Prav tako ali še bolj, ker je to bolj pogost pojav, je uporaba meglenk, ko za to ni nobene potrebe oz. je njihova uporaba celo prepovedana (vožnja v kolonah, osvetljenih naseljih). V teh primerih pa je uporaba meglenk povsem v… ...prikaži več rokah (glavah) voznikov in ne v avtomobilski tehniki, nastavitvah ipd. Tudi opozorilne lučke nas opozarjajo na prižgane meglenke, tako da se ne moremo sklicevati, češ da tega nismo opazili.
torej dragi moji vidite kam gre avtomobilska industrija.. tele proizvajalce in kreatorje trendov v avto industriji je treba