Po mojem obstaja en politični trenutek, ko so porabe postale nerealne. Ko se je začel resnejši boj s CO2. Avtomobilske tovarne so samo prikazale, kar je EU politika želela videti. Razvoj v tehniki žal ni tako hiter kot to rabi… ...prikaži več politika. Mandati so kratki... CO2 v prometu se zlahka zniža tako, da se vožnja (oziroma del voženj) enostavno prepove. Samo kateri politik bo potem znova izvoljen. Bolje je lagati samemu sebi...
Zakaj ne danes? Ja zato ker to ustreza avtomobilskim lobijem. Kdo bo pa vprašal ubogega potrošnika.
kaj pa vem, meni rata mojega spravit POD navedeno porabo..Mal manj bremzat pa speljevat non stop pa bo.
ja, čestitke nooo. In kako lahko v mestu malo manj bremzaš in speljuješ, če imaš do službe 40 semaforjev in po božji sreči padeš v rdeči val?
Govorim o povprecju voznje. Verjetno ne bom podru rekord na 5km zastoju kajneda?
Ubistvu je bil to samo izgovor, kako nekomu ki nima za nov avto (večina) pokrasti še več denarja (obesiš se mu na co2)
Po mojem obstaja en politični trenutek, ko so porabe postale nerealne. Ko se je začel resnejši boj s CO2. Avtomobilske tovarne so samo prikazale, kar je EU politika želela videti. Razvoj v tehniki žal ni tako hiter kot to rabi… ...prikaži več politika. Mandati so kratki... CO2 v prometu se zlahka zniža tako, da se vožnja (oziroma del voženj) enostavno prepove. Samo kateri politik bo potem znova izvoljen. Bolje je lagati samemu sebi...