Problem je da imajo otroci preveč obšolskih aktivnosti in potem zmanjka časa za šolo. Otrok hodi v glasbeno šolo, trenira vsaj en šport, hkrati pa se od njega pričakuje odličen uspeh.
Haahhaha no pa bomo dobivali še večje "butle" in delomrzneže. Katera cvetka si lahko izmisli takšen pravilnik? Naj mi sedaj razloži kako bo zagotovljeno objektivno in nediskriminatorno ocenjevanje, ki ne bo slonelo na poznastvih? To je lahko mogoče vpeljati v… ...prikaži več SŠ nikakor pa ne v OŠ, kjer se lokalno v večini vsi poznajo. Namesto, da bi šli ravno v obratno smer in začeli spet otroke navajati na delovne navade, tako se jih bo pa še bolj zavijalo v vato. Sicer pa...izobražen narod ni vodljiv.
Kaj imajo ocene z delovnimi navadami? Za oceno se večina otrok uči zadnji dan. In zaradi inflacije kontrolk nimajo sploh možnosti vzljubit šole in učenja - kar je bistvo šole!!! Poglej malo, kako poteka pouk na Finskem, če rabiš zgled.… ...prikaži več. Vse je v avtonomiji učitelja. Ne v ocenah.
Imaš deloma prav...je veliko v avtonomiji učitelja, je pa izredno veliko tudi v odnosu staršev do šole in odnosa do učiteljev. Tu se začne korak k temu da vzljubiš šolo in ne greš tja z odporom in predsodki. Kot drugo… ...prikaži več pa...delovne navade se pridobijo z domačimi nalogami in sprotnim učenjem, ki sprva vodi k odporu, pa vendar s časom nekateri vseeno spoznajo da to vodi tudi k boljšim ocenam in manj napornim zadnjim dnevom pred preverjanji.
Tole ustno ocenjevanje pa bo vodilo samo še k manj učenja in dela in 100% še do večje mržnje staršev do učitelja, ko bo njihov angelček povedal, da pa je dobil veliko težja vprašanja kot preostali in je zato dobil… ...prikaži več enko. No pri predpostavki, da se bo učitelju sploh dalo ubadati s takšnimi starši in bo otroku "upal" dati enico, pa čeprav ne bo znal ničesar. Verjetno bo dobil prej še 2,3,...99 priložnost...res kam gremo. Upam da se uvede spet nazaj obvezno naborništvo.
In smo tam kjer ni muh. Ocenjevanje znanja. Redno učenje, kaj je to? Najavljeno ocenjevanje, zakaj neki? Aha, potuha, zadnji dan se bom naučil nekaj, drugače bom pa jokal. Ja, to je stavek v 4 razredu učenca. In pravilnik? Najprej… ...prikaži več ga bodo upoštevali starši ''sončkov'' s pedigrejem In naprej, kar še ni pokvarjeno bodo ''pedagoški eksperti'' uničili. Dedek mi je dejal, pazi se, policaj, učitelj in carinik imajo vedno prav. Ali v današnjem svetu še vedno? Ali imamo ''učitelje'', ki se jim ''jebe''?
Tisto, kar ti je rekel dedek, naj bi veljalo predvsem za mlade. Obnašajo se kot fjakarski konji in predvsem jim je sveto, kar so jim profesorji rekli med študijem. Ne vedo, da gresta teorija in praksa često vsaka sebi. Človek… ...prikaži več se "opili" po dolgih letih dela z ljudmi!?! Res je tudi, da je predvsem med mladimi učitelji preveč Šalabajzerjev vseh sort.
Še en eksperiment strokovnjakov. Ta z večimi ocenami za različne predmete v enem testu, je med vrhunskimi. To lahko sproducirajo le strokovnjaki, ki v šoli niso učili en dan, ali pa taki, ki so se jih ravnatelji z največjim veseljem… ...prikaži več rešili iz svoje šole. No, lahko tudi, da je to pogruntala UI.
"Novo je tudi to, da večina ocen ne sme biti pridobljena s pisnimi preizkusi znanja." To ni novo in je bilo že v starem pravilniku. Tudi pomislek Kolenkove glede pisno-ustnega načina je na mestu. Kako se bo uposteval takšen način?… ...prikaži več Kot ustno ocenjevanje, čeprav je otrok odgovore najprej zapisal? To smo namrec lani imeli pri eni učiteljici.
Po mojem mnenju se ne bo nič spremenilo. Učitelji bodo še naprej navaljevali s pisnim ocenjevanjem. O slabih uspehih in obveznem ponavljanju pisnih preizkusov ravnateljev ne bodo obveščali, kot jih večina tega tudi doslej ni počela. Poznam učitelje, ki pisna… ...prikaži več preverjanja ponavljajo v nedogled. Učitelje bi predvsem morali osvestiti, da pisno preverjanje marsikomu ne "leži". Uzakoniti bi morali predvsem ustno preverjanje. Če časa primanjkuje, naj enkrat že vržejo iz učnih načrtov ves balast.
