Saj prav piše. Tudi ti najprej preveri resnico. Tu navajajo lestvico za dizelske motorje, ki je po euro 5 0,18 g/km, euro 6 pa 0,08 g/km. Ti pa navajaš podatke za bencinarje.
Poleti je v mestih promet kar vodilni ki prispeva k smogu. Zdajle sicer najbrž res več pripomore ogrevanje, zlasti individualna kurišča na les (tavelki imajo resnejši nadzor emisij).
Če bi se jim res šlo toliko za ekologijo, bi že zdavnaj bila na trgu večja ponudba električnih in alternativnih ekološko čistih avtomobilov in seveda za sprejemljivo ceno, primerljivo vozilom na fosilna goriva, oz. še cenejša. Zato ne srat s… ...prikaži več temi izpusti in trkati na zavest voznikov.
Če objavljate lestvico, potem objavite vso resnico:uro 5 and Euro 6 limit - 0.06g/kmMercedes-Benz SL, 3.5-litre (2012-) - emits 0.2 g/km of NOxThis sporty car from Mercedes creates three times as much NOx as petrol limits… ...prikaži več allow. To put that in perspective, it’s the only petrol car we've seen that would also fail diesel equivalent Euro 5 limits.Mercedes-Benz E-Class, 2.0-litre (2009-) - emits 0.17 g/km of NOxIn terms of cars that produce the most amount of NOx from its petrol engines, Mercedes also takes the second spot. The E-Class is almost as bad as the SL, despite the fact it has what should be a cleaner Euro 6 engine.Mini Cooper, 1.5-litre (2014-) - emits 0.16 g/km of NOxIt might be fun to drive, but its Euro 6 engine pushes out nearly three times the amount of NOx as it’s supposed to.Nissan Pulsar, 1.2-litre (2014-) - emits 0.15 g/km of NOxThe small-family sized hatchback may not be the biggest car about
Pa kaj sploh komplicirajo s temi izpuhi. Kupce te sploh ne zanima. Učinka tako ni skoraj nobenega, tako da je popolnoma brez veze.
Saj prav piše. Tudi ti najprej preveri resnico. Tu navajajo lestvico za dizelske motorje, ki je po euro 5 0,18 g/km, euro 6 pa 0,08 g/km. Ti pa navajaš podatke za bencinarje.
Ko boš dobil astmo te bo zanimalo.
Zaradi avtomobilov sigurno ne bom dobil astme, ker teh malo procentov, ko onesnažujejo avti pa res ni problem. So drugje precej večji onesnaževalci.
no sedaj naj pa oglobijo vse
Pa kaj so mislili, da je Volkswagen edini? Celotna avtomobilska industrija se dela norca iz nas s svojimi 'specifikacijami'.
Poleti je v mestih promet kar vodilni ki prispeva k smogu. Zdajle sicer najbrž res več pripomore ogrevanje, zlasti individualna kurišča na les (tavelki imajo resnejši nadzor emisij).
Če bi se jim res šlo toliko za ekologijo, bi že zdavnaj bila na trgu večja ponudba električnih in alternativnih ekološko čistih avtomobilov in seveda za sprejemljivo ceno, primerljivo vozilom na fosilna goriva, oz. še cenejša. Zato ne srat s… ...prikaži več temi izpusti in trkati na zavest voznikov.
Če objavljate lestvico, potem objavite vso resnico:uro 5 and Euro 6 limit - 0.06g/kmMercedes-Benz SL, 3.5-litre (2012-) - emits 0.2 g/km of NOxThis sporty car from Mercedes creates three times as much NOx as petrol limits… ...prikaži več allow. To put that in perspective, it’s the only petrol car we've seen that would also fail diesel equivalent Euro 5 limits.Mercedes-Benz E-Class, 2.0-litre (2009-) - emits 0.17 g/km of NOxIn terms of cars that produce the most amount of NOx from its petrol engines, Mercedes also takes the second spot. The E-Class is almost as bad as the SL, despite the fact it has what should be a cleaner Euro 6 engine.Mini Cooper, 1.5-litre (2014-) - emits 0.16 g/km of NOxIt might be fun to drive, but its Euro 6 engine pushes out nearly three times the amount of NOx as it’s supposed to.Nissan Pulsar, 1.2-litre (2014-) - emits 0.15 g/km of NOxThe small-family sized hatchback may not be the biggest car about