Bode v oči, da bo ''iz vrst zelenih....'' dal preveriti agendo, ki si jo je zastavila EU. Nekaj na silo, nekaj brez analiz posledic, nekaj kar ni možno. To je skupaj z ''rusofobijo'' naredilo nepotrebne stroške, ki jih Kitajska in… ...prikaži več industrija v ZDA nimajo. Žal pa nihče ne piše posredni efekt sankcij. Eno je energija, ki je dražja, ni uvoza poceni elektrike iz UA in ne plina iz Rusije. Zanimivo pa da se nihče ne vpraša koliko manj avtov prodajo EU proizvajalci zaradi zaprtega ruskega trga, kajne?
Evropska avtomobilska industrija si je sama kriva, ker prehoda ni delala na masah, ampak na dragih nišnih avtomobilih, ki si jih lahko le redko kdo privošči. Kitajska je šla v čisto drugo smer in bo Evropo povozila. Evropa je delala… ...prikaži več avte za 50, 60 tisočakov, Kitajska za 10. Pa poglejte rezultate tam in pri nas.
Bode v oči, da bo ''iz vrst zelenih....'' dal preveriti agendo, ki si jo je zastavila EU. Nekaj na silo, nekaj brez analiz posledic, nekaj kar ni možno. To je skupaj z ''rusofobijo'' naredilo nepotrebne stroške, ki jih Kitajska in… ...prikaži več industrija v ZDA nimajo. Žal pa nihče ne piše posredni efekt sankcij. Eno je energija, ki je dražja, ni uvoza poceni elektrike iz UA in ne plina iz Rusije. Zanimivo pa da se nihče ne vpraša koliko manj avtov prodajo EU proizvajalci zaradi zaprtega ruskega trga, kajne?
Evropska avtomobilska industrija si je sama kriva, ker prehoda ni delala na masah, ampak na dragih nišnih avtomobilih, ki si jih lahko le redko kdo privošči. Kitajska je šla v čisto drugo smer in bo Evropo povozila. Evropa je delala… ...prikaži več avte za 50, 60 tisočakov, Kitajska za 10. Pa poglejte rezultate tam in pri nas.