Upoštevali niso dejstva, da je vrednost el. avtomobila že po petih letih anaka 0 (nula), tudi, če baterija še deluje. Rabljen el. avto je nemogoče prodati, razen, če je še v garanciji. Vrednost el. avtomobila je vedno tolikšna, kot je… ...prikaži več v tistem trenutku vredna njegova baterija.
No, ni nujno... poznam človeka, ki je pri slabih 200.000km prvič menjal zavore. Z njim sem se peljal samo enkrat in nikoli več. Namreč: ko je hotel zaviti iz avtoceste na izvoz Vrhnika je gas spustil že malce naprej od… ...prikaži več Brezovice. Temu primerno je imel tudi porabo - mislim, da ga ni junaka, ki bi imel manjšo, celo hibridi se večina skrije pred njim. Vsaka čast človeku, ki ne znori pri taki polžji vožnji. Potem pa ni čudno, da so nesreče, ko naletiš na takega idiota in ga vsi po vrsti prehitevajo.
Imam S max-a letnik 2007 in ima danes prevoženih nekaj manj kakor 280.000 km. Naročene imam diske in zav. ploščice. Tako, da tale reklama za elektriko ni kaj dosti uspešna, sploh v trditvi: v petih letih 280000 km??? Takoj podpišem… ...prikaži več Leonovo trditev. Reklama in to slaba.
V SLO veliko lastnikov BEV dela letno med 50 in 100k, po 100k km sem videl zavore diski manj kot mm pobrani, degredacija baterije takorekoč nič in zdržala bi 3 avte, zaviranje je z regeneracijo in se polni baterija. Bravo… ...prikaži več strokovnjaki za BEV.
Smo imeli vsi jakodimiče in vsi vemo kako različno in pogosto se menjajo zavore, kaj pa filtri, sploh dpf, olje, auspuh, svečke, turbo polnilnik, pumpe, sonda, dragi servisi, sploh taveči, menjalnik, sklopka. No tudi tega BEV nima
stromar, v 12 letih imam drugi akumulator, menjan je bil lani mikroprocesor in cev iz intercoolerja v motor. Zavedam se, da take kvalitete v novih vozilih nikoli več ne vidim. Redni servisi opravljeni, konec meseca ga peljem. To je to.
Naš Eup je v dobrih 3 letih naredil 160kkm, zavore so bile še več kot na 80%. Težava Evozil je da se zavore premalo uporabljajo in jih napade rja. Po 3,5letih lastništva smo avto prodali za 50% nabavne cene. Kdor… ...prikaži več misli da se Eavto ne splača je pesimist. Splača se ce se veliko voziš in nisi človek ki ga takoj zagrabi panika. Električnih polnilnilc je v Sloveniji že več kot bencinskih črpalk. Stroški menjav olja, zavor, izpušnega sistema pa odpadejo. Le na 30kkm se zamenja filter za klimo
lenart, v katerem času pa ti živiš? Leta 3000? Električnih črpalk več kot klasičnih? A se to hecaš ali iz vseh nas norca delaš? Sploh pa ni poanta v tem, ampak v tem, da bencinarja napolniš v minuti, dveh in… ...prikaži večn greš naprej, pri elektro pa greš na podaljšano kosilo, pa še na podaljšano kavico, potem pa še pri avtu počakaš neka časa... Glede vzdrževanja: imej avto malce dlje od 3.5 leta, pa boš videl, ko se bo domet začel manjšati in bo treba menjava celic - takrat bo to strošek za vse nazaj...
Upoštevali niso dejstva, da je vrednost el. avtomobila že po petih letih anaka 0 (nula), tudi, če baterija še deluje. Rabljen el. avto je nemogoče prodati, razen, če je še v garanciji. Vrednost el. avtomobila je vedno tolikšna, kot je… ...prikaži več v tistem trenutku vredna njegova baterija.
