Avto
33119 ogledov

Prevozil 277 tisoč kilometrov, pa še kar ni menjal zavor

BMW i3 BMW
Lastnik avta bi že sedemkrat obkrožil Zemljo, pa še vedno uporablja originalne zavore.

Dobre zavore so eden najpomebnejših elementov varne vožnje, zato je njihovo redno vzdrževanje še kako pomembno. Obrabljene zavorne ploščice in po potrebi tudi diske je zato treba redno menjati.  

BMW X6 M50 d Tehnični dragulj Avto Oh ne, BMW bo odrezal ta svoj znameniti izdelek!

Primer iz Nemčije pa kaže, da bodo lahko lastniki električnih avtov s preudarno vožnjo močno podaljšali življenjsko dobo svojih zavor in s tem še znižali stroške uporabe. Helmut Neumann iz kraja Titz v Severnem Porenju Vestfaliji je bil leta 2014 med zgodnjimi kupci takrat še povsem novega modela BMW i3. Do danes je z avtom prevozil že 277 tisoč kilometrov, kar bi bilo dovolj, da sedemkrat obroži zemeljsko oblo, pa še vedno uporablja povsem originalne zavore.

BMW i3 | Avtor: BMW BMW

Neumann svojega i3 ni varčeval, uporabljal ga je tudi za daljše poti, med drugim je z njim peljal prek Alp. A zna lastnik očitno zelo dobro izkoriščati zaviranje z regeneracijo, pri kateri i3 uporablja elektromotor za zaviranje in hkratno polnjenje baterije. Med fazo regeneracije lahko klasične zavore povsem počivajo.

Neumann je s svojim avtom tako zadovoljen, da ga še kar noče zamenjati. Njegov edini vzdrževalni strošek so bile ves ta čas le pnevmatike, je pa tudi nadgradil baterijo, saj je originalno 22 kWh nadomestil z baterijo novejšega tipa, ki ima kapaciteto 33 kWh.

BMW električne baterije 200 mio € Avto Dobil sem vabilo šefa BMW in premierja bavarske vlade

Po izračunih nemškega avtokluba ADAC je razlika v stroških vzdrževanja med klasičnim avtom na notranje zgorevanje in električnim avtom okoli 20 odstotkov v korist električnih, saj odpadejo redni stroški za menjave olja, vzdrževanje izpušnega sistema, občutno manjša je tudi obraba zavor.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 15
  • lenart 23:20 06.januar 2020.

    Naš Eup je v dobrih 3 letih naredil 160kkm, zavore so bile še več kot na 80%. Težava Evozil je da se zavore premalo uporabljajo in jih napade rja. Po 3,5letih lastništva smo avto prodali za 50% nabavne cene. Kdor ...prikaži več misli da se Eavto ne splača je pesimist. Splača se ce se veliko voziš in nisi človek ki ga takoj zagrabi panika. Električnih polnilnilc je v Sloveniji že več kot bencinskih črpalk. Stroški menjav olja, zavor, izpušnega sistema pa odpadejo. Le na 30kkm se zamenja filter za klimo

  • lenart 23:17 06.januar 2020.

    Naš Eup je v dobrih 3 letih naredil 160000km, zavore so bile še nekje na 80%. Prodali smo ga za 50% nabavne cene ter spet kupili popolnoma novega

  • ode 18:12 06.januar 2020.

    Upoštevali niso dejstva, da je vrednost el. avtomobila že po petih letih anaka 0 (nula), tudi, če baterija še deluje. Rabljen el. avto je nemogoče prodati, razen, če je še v garanciji. Vrednost el. avtomobila je vedno tolikšna, kot je ...prikaži več v tistem trenutku vredna njegova baterija.