Kot so že nekateri napisali...decentralizirajte to močvirje (državne ustanove ven iz centra), pa bo veliko bolje...drugače pa uvedemo takse na LJ avtomobile, ki vsak vikend smradijo po Gorenjski, Primorski.....
Prestavimo državne ustanove v drugo(a) mesto(a), pa Lj ne bo imela več takih težav.Zelo preprosto. Ali si prestolnica države in je zrak malo slabši, ali pa neko provincialno mestece.
Ljubljana in Ljubljancani bi na vsak nacin radi otezili in zaracunali dostop do Ljubljane. Tako bi si zagotovili ekskluzivno pravico do dobro placanih drzavnih sluzb, ki posteno povedano vkljucujejo tudi zastonj parkirna mesta. Drugim bi pa zaracunli tudi ljubljanski zrak,ki… ...prikaži večki ga dihajo. Nima pa nobene veze zaradi cesa je Ljubljana onesnazena. Vecina migrantov ima novejse avtomobile, saj jih redno uporabljajo. Tako jih zaradi uporabe pa tudi varnosti pogosteje menjajo. In kot je ze nekdo omenil, decentralizacija bi vse resila mnogo problemov.Ampak kot sem rekel, potem bi bilo manj denarja za Ljubljano, Za denar pa pravijo da ne smrdi.
Dragi "meščan", če vas motijo "zasmrajevalci zraka v mestu, ki se vsak dan pripeljejo po eden v avtu iz bližnje in daljne okolice Ljubljane v center" in s tem onesnažijo zrak, prodajam hišo v mirnem vaškem okolju, kjer vas bo… ...prikaži več zmotil le kakšen traktor oz. von po svežem hlevskem gnoju, ki pa za vas ne bi smel biti problem, saj verjamem da ste nanj navajeni!
Decentralozacija javnih ustanov,agencij in ministrstev. se strinjam. V dobi interneta je to mogoce. problem so individualna kurisca na biomaso v starih peceh brez filtrov in ustreznega ciscenja. Ljubljana je imela zadnje 3 zime obupen zrak. Les ni nic bolj cist… ...prikaži več od premoga.Razlika je samo v vsebnosti SO2. Vse ostalo je na istem nivoju. Imeli smo ze veliko boljsi zrak. Biomasa pac ni okoljsko sprejemljivo. ne, ce so peci 20 let stare in neprimerne. Jaz bi predvsem vplejal obvezne pregled individualnih kurisc in njihovo kurilno izbiro goriva. Tudi po vaseh je zato zanic zrak postal.Slovenci pa glavo v pesek. Za vse z dihalnimi tezavami so verjetno tezave se veliko hujse.
Glede okoljsek takse pa, verjetno bo elektronsko cestninjenje vec pripomoglo kot karkoli drugega. ljudje se bodo spet vozili skupaj in ne vsak posebej. ze to bo razpolovilo stevilo vozil v mestu vsak dan. Okoljska dajatev pa ja, ce se bo… ...prikaži več investiralo to dajatev v subvencije za nove peci. Ceprav so zadnje subvencije ostale takorekoc nedotaknjene. Slovenci pa kurijo vse v svojih pceh. smeti, lakirano pohistvo itd. to gre vse v luft.
Kaj pa kolone na mejah,katere so vrli evropski patrioti požegnali,pa nič ne škodujejo ozrsačju! Daj malo razmisli,pa boš videl ,da ima boogin prav,da se gre samo za lupljenje denarja. Ne vedo več kaj bi si zmislili,da bi iz žepa državljanov… ...prikaži več potegnili zadnji cent.
Delam v centru. Vsak dan se peljem v službo z vlakom cca45 km. Moj sodelavec stanuje v Šiški pa z avtom??? Zanimivo je tudi to da, so med tem, ko smo v službah še vedno gneče. Opazil sem tudi da… ...prikaži več Ljubljančani nimajo vinjet in ne uporabljajo obvoznice ampak se raje vozijo čez center in delajo zastoje.
Kar veliko načinov skubljenja državljanov je; plačilo dodatka na dež ki se steka v kanalizacije, davek na potrpežljivost, davek na stalno zaposlitev in še bi se našlo kot je davek na lepo vreme in podobno
čimprej nej se uvede taksa za vstop v mesto...te smrdljive kante je treba sterat čimdlje ven iz centra mesta...migranti majo p+r, pa nej se busi vozkajo.
Kot so že nekateri napisali...decentralizirajte to močvirje (državne ustanove ven iz centra), pa bo veliko bolje...drugače pa uvedemo takse na LJ avtomobile, ki vsak vikend smradijo po Gorenjski, Primorski.....
Ni važno tudi če se dušijo, da le kaj prikaplja v občinsko blagajno.