Kakšen humorist, daj zrihti eno 5 letno rabljano teslo S ali drugi BEV. Je pa res da bodo fosilci čez 5 let zastonj
Naš Eup je v dobrih 3 letih naredil 160000km, zavore so bile še nekje na 80%. Prodali smo ga za 50% nabavne cene ter spet kupili popolnoma novega
Res lovske. Soferske po novem tut pravjo
Čista natega . V petih letih 277 000km ? Kdaj je pa spal ?
160km na dan je zate veliko? Moj tast jih na dan naredi 200km. Z vsemi furami zraven po trgovinah morje itd ma avto dobre 250.000km v 3.5 letih.
leon-v europi je 50.000k na leto normalno, Alen ti si šele prvak v lažeh. 280.000km s prvimi zavorami, da te kap od laži.
No, ni nujno... poznam človeka, ki je pri slabih 200.000km prvič menjal zavore. Z njim sem se peljal samo enkrat in nikoli več. Namreč: ko je hotel zaviti iz avtoceste na izvoz Vrhnika je gas spustil že malce naprej od… ...prikaži več Brezovice. Temu primerno je imel tudi porabo - mislim, da ga ni junaka, ki bi imel manjšo, celo hibridi se večina skrije pred njim. Vsaka čast človeku, ki ne znori pri taki polžji vožnji. Potem pa ni čudno, da so nesreče, ko naletiš na takega idiota in ga vsi po vrsti prehitevajo.
Imam S max-a letnik 2007 in ima danes prevoženih nekaj manj kakor 280.000 km. Naročene imam diske in zav. ploščice. Tako, da tale reklama za elektriko ni kaj dosti uspešna, sploh v trditvi: v petih letih 280000 km??? Takoj podpišem… ...prikaži več Leonovo trditev. Reklama in to slaba.
V SLO veliko lastnikov BEV dela letno med 50 in 100k, po 100k km sem videl zavore diski manj kot mm pobrani, degredacija baterije takorekoč nič in zdržala bi 3 avte, zaviranje je z regeneracijo in se polni baterija. Bravo… ...prikaži več strokovnjaki za BEV. Smo imeli vsi jakodimiče in vsi vemo kako različno in pogosto se menjajo zavore, kaj pa filtri, sploh dpf, olje, auspuh, svečke, turbo polnilnik, pumpe, sonda, dragi servisi, sploh taveči, menjalnik, sklopka. No tudi tega BEV nima
stromar, v 12 letih imam drugi akumulator, menjan je bil lani mikroprocesor in cev iz intercoolerja v motor. Zavedam se, da take kvalitete v novih vozilih nikoli več ne vidim. Redni servisi opravljeni, konec meseca ga peljem. To je to.
Naš Eup je v dobrih 3 letih naredil 160kkm, zavore so bile še več kot na 80%. Težava Evozil je da se zavore premalo uporabljajo in jih napade rja. Po 3,5letih lastništva smo avto prodali za 50% nabavne cene. Kdor… ...prikaži več misli da se Eavto ne splača je pesimist. Splača se ce se veliko voziš in nisi človek ki ga takoj zagrabi panika. Električnih polnilnilc je v Sloveniji že več kot bencinskih črpalk. Stroški menjav olja, zavor, izpušnega sistema pa odpadejo. Le na 30kkm se zamenja filter za klimo
lenart, v katerem času pa ti živiš? Leta 3000? Električnih črpalk več kot klasičnih? A se to hecaš ali iz vseh nas norca delaš? Sploh pa ni poanta v tem, ampak v tem, da bencinarja napolniš v minuti, dveh in… ...prikaži večn greš naprej, pri elektro pa greš na podaljšano kosilo, pa še na podaljšano kavico, potem pa še pri avtu počakaš neka časa... Glede vzdrževanja: imej avto malce dlje od 3.5 leta, pa boš videl, ko se bo domet začel manjšati in bo treba menjava celic - takrat bo to strošek za vse nazaj...
Jaz imam na svoji bmw 5 se prve diske, pa ima avto 413000 zavorne obloge pa menjamo na 50000