Problem je da imajo otroci preveč obšolskih aktivnosti in potem zmanjka časa za šolo. Otrok hodi v glasbeno šolo, trenira vsaj en šport, hkrati pa se od njega pričakuje odličen uspeh.
Haahhaha no pa bomo dobivali še večje "butle" in delomrzneže. Katera cvetka si lahko izmisli takšen pravilnik? Naj mi sedaj razloži kako bo zagotovljeno objektivno in nediskriminatorno ocenjevanje, ki ne bo slonelo na poznastvih? To je lahko mogoče vpeljati v… ...prikaži več SŠ nikakor pa ne v OŠ, kjer se lokalno v večini vsi poznajo. Namesto, da bi šli ravno v obratno smer in začeli spet otroke navajati na delovne navade, tako se jih bo pa še bolj zavijalo v vato. Sicer pa...izobražen narod ni vodljiv.
Kaj imajo ocene z delovnimi navadami? Za oceno se večina otrok uči zadnji dan. In zaradi inflacije kontrolk nimajo sploh možnosti vzljubit šole in učenja - kar je bistvo šole!!! Poglej malo, kako poteka pouk na Finskem, če rabiš zgled.… ...prikaži več. Vse je v avtonomiji učitelja. Ne v ocenah.
Imaš deloma prav...je veliko v avtonomiji učitelja, je pa izredno veliko tudi v odnosu staršev do šole in odnosa do učiteljev. Tu se začne korak k temu da vzljubiš šolo in ne greš tja z odporom in predsodki. Kot drugo… ...prikaži več pa...delovne navade se pridobijo z domačimi nalogami in sprotnim učenjem, ki sprva vodi k odporu, pa vendar s časom nekateri vseeno spoznajo da to vodi tudi k boljšim ocenam in manj napornim zadnjim dnevom pred preverjanji.
Tole ustno ocenjevanje pa bo vodilo samo še k manj učenja in dela in 100% še do večje mržnje staršev do učitelja, ko bo njihov angelček povedal, da pa je dobil veliko težja vprašanja kot preostali in je zato dobil… ...prikaži več enko. No pri predpostavki, da se bo učitelju sploh dalo ubadati s takšnimi starši in bo otroku "upal" dati enico, pa čeprav ne bo znal ničesar. Verjetno bo dobil prej še 2,3,...99 priložnost...res kam gremo. Upam da se uvede spet nazaj obvezno naborništvo.
In smo tam kjer ni muh. Ocenjevanje znanja. Redno učenje, kaj je to? Najavljeno ocenjevanje, zakaj neki? Aha, potuha, zadnji dan se bom naučil nekaj, drugače bom pa jokal. Ja, to je stavek v 4 razredu učenca. In pravilnik? Najprej… ...prikaži več ga bodo upoštevali starši ''sončkov'' s pedigrejem In naprej, kar še ni pokvarjeno bodo ''pedagoški eksperti'' uničili. Dedek mi je dejal, pazi se, policaj, učitelj in carinik imajo vedno prav. Ali v današnjem svetu še vedno? Ali imamo ''učitelje'', ki se jim ''jebe''?
Tisto, kar ti je rekel dedek, naj bi veljalo predvsem za mlade. Obnašajo se kot fjakarski konji in predvsem jim je sveto, kar so jim profesorji rekli med študijem. Ne vedo, da gresta teorija in praksa često vsaka sebi. Človek… ...prikaži več se "opili" po dolgih letih dela z ljudmi!?! Res je tudi, da je predvsem med mladimi učitelji preveč Šalabajzerjev vseh sort.
Še en eksperiment strokovnjakov. Ta z večimi ocenami za različne predmete v enem testu, je med vrhunskimi. To lahko sproducirajo le strokovnjaki, ki v šoli niso učili en dan, ali pa taki, ki so se jih ravnatelji z največjim veseljem… ...prikaži več rešili iz svoje šole. No, lahko tudi, da je to pogruntala UI.
"Novo je tudi to, da večina ocen ne sme biti pridobljena s pisnimi preizkusi znanja." To ni novo in je bilo že v starem pravilniku. Tudi pomislek Kolenkove glede pisno-ustnega načina je na mestu. Kako se bo uposteval takšen način?… ...prikaži več Kot ustno ocenjevanje, čeprav je otrok odgovore najprej zapisal? To smo namrec lani imeli pri eni učiteljici.
Po mojem mnenju se ne bo nič spremenilo. Učitelji bodo še naprej navaljevali s pisnim ocenjevanjem. O slabih uspehih in obveznem ponavljanju pisnih preizkusov ravnateljev ne bodo obveščali, kot jih večina tega tudi doslej ni počela. Poznam učitelje, ki pisna… ...prikaži več preverjanja ponavljajo v nedogled. Učitelje bi predvsem morali osvestiti, da pisno preverjanje marsikomu ne "leži". Uzakoniti bi morali predvsem ustno preverjanje. Če časa primanjkuje, naj enkrat že vržejo iz učnih načrtov ves balast.