Če lahko menjaš je še dobro kolk tolk,večinoma dajejo baterijo v najem,mesečno te pride od 80 in več evrov za najem plus polnjene.Skratka elektro je nateg.Par e avtov ni krize,ampak na milijone e avtov?Več štroma rabimo več atomske energije,veš energije… ...prikaži več na trda goriva ki predelajo mnogo več svinjarije v naš zrak...
Ja res je, mal prehitro se odvija vse skupaj. Lipo baterije niso rešitev. Bolj je možna varianta na vodik. Za tako količino prevoznih sredstev tud slučajno ni možno zagotoviti dovolj električne energije, še posebno, k bo do tankerji, kamioni, avioni… ...prikaži večmioni, avioni prišli na vrsto. Mogoče pa celo najdejo način, ki ga je že Tesla zastvil, da bi energijo pridobivali po orgonski poti.
@tomaz, točno to sam zagovarjam, da bo treba nekaj drugega in sem upal, da bo kakšen preboj ravno pri vodiku. Trenutno ob vsem skupaj proizvodnja in vse ostalo električnih avtov bolj obremenjujej okolje kot klasični. Kot sumarno, ogljični odtis. Se… ...prikaži več pa strinjam, da bi bilo čisto nekaj drugega živeti v mestih, če bi vsi imeli električna vozila, tam bi bil zrak super. Ampak je še preveč problemov vseh vrst (varnost, električno omrežje, ...) daleč od rešenega.
Samo Renault ima batetije v najemu, kar se je pokazalo brezveze. Ostali prodajo baterijo ob avtu.... Garancije na baterije so od 8 do 10 let.... Življenjska doba je sicer 30 let (do kapacitete 30% začetne), kar je odlično. Ko se… ...prikaži več autonomije zmanjša gre batetijah v "drugo življenje".... Torej v fotovoltaicne elektrarne, upse, zalogovnike.... 2000 tovarniških ciklov (do 80% kapacitete) je ta nova vozila od 400.000 do 900.000 prevoženih kilometrov.
Vodik ima iskoristek manj kot 20% vložene energije. Vodik si želijo naftna in avtoindustrija, ker ne prenesejo, da nas v prihodnosti več ne bo na črpalkah. Pri vodniku bi spet hodili na ta neumna mesta. Vodik se polni na 750...… ...prikaži več Mogel bi, za učinek na 1000 barov. Samo za pumpe porabiš več energije, kot bi se na batetije vozil. Vodik je slepa ulica.
Kakšna glupost je šele "od kod električna energija",,,,, hahahaha..... V Sloveniji je trenutno dober milijon avtov... Ki prevozijo 35 km dnevno. Povprečno. 35 km je 5 kWh.... Dnevno... Krat milijon je 5 GWh, kar je 20% trenutne porabe in cca… ...prikaži več 20 do 30% dnevno izvažamo ali skurimo na bremenih za zagotavljanje stabilne napetosti.... Energija je tukaj. Za vse avte.
@Teo Bunta, V Sloveniji jih je bilo lani ca. 1.477.000, kar je res dober milijon... ali pa slaba 2 milijona. Kakor se vzame (verjetno bo ta številka že letos ali drugo leto presegal cifro "nekje vmes"). Sam nimam proti električarjem… ...prikaži več nič... Tudi jaz sem že razmišljal o nakupu. Me pa skrbita predvsem 2 stvari: 1. kakšen bo vpliv na okolje, ko bo recimo 75% populacije vozilo te avtomobile - kdo in kako bo zagotavljal el. energijo? 2. ko hodim na daljša potovanja, recimo 1.000 km/dan... kako potem?
Elektrike je itak dovolj, problem je samo, da ni proizvodnja in poraba izenačena. Tukaj so baterije prednost, ker se polnijo ko je elektrike preveč... Avti so parkirani 23 ur dnevno.... toraj vedno polni.
Nisem prebral članka. Ampak verjamem da je PR, ker so vsi podobni do sedaj bili. Uglavnem. Električni avtomobili imajo zelo malo gibljivih delov, zato so glede mehanike manj občutljivi.. Ampak menjat baterijo za 5000€ ali več vsake par let.. pa… ...prikaži več tud ni zanemarljiv strošek.
