Avto
8671 ogledov

Pretipali smo revolucionarnega volkswagna

Komentarjev 15
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Snežinko 07:31 06.december 2019.

    spet sem "s stola padel" - ko sem prebral bedarijo leta: da je začetnik "tretjega veka". Kruta resnica pa ne more biti dlje od tega. Začetnik tretjega veka je prej Tesla. VW pa je KONKRETNO zaspal in predstavil e avto ...prikaži več kot zadnji od velikih. Res ne vidim kje je tu začetek "kateregakoli veka". Prej ta avto označuje KONEC neke ere (bi rekli kooončno ima tudi VW e avto). Aja: pustite e golfa. S svojimi 80 km realnega dosega bi moralo odgovorne v VW biti pošteno sram, da so ga sploh dali na cesto.

  • AnzeSmolej 08:31 05.december 2019.

    čez 150.000km baterija samo še 70% ... uf čez par let bo to ekološka bomba ker noben ne bo kupil rabljenega

    • Avatar Dux_Ursus
      Dux_Ursus 08:42 05.december 2019.

      Ima morda tvoj avtomobil biorazgradljiv akumulator?

    • stromar 10:21 05.december 2019.

      VW, super EV samo 5 let prepozno, in nehajte že navijat cene z opremo. Za to ceno bi moral imeti prav vso možno opremo, tudi toplotno črpalko. Baterije zdržijo 2 avtomobila ali vsaj kakšnih 500.000km, potem še kot hranilniki elektrike ...prikaži več in bodo v celoti receklirane, sicer komplet proizvodnja in avto iz obnovljivih virov, kar lahko fosilci samo sanjajo, stroški minimalni, pri prevoženih 30.000km letno je EV v 10 letih zastonj, samo na račun stroška goriva, pustimo opremo, udobje

    • Janko Ig 19:09 05.december 2019.

      Stromar pol mi pa povej zakaj nihče noče reciklirati baterije Tesle,ki je pred kratkim priletela v drevo in so jo morali 72 ur namakati v vodi, da ni prišlo do samovžiga....Še danes je nerecilkirana kljub dragim materialom ,ki jih vsebuje....Pa ...prikaži več sporoči vsaj eno firmo,ki je pooblaščena za reciklažo takih baterij....

    • stromar 21:11 05.december 2019.

      To je javni podatek in celo naš inštitut ima ogromne zasluge pri tem 97% reciklaža, kar je bila pred kratkim utopija, v kratkem bo mogoča 100%. Za Teslo je prišel njihov strokovnjak in so zadevo rešili, se ne branijo baterij. ...prikaži več V baterijah je sicer čedalje manj redkih dragih kovin, ampak kljub temu je zadeva pomembna zaradi monopolov še posebej kitajske. V SLO je razgradnja zakonsko določena in ne ločuje EV, Reciklaža in odpad dela v tujini miljonarje, pri nas pufe in teževe, nekaj res ne štima

    • Snežinko 07:34 06.december 2019.

      Joj, stromar... nehaj nakladati o sanjačih, ker ti sam sanjaš. akkuji so narejeni na kitajskem, sredi gozda, brez kakršnekoli zaščite, filtrov itd. Litij kopljejo otroci pod 10 let, pri 13 ih že umirajo, baker za motorje isto. Kje je tvoja ...prikaži več "ekologija"? oz. kje je tvoja vest? Je nimaš? Glede "ekološke" reciklaže baterij pa samo tole: KDAJ HUDIČA si že videl, da cigani razgrajujejo EKOLOŠKO? Noben drug namreč noče razgrajetvati litijevh baterij, ker so PRENEVARNE!

    • stromar 09:35 06.december 2019.

      snežinko, ID3 v celoti izdelan iz zelenih virov, kar lahko fosilci samo sanjajo, litij v Avstraliji in drugih največjih proizvajalcih, zaradi viškov zmanjšali za 1/3, tudi cena zelo padla, tvoji podatki so bolj iz gostilniških debat 5 let nazaj

  • Avatar Dux_Ursus
    Dux_Ursus 08:40 05.december 2019.

    Ima morda tvoj avtomobil biorazgradljiv akumulator?

  • mitja91 12:51 05.december 2019.

    Nismo navajeni na električarje. Pa še dragi so.

  • Avatar vec
    vec 13:11 05.december 2019.

    Kdor kupi Elektično vozilo, ga v bistvu dejansko SPLOH ne rabi. Recimo od 02:00 pozvoni telefon pade informacija da moram v Trst, NE MOREM ITI, ker ne bom prišel, al pa je baterija še le na 50% !! IN kaj takrat ??

    • stromar 21:38 05.december 2019.

      Poznam veliko uporabnikov letno med 30 in 70k km, jaz 50k km in tega še nismo opazili, očitno kar rabimo EV, prej smo delali samo za gorivo. Doma ponoči z 1 prosto fazo 25A napolnim 55kWh, potem lahko še 2x ...prikaži več dnevno po pol ure med kavico ali malico DC kar je 50 kW ali skupaj 500km avtoceste če bi vozil stalno 130 km/h, v dejanskem prometu, vemo koliko so povprečne hitrosti in izven zime še veliko večji domet

    • Avatar vec
      vec 21:57 05.december 2019.

      Ne vem 500km ob super pogojih, kaj pa gretje oz. klima, luči recimo nočna vožnja pozimi al pa še ddež snek brisalci, radio. ne vem no ??

    • Snežinko 07:24 06.december 2019.

      Stromar, daj ne nakladaj,prosim!!!Ti boš malo morgen naredil 500km brez dveh bund, rokavic, kape, šala in čajčka ter aspirina naslednji dan. Poleg tega sploh nisi prebral, kar je napisal "vec": SREDI NOČI imaš ti še napol prazen avto (recimo, da ...prikaži več si bil prejšnji dan nekje daleč in prišel s praznim avtom domov!), torej takrat NE BI mogel iti v Trst, kajne? E avto je predvidljiva zadeva in za take stvari je čisto OK, ni pa za nepredvidene dogodke, zato je pa še vedno klasični motor.

    • stromar 10:17 06.december 2019.

      to je za sedaj. Med vklj. apr-okt imel povprečno porabo kombinirana vožnja po omejitvah oz. po števcu malo preko, samo 13,4 kWh/100km, klima in gretje boljše kot prej, toplotna črpalka, seveda z vsemi porabniki, led luči, polna varnostna in druga ...prikaži več oprema, 205 KM, 400Nm stalni navor, 100 v 7s (ni tesla). Snežinko ti si taki humorist, se ful nasmejim, samo res pusti te tvoje fore za gostilno, to je veljalo pred več kot pet leti za R ZOE avtocesta. S 50% kamot v Trst, nato v KP v pol ure DC na 80%

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.