Še vedno pričakujem odgovor iz prejšnih člankov. Prvič upoštevaj kupno silo slovenca z minimalno plačo, kar pomeni kaj si slovenc sploh lahko privošči, drugič napiši koliko košta polnjenje baterije na polnilnici ker si večina slovencev ne more privoščiti tega luxuza… ...prikaži več ker pač živijo v blokih, in tretjič koliko dejansko lahko prevozi z enim polnjenjem. Takšno bluzenje koliko prevozi s hitrostjo 30kmh je brez veze..
Pri polnjenju na polnilnici je potem cena vožnje le malo cenejša od vožnje dizla. Ni pa to seveda avto za ljudi na minimalni plači - kateri nov avto pa je? Stane podobno kot Passat, je od njega večji in udobnejši,… ...prikaži več realni avtocestni doseg pa je poleti okoli 500km in pozimi okoli 400km, po mestu in regionalkah pa kakšnih 20% več. Osebno z verzijo z manjšo baterijo lani brez problema prevozil relacijo do Pariza in nazaj z 20-30min postanki za polnjenje (ter WC, kavico, malico) vsake 4h/400km.
Da, to je razlog da električna vozila delajo zastoje na avtocesti. Če želijo kam priti, morajo voziti počasi in brez drugih vklopljenih porabnikov elektrike. Lep dokaz, ta vozila so samo za na zaprte kroge.
"Med vožnjo, izvedeno lanskega decembra, je bil povprečna poraba avta 9,2 kWh na 100 kilometrov – številka, ki v ekvivalentu dizelskega goriva glede na izračune Volkswagnovih inženirjev pomeni manj kot 1 liter na 100 kilometrov." Pogon na elektriko bo primerljiv… ...prikaži več s porabo pogona na dizel šele ko in če bo strokovnjakom uspelo porabo električnih pogonskih agregatov stabilizirati tam med 6 in 7 kWh na 100 kilometrov, torej jih čaka še kar nekaj dela...
Spet članek, ki nima zveze z ničemer. Lastniki električnih avtomobilov ne iščemo dometa 1000km - temveč iščemo cenovno ugodno varianto, ki malo porabi in ima dometa 300km, kolikor je max dnevna poraba slehernega slovenca. Za 1x na dopust malce dlje,… ...prikaži več se ne splača kupiti avto, ki ima 1000km dosega. Poleg tega ima ta avto 2650kg??? Halo???
Seveda govroim zase - sem lastnik električneg avta že 5 let. In trenutno kupujem novega in poudarek je na ekonomičnosti in nič drugega. V petih letih nisem bil v situaciji, da bi rabil dometa več kot 300km - za te… ...prikaži več namene imamo v gospodinjstvu drugi avto.
Še vedno pričakujem odgovor iz prejšnih člankov. Prvič upoštevaj kupno silo slovenca z minimalno plačo, kar pomeni kaj si slovenc sploh lahko privošči, drugič napiši koliko košta polnjenje baterije na polnilnici ker si večina slovencev ne more privoščiti tega luxuza… ...prikaži več ker pač živijo v blokih, in tretjič koliko dejansko lahko prevozi z enim polnjenjem. Takšno bluzenje koliko prevozi s hitrostjo 30kmh je brez veze..
Pri polnjenju na polnilnici je potem cena vožnje le malo cenejša od vožnje dizla. Ni pa to seveda avto za ljudi na minimalni plači - kateri nov avto pa je? Stane podobno kot Passat, je od njega večji in udobnejši,… ...prikaži več realni avtocestni doseg pa je poleti okoli 500km in pozimi okoli 400km, po mestu in regionalkah pa kakšnih 20% več. Osebno z verzijo z manjšo baterijo lani brez problema prevozil relacijo do Pariza in nazaj z 20-30min postanki za polnjenje (ter WC, kavico, malico) vsake 4h/400km.
Mir, kaj, ceneje kot diesel na 100km? Pa 30 minut na 400km. Ali v ribiškem društvu ne lažete samo o velikosti rib, tudi o avtih?
Naj naredijo test na naši avtocesti,na višku turistične sezone pri +38 stopinjah čakanje v koloni,in da klima dela na polno,tut do Kopra ne pride
Saj veš, da električni avto v mirovanju ne kuri elektrike? :) Razen nekaj malega za ogrevanje in hlajenje, kar se nikjer ne pozna v dveh urah.
Klima na polno kuri kot da se voziš 90km na uro
AC v avtu ima moč 3 do 5 kw, kar je dosti več kot običajna klima za eno sobo. Res da ne laufa non stop ampak vseeno lepo (iz)cuza baterijo!
Se pravi, da je delal zastoje po cesti!
zato pa je ta butasta vlada predlagala zakon o svetlobnem onesnaženju - el.avti brez luči ...
Da, to je razlog da električna vozila delajo zastoje na avtocesti. Če želijo kam priti, morajo voziti počasi in brez drugih vklopljenih porabnikov elektrike. Lep dokaz, ta vozila so samo za na zaprte kroge.
Še daleč se morajo razviti, da bodo lahko enakovredno tekmovala z ICE vozili.
"Med vožnjo, izvedeno lanskega decembra, je bil povprečna poraba avta 9,2 kWh na 100 kilometrov – številka, ki v ekvivalentu dizelskega goriva glede na izračune Volkswagnovih inženirjev pomeni manj kot 1 liter na 100 kilometrov." Pogon na elektriko bo primerljiv… ...prikaži več s porabo pogona na dizel šele ko in če bo strokovnjakom uspelo porabo električnih pogonskih agregatov stabilizirati tam med 6 in 7 kWh na 100 kilometrov, torej jih čaka še kar nekaj dela...
Spet članek, ki nima zveze z ničemer. Lastniki električnih avtomobilov ne iščemo dometa 1000km - temveč iščemo cenovno ugodno varianto, ki malo porabi in ima dometa 300km, kolikor je max dnevna poraba slehernega slovenca. Za 1x na dopust malce dlje,… ...prikaži več se ne splača kupiti avto, ki ima 1000km dosega. Poleg tega ima ta avto 2650kg??? Halo???
Govori zase. Če električni avti sčasoma ne bodo dosegali vsaj 800 km, nimajo prihodnosti. Tudi cenejši.
Seveda govroim zase - sem lastnik električneg avta že 5 let. In trenutno kupujem novega in poudarek je na ekonomičnosti in nič drugega. V petih letih nisem bil v situaciji, da bi rabil dometa več kot 300km - za te… ...prikaži več namene imamo v gospodinjstvu drugi avto.