Teo rtega preprosto ne VEŠ, to je vse PR marketing, tesla predvsem to obvlada bolje kot proizvodnjo, že leta jih dfelajo premalo, kljub gradnji mega fabrike, še vedno premalo, a glej ga vraga, na cesti jih še vedno redko srečaš
Plačal sem 130 evrov na uro doma s tremi otroki doma. Nikoli nisem mislil, da bi to lahko storil, toda moj najboljši prijatelj mesečno zasluži več kot 25.000 dolarjev in me prepriča, da poskusim. P0tencial pri tem je neskončen. Tukaj… ...prikaži več sem naredil
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> www.WebJob98.Com
Ne splača se. Avto ni telefon. Pa še telefon na vsake dve leti menjat ni mačji kašel. Bencinski in dizelski agregati so toliko bolj mobilni, da moraš bit res glup da se ti da za tistim kablim letat...s tem da… ...prikaži več je že nabavna cena naravnost smešno visoka...kaj a so si zamislili, da jim ves prihranik v prihodnosti plačaš pri nabavni cen? ;)
Imam 25 mesecev Leafa... Mesečno samo na bencinu prihranim 2 električna Leafa.... 25 mesecev in 125.000 km... 5000 mesečno. Baterija kot nova... Strošek elektrike doma 18 evrov (za 3 električna vozila, ki jih imamo doma.... naftnih nimamo)
Seveda so kot vedno v raziskavi spretno "pozabili" omeniti, da vsi podatki veljajo, če z elektro avtom pozimi voziš brez gretja in poleti brez klime. Me prav zanima kako so veseli norvezani pri minus 20-30 v avtu brez gretja, ker… ...prikaži več samo tako lahko pridejo na cilj, sicer se avtonomija preveč zmanjša. Letos je bilo 38 stopinj. V avtu z ugasnjeno klimo, da sploh pridem na cilj? So normalni?
Od kdaj imam električnega več ne zmrzuje, kot prej na dizel. Ko pridem do avta po zimi so vroči sedeži, volan, ogledala in šipe. Ker na telefonu kliknem ogrevanje. Toplotna črpalka za ogrevanje in hlajenje porabi 100 do 500W, a… ...prikaži več v batetije je 30.000 Wh... Torej klima je na avto 12 mesecev letno in ne na avtonomiji pozna recimo.... Namesto 200 ko vklopi piše 196 še dometa... To je v glavnem to... Nissan Leaf.
Najcenejši električni avto v Sloveniji stane 145€ mesečno brez pologa. Kredit eko sklada z 1.3% obrestno mero BREZ POLOGA. 8 let garancije na batetije. Vsak, ki da 100€ mesečno za bencin ima to vozilo praktično zastojn. Namesto goriva, cestnine in… ...prikaži več servisov daš manj za avto... Nov avto... Od sodelavke 69 letna mama si ga je nabavila pred nekaj meseci in je seveda več kot navdušena.
Seveda na elektriko ker si s placo 900 evrov in brez prihrankov ne morem privoščiti rabljenega dizla. Nimam tega denarja. Nov električni, brez pologa me pride veliko manj, kot sem prej plačeval gorivo.... 😉
Ni odsluženih baterij. Baterije z zmanjšano kapaciteto bodo šle v zalogovnike za pomoč elektro sistemu.... 2000 tovarniških ciklov pomeni za vozilo z avtonomijo 300km 600.000 prevoženih, da pade na 80%..... Tesle bodo, kot zdaj kaže na 80% začetne padle na… ...prikaži veča 900.000 prevoženih km... Takrat stare daš k fotovoltaičnih elektrarni in daš v avto nove...
Za vse pametnjakoviče,ki forsirajo e-avte: Pri lestvici desetih najcenejših električnih avtov nam je pomagal naš strokovnjak iz Dnevnikove avto-moto divizije Matjaž Terzič in še posebej opozoril, da so kilometri, prevoženi z enim polnjenjem, odvisni od razmer na cesti in v… ...prikaži več avtu. Drugače povedano: če se hočete peljati dlje, ugasnite klimo in radio, vozite počasi in na idealni zunanji temperaturi 20 stopinj....Torej poleti brez klime,pozimi brez gretja in radia,pol pa idi s takim avtom na dopust.
Če lahko menjaš je še dobro kolk tolk,večinoma dajejo baterijo v najem,mesečno te pride od 80 in več evrov za najem plus polnjene.Skratka elektro je nateg.Par e avtov ni krize,ampak na milijone e avtov?Več štroma rabimo več atomske energije,veš energije… ...prikaži več na trda goriva ki predelajo mnogo več svinjarije v naš zrak...
