Avto
20671 ogledov

Porsche patentiral šesttaktni motor z notranjim zgorevanjem!

Komentarjev 23
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Anja1956 13:35 21.september 2024.

    Glede na skice, preveč vrtljivih delov! Mogoče bo tako uspešen, kot je bil Wankel !

    • 4krogci 19:32 21.september 2024.

      Wanklov bi bil dosti bolj uspesen, ce bi ga prodajalci znal prodajat in kupci vozit. Za razliko od klasicnega mozorja, je tam ko ga vzges potrebno do konca pohodit po gasu, da se motor podmaze!

  • rokobert 12:03 21.september 2024.

    Bom samo vprašal-kaj je pa bilo narobe z VW Lupo 3L?! Da ga danes dajo na trg,bi šel za med. A problem so politiki,k si zmišljujejo vse večje in večje regulative "za narodu blagor". Po moje po obvezi ESPja naprej ...prikaži več je samo še sranje v regulativah in posledično vedno težja vozila...in CO2 gre samo še gor....vse živo mora biti vgrajeno....folk pa ne zna več voziti....

    • Rim 14:06 21.september 2024.

      Prepoceni za stroške, ki nastanejo v proizvodnji. Tudi ostale male modele selijo iz Nemčije.

    • ico8 18:03 21.september 2024.

      Lupo? Eh, za to zalost bi bil najboljsi Pogacarjev „patent“…

  • 4krogci 19:31 21.september 2024.

    6taktni motor he le odgovor na Poršejevo trditev, da bo zadnji avto na svetu z motorjem na notranjo izgorevanje njihov model 911….in vse se vrti okoli tega, kako to dosect…mohoce je zdej patentiran 6taktni..ampak verjemte da bodo sli se dlje, ...prikaži več za dosego svoje obljube!

    • Avatar SS666
      SS666 18:06 22.september 2024.

      SATELITI - Vozi lola Audija.

  • Avatar mahatma2
    mahatma2 18:16 21.september 2024.

    Še vedno bo izpuh, ki bo svinjal ozračje in ob dejstvu, da ta motor, čeprav bo recimo manj svinjal še dolgo ne bo zaživel v praksi in hkrati je tudi bolj zakompliciran za izdelavo od klasičnega štiritaktnega motorja in veliko ...prikaži večo bolj kot pa električni. Že Tesla je videl v elektriki potencial, ki je veliko bolj primeren kot pa fosilna goriva in to še vedno popolnoma drži. Seveda marsikaj bi sčasoma postalo tudi problem pri elektriki. razgradnja baterij in podobno. Pa vseeno, bodočnost je elektrika.

    • atamama 19:34 21.september 2024.

      Saj bi se strinjal ČE ne bi skupna kalkulacija onesnaževanja za električnega celo večja kot v življenski dobi navadnega. kaj mi rabi baterija in ostali proizvodi iz vzhoda, ko mi veter prinese vse do mene.Kaj mi rabi ideja in zapiranje ...prikaži več prometa, če kamioni v ljubljanski kotlini naredijo vse, osebni bolj malo. Kaj .... velikokrat in ČE tudi...

  • Avatar Garancija
    Garancija 09:49 21.september 2024.

    No kaj je zdaj to,a ne gremo na elektriko,saj nas že kar nekaj cajta buzerirate,da moramo kupiti električna sranja

    • Avatar Garancija
      Garancija 09:53 21.september 2024.

      Zahodni industriji pa predlagam,da začnejo s proizvodnjo avtov,ki bodo porabili zelo malo,čist izpuh,sprejemljiva cena,če se hočejo ubraniti pred kitajci,eto tko

  • Rim 09:02 21.september 2024.

    Saj je zanimivo, mord bo kdaj kaj od tega v kekšni kombinaciji našlo pot v razvoj pri drugih motorjih. Izkoristek se teoretično izboljša, a zaradi manjšega volumna in predvsem krajšega hoda bata izgubi na navoru. Pa prav ta izboljša lahkotno ...prikaži več vožnjo na nizkih obratih, s tem pa varčevanje z gorivom.

