tam je dovolj recimo ena ocena , ker če znaš koreniti in kvadrirati… ...prikaži več ,to pomeni , da znaš tudi poštevanko in deliti. Povsem drugače pa je zgodovina na primer. Ni dovolj ena ocena , tam mora biti ocena za vsako poglavje zase, Sicer pa učitelj bi moral biti neodvisen , ne pa omejen z različnimi največkrat neumnimi predpisi.
Vsak nekaj pametnega po dolgem času. Učitelji bodo pač morali kvalitetnejše delati. Za tiste, ki znajo, to ne bo problem tisti, ki ne pa v šolstvu itak nimajo kaj iskati. Pa ravnatelji tudi ne.
Nekoč smo imeli nenapovedane kontrolke za kazen, če smo tovaršici preveč najedali živce...ampak takrat ni blo otrokovih pravic, sam dolžnosti!!!!
Točno! In tak bi moralo še danes bit. Ne morejo pričakovat nekih otrokovih pravic, če pojma nimajo kaj so v prvi vrsti njihove osnovne dolžnosti. Brez teh ne sme in ne more bit pravic.
Najbolj pametna odločitev …., na dan, ko pišejo test, ni ustnega spraševanja. Torej, v razredu 28 učencev, teste pišejo pri slj, mat, ke, bio, zgo, geo, angl, fi … vsaj 2x v letu. Torej, kdaj naj učitelj uspe vse vprašati,… ...prikaži več obravnavati in utrjevati učno snov? Sploh pri predmetih, ki so 2x tedensko? Me pa res zanima, kako bo to v praksi izvedljivo. Po moje bo še bolj kampanjsko in manj znanja, ker bo manj ocen, pa tudi manj regularno, ker bo nekdo vprašan lahko z zamudo, ko pač pride na vrsto.
Težka bo, vedno bolj se komplicira. Včasih kaj, kar piše v pravilniku v praksi ni izvedljivo. Manj ocen pa je za učence slabo. Čimveč bi jih morali imeti, ne pa manj.
Ko tale 🇸🇮 kurba crkne,crkne cela kura.hehehe
Odvisno je tudi od predmeta , ki ga učitelj poučuje. Če se predmet nadgrajuje kot recimo brez znanja poštevanke ne moreš kvadrirati in koreniti in podobno in tam je dovolj recimo ena ocena , ker če znaš koreniti in kvadrirati… ...prikaži več ,to pomeni , da znaš tudi poštevanko in deliti. Povsem drugače pa je zgodovina na primer. Ni dovolj ena ocena , tam mora biti ocena za vsako poglavje zase, Sicer pa učitelj bi moral biti neodvisen , ne pa omejen z različnimi največkrat neumnimi predpisi.
Vsak nekaj pametnega po dolgem času. Učitelji bodo pač morali kvalitetnejše delati. Za tiste, ki znajo, to ne bo problem tisti, ki ne pa v šolstvu itak nimajo kaj iskati. Pa ravnatelji tudi ne.