Ja res je, mal prehitro se odvija vse skupaj. Lipo baterije niso rešitev. Bolj je možna varianta na vodik. Za tako količino prevoznih sredstev tud slučajno ni možno zagotoviti dovolj električne energije, še posebno, k bo do tankerji, kamioni, avioni… ...prikaži večmioni, avioni prišli na vrsto. Mogoče pa celo najdejo način, ki ga je že Tesla zastvil, da bi energijo pridobivali po orgonski poti.
@tomaz, točno to sam zagovarjam, da bo treba nekaj drugega in sem upal, da bo kakšen preboj ravno pri vodiku. Trenutno ob vsem skupaj proizvodnja in vse ostalo električnih avtov bolj obremenjujej okolje kot klasični. Kot sumarno, ogljični odtis. Se… ...prikaži več pa strinjam, da bi bilo čisto nekaj drugega živeti v mestih, če bi vsi imeli električna vozila, tam bi bil zrak super. Ampak je še preveč problemov vseh vrst (varnost, električno omrežje, ...) daleč od rešenega.
Samo Renault ima batetije v najemu, kar se je pokazalo brezveze. Ostali prodajo baterijo ob avtu.... Garancije na baterije so od 8 do 10 let.... Življenjska doba je sicer 30 let (do kapacitete 30% začetne), kar je odlično. Ko se… ...prikaži več autonomije zmanjša gre batetijah v "drugo življenje".... Torej v fotovoltaicne elektrarne, upse, zalogovnike.... 2000 tovarniških ciklov (do 80% kapacitete) je ta nova vozila od 400.000 do 900.000 prevoženih kilometrov.
Vodik ima iskoristek manj kot 20% vložene energije. Vodik si želijo naftna in avtoindustrija, ker ne prenesejo, da nas v prihodnosti več ne bo na črpalkah. Pri vodniku bi spet hodili na ta neumna mesta. Vodik se polni na 750...… ...prikaži več Mogel bi, za učinek na 1000 barov. Samo za pumpe porabiš več energije, kot bi se na batetije vozil. Vodik je slepa ulica.
Kakšna glupost je šele "od kod električna energija",,,,, hahahaha..... V Sloveniji je trenutno dober milijon avtov... Ki prevozijo 35 km dnevno. Povprečno. 35 km je 5 kWh.... Dnevno... Krat milijon je 5 GWh, kar je 20% trenutne porabe in cca… ...prikaži več 20 do 30% dnevno izvažamo ali skurimo na bremenih za zagotavljanje stabilne napetosti.... Energija je tukaj. Za vse avte.
@Teo Bunta, V Sloveniji jih je bilo lani ca. 1.477.000, kar je res dober milijon... ali pa slaba 2 milijona. Kakor se vzame (verjetno bo ta številka že letos ali drugo leto presegal cifro "nekje vmes"). Sam nimam proti električarjem… ...prikaži več nič... Tudi jaz sem že razmišljal o nakupu. Me pa skrbita predvsem 2 stvari: 1. kakšen bo vpliv na okolje, ko bo recimo 75% populacije vozilo te avtomobile - kdo in kako bo zagotavljal el. energijo? 2. ko hodim na daljša potovanja, recimo 1.000 km/dan... kako potem?
Za 1000 km 3 pavze po pol ure, kar je na takšni razdalji tudi varno in zaželeno. In povprečen Slovenec gre 1000km kdaj? Enkrat na 5 let?
Vpliv na okolje cca 100 krat manjši kot bencin....
Elektrike je itak dovolj, problem je samo, da ni proizvodnja in poraba izenačena. Tukaj so baterije prednost, ker se polnijo ko je elektrike preveč... Avti so parkirani 23 ur dnevno.... toraj vedno polni.