    • 4krogci 10:36 21.september 2024.

      Varcevanje goriva z nizkimi obrati ne pije vode sploh…vecinoma so porabe okoli 2000obratov dosti nizje kot pa na 1200obratov. Spet odvisno od specificnega motorja

    • Rim 13:59 21.september 2024.

      Z nizkimi obrati so mišljeni med 1500 in 2000 obrati, zato tudi dodajanje prestav, da je vozilo čimdlje v tem območju. Poanta komentarja pa je v navoru, še posebej na nižjih režimih obratov.

  • Avatar luckyss1
    luckyss1 09:49 21.september 2024.

    Sem že večkrat omenil...Če ves zeleni sprehod in antropogeni CO2 ter ostali bla, bla bla ne bi bil namenjen zgolj bogatenju določenih elit, bi onesnaževanje z lahkoto več kot prepolovili...Recimo uzakonili bi prestrezanje plinov ob naftnih ploščadah (700 000 delujočih) ...prikaži več ali omejili prostornino motorjev za osebna vozila....Zakaj rabiš terenca z 8 litrskim motorjem za vožnjo po mestu ?!....Ampak gre seveda zgolj za biznis, koga briga okolje in žveplovi oksudi...?!

    • 4krogci 10:34 21.september 2024.

      Dej mi pokaz terenca z 8litrskim motorjem…sploh na trgu EU prosim

    • Avatar luckyss1
      luckyss1 11:18 21.september 2024.

      Idioti ne razumete poante....Ni treba 8 litrov ali 4 ali 3... V bistvu nihče ne rabi za osebno rabo avtomobila nad 1000 ccm...

    • Avatar luckyss1
      luckyss1 11:22 21.september 2024.

      Če si v hribih pa 1300 ccm in 4x4

    • rokobert 11:56 21.september 2024.

      Pol mi pa razloži,za kaj ima Mazdin 3,3L vrstni šestvalni diesel manjšo porabo od vseh ostalih dieselov v klasi vozil v katerega je vgrajen... In za kaj ima moj CX-5 z 2,5L bencinarjem brez turbo polnilnika pri 100% mestne vožnje ...prikaži več po Lj. 9,2L/100km...pojdi gledat real life podatke za vse ostale SUVje v tej klasi,k imajo majhne "turbomlinčke"...ni šanse pod 10L po mestu!!! V tem je problem,k kar nekaj posplošujete,in mislite,da so rešitve tako preproste...tako politiki kot raja (ovce).

    • Avatar luckyss1
      luckyss1 13:13 21.september 2024.

      Ste v vrtcu ali kaj...Omejitev kubikaže bi prisilila vse proizvajalce v čim boljši izkoristek..Sedaj pa pojdi še atija kaj vprašai...

    • 4krogci 13:34 21.september 2024.

      Omejitev kubikaze bo prisililo v bolsi izkoristek 😂😂 zakaj so vecje prostornine v starih kantah bolj varcne? Eee zato k ni ekologije ki bi dusila motor…. In manjsi kot bo motor bolj bo obremenjen,na obratih,visja bo poraba…simpl. Zdej pa se ...prikaži veče prosm za primerek 8litrskega motorja, ki se prodaja v EU!

    • rokobert 19:33 21.september 2024.

      @luckyass1 nisi odgocoril na vprašanjw,za kaj ima Mazdin 3,3L Diesel manjso porabo od vseh dieselov,ki morajo poganjati avtomobile klase CX-60 Pri tem motorju (kot tudi pri mojem 2,5 atmosfercu je fora v obratih in navoru...avto z takšnim motorjem lahko vozi ...prikaži veči skoz v nizjih obratih,in vseeno dovolj vleče...pr mali kubikaži lahko pa to kar pozabiš. Male kubikaže imajo samo na valjarjih na testu majhno porabo,v real life-,u pa jih ne moreš voziti izpod 10+ litri.

  • Avatar Antikrist9
    Antikrist9 08:57 21.september 2024.

    Precej so vam morali plačati, da delate reklamo za zastarele termične motorje, hehehe.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.