Prestavimo državne ustanove v drugo(a) mesto(a), pa Lj ne bo imela več takih težav.Zelo preprosto. Ali si prestolnica države in je zrak malo slabši, ali pa neko provincialno mestece.
Ljubljana in Ljubljancani bi na vsak nacin radi otezili in zaracunali dostop do Ljubljane. Tako bi si zagotovili ekskluzivno pravico do dobro placanih drzavnih sluzb, ki posteno povedano vkljucujejo tudi zastonj parkirna mesta. Drugim bi pa zaracunli tudi ljubljanski zrak,ki… ...prikaži večki ga dihajo. Nima pa nobene veze zaradi cesa je Ljubljana onesnazena. Vecina migrantov ima novejse avtomobile, saj jih redno uporabljajo. Tako jih zaradi uporabe pa tudi varnosti pogosteje menjajo. In kot je ze nekdo omenil, decentralizacija bi vse resila mnogo problemov.Ampak kot sem rekel, potem bi bilo manj denarja za Ljubljano, Za denar pa pravijo da ne smrdi.
Dragi "meščan", če vas motijo "zasmrajevalci zraka v mestu, ki se vsak dan pripeljejo po eden v avtu iz bližnje in daljne okolice Ljubljane v center" in s tem onesnažijo zrak, prodajam hišo v mirnem vaškem okolju, kjer vas bo… ...prikaži več zmotil le kakšen traktor oz. von po svežem hlevskem gnoju, ki pa za vas ne bi smel biti problem, saj verjamem da ste nanj navajeni!
Ne vem sicer kje vi živite ampak onesnaženost zraka je problem tudi v zabačenih slovenskih vasicah.
Ti še več !!Kako proizvajajo elektroko- TEŠ & , jedrska :-)
Decentralozacija javnih ustanov,agencij in ministrstev. se strinjam. V dobi interneta je to mogoce. problem so individualna kurisca na biomaso v starih peceh brez filtrov in ustreznega ciscenja. Ljubljana je imela zadnje 3 zime obupen zrak. Les ni nic bolj cist… ...prikaži več od premoga.Razlika je samo v vsebnosti SO2. Vse ostalo je na istem nivoju. Imeli smo ze veliko boljsi zrak. Biomasa pac ni okoljsko sprejemljivo. ne, ce so peci 20 let stare in neprimerne. Jaz bi predvsem vplejal obvezne pregled individualnih kurisc in njihovo kurilno izbiro goriva. Tudi po vaseh je zato zanic zrak postal.Slovenci pa glavo v pesek. Za vse z dihalnimi tezavami so verjetno tezave se veliko hujse.
Če se bodo manj v "center" vozili..
Katakombe plačujemo vsi Slovenci, ne samo MOL-ovci Govoril je pa, da ne bo šlo nič državnega denarja v beton :-(
Glede okoljsek takse pa, verjetno bo elektronsko cestninjenje vec pripomoglo kot karkoli drugega. ljudje se bodo spet vozili skupaj in ne vsak posebej. ze to bo razpolovilo stevilo vozil v mestu vsak dan. Okoljska dajatev pa ja, ce se bo… ...prikaži več investiralo to dajatev v subvencije za nove peci. Ceprav so zadnje subvencije ostale takorekoc nedotaknjene. Slovenci pa kurijo vse v svojih pceh. smeti, lakirano pohistvo itd. to gre vse v luft.
Kaj pa kolone na mejah,katere so vrli evropski patrioti požegnali,pa nič ne škodujejo ozrsačju! Daj malo razmisli,pa boš videl ,da ima boogin prav,da se gre samo za lupljenje denarja. Ne vedo več kaj bi si zmislili,da bi iz žepa državljanov… ...prikaži več potegnili zadnji cent.
bolivija
V redu. Okoličani bomo pa žabarjem uvedli ekološko takso za izstop iz mesta, pa naj se potem redijo v svoji mlaki....
Delam v centru. Vsak dan se peljem v službo z vlakom cca45 km. Moj sodelavec stanuje v Šiški pa z avtom??? Zanimivo je tudi to da, so med tem, ko smo v službah še vedno gneče. Opazil sem tudi da… ...prikaži več Ljubljančani nimajo vinjet in ne uporabljajo obvoznice ampak se raje vozijo čez center in delajo zastoje.
Kar veliko načinov skubljenja državljanov je; plačilo dodatka na dež ki se steka v kanalizacije, davek na potrpežljivost, davek na stalno zaposlitev in še bi se našlo kot je davek na lepo vreme in podobno
Totala resnica. Kasirat žabarje, ki smradijo podeželje.
Totala resnica. Kasirat žabarje, ki smradijo podeželje.
Totala resnica. Kasirat žabarje, ki smradijo podeželje.
čimprej nej se uvede taksa za vstop v mesto...te smrdljive kante je treba sterat čimdlje ven iz centra mesta...migranti majo p+r, pa nej se busi vozkajo.