Nisem prebral članka. Ampak verjamem da je PR, ker so vsi podobni do sedaj bili. Uglavnem. Električni avtomobili imajo zelo malo gibljivih delov, zato so glede mehanike manj občutljivi.. Ampak menjat baterijo za 5000€ ali več vsake par let.. pa… ...prikaži več tud ni zanemarljiv strošek.
am 5000 ?? Mislil si od 10-12.000 eur dalje
Tesli bo na 80% padlo na približno 900.000 prevoženih km... Grozno... Kdo bo to menjaval
Teo rtega preprosto ne VEŠ, to je vse PR marketing, tesla predvsem to obvlada bolje kot proizvodnjo, že leta jih dfelajo premalo, kljub gradnji mega fabrike, še vedno premalo, a glej ga vraga, na cesti jih še vedno redko srečaš
Plačal sem 130 evrov na uro doma s tremi otroki doma. Nikoli nisem mislil, da bi to lahko storil, toda moj najboljši prijatelj mesečno zasluži več kot 25.000 dolarjev in me prepriča, da poskusim. P0tencial pri tem je neskončen. Tukaj… ...prikaži več sem naredil >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> www.WebJob98.Com
Ne splača se. Avto ni telefon. Pa še telefon na vsake dve leti menjat ni mačji kašel. Bencinski in dizelski agregati so toliko bolj mobilni, da moraš bit res glup da se ti da za tistim kablim letat...s tem da… ...prikaži več je že nabavna cena naravnost smešno visoka...kaj a so si zamislili, da jim ves prihranik v prihodnosti plačaš pri nabavni cen? ;)
Imam 25 mesecev Leafa... Mesečno samo na bencinu prihranim 2 električna Leafa.... 25 mesecev in 125.000 km... 5000 mesečno. Baterija kot nova... Strošek elektrike doma 18 evrov (za 3 električna vozila, ki jih imamo doma.... naftnih nimamo)
Seveda so kot vedno v raziskavi spretno "pozabili" omeniti, da vsi podatki veljajo, če z elektro avtom pozimi voziš brez gretja in poleti brez klime. Me prav zanima kako so veseli norvezani pri minus 20-30 v avtu brez gretja, ker… ...prikaži več samo tako lahko pridejo na cilj, sicer se avtonomija preveč zmanjša. Letos je bilo 38 stopinj. V avtu z ugasnjeno klimo, da sploh pridem na cilj? So normalni?
Od kdaj imam električnega več ne zmrzuje, kot prej na dizel. Ko pridem do avta po zimi so vroči sedeži, volan, ogledala in šipe. Ker na telefonu kliknem ogrevanje. Toplotna črpalka za ogrevanje in hlajenje porabi 100 do 500W, a… ...prikaži več v batetije je 30.000 Wh... Torej klima je na avto 12 mesecev letno in ne na avtonomiji pozna recimo.... Namesto 200 ko vklopi piše 196 še dometa... To je v glavnem to... Nissan Leaf.
Najcenejši električni avto v Sloveniji stane 145€ mesečno brez pologa. Kredit eko sklada z 1.3% obrestno mero BREZ POLOGA. 8 let garancije na batetije. Vsak, ki da 100€ mesečno za bencin ima to vozilo praktično zastojn. Namesto goriva, cestnine in… ...prikaži več servisov daš manj za avto... Nov avto... Od sodelavke 69 letna mama si ga je nabavila pred nekaj meseci in je seveda več kot navdušena.
Stako garo ni šans dvakrat dnevno iz MB v LJ,vmes pa še kam,pa 90 km/h.
Nikdar elektro,saj nisem bogat..
Seveda na elektriko ker si s placo 900 evrov in brez prihrankov ne morem privoščiti rabljenega dizla. Nimam tega denarja. Nov električni, brez pologa me pride veliko manj, kot sem prej plačeval gorivo.... 😉
Kao da ne znamo računat, noben ne govori kam z odsluženimi baterijami,,, pol pa naj bomo eko...
Ni odsluženih baterij. Baterije z zmanjšano kapaciteto bodo šle v zalogovnike za pomoč elektro sistemu.... 2000 tovarniških ciklov pomeni za vozilo z avtonomijo 300km 600.000 prevoženih, da pade na 80%..... Tesle bodo, kot zdaj kaže na 80% začetne padle na… ...prikaži veča 900.000 prevoženih km... Takrat stare daš k fotovoltaičnih elektrarni in daš v avto nove...
Za vse pametnjakoviče,ki forsirajo e-avte: Pri lestvici desetih najcenejših električnih avtov nam je pomagal naš strokovnjak iz Dnevnikove avto-moto divizije Matjaž Terzič in še posebej opozoril, da so kilometri, prevoženi z enim polnjenjem, odvisni od razmer na cesti in v… ...prikaži več avtu. Drugače povedano: če se hočete peljati dlje, ugasnite klimo in radio, vozite počasi in na idealni zunanji temperaturi 20 stopinj....Torej poleti brez klime,pozimi brez gretja in radia,pol pa idi s takim avtom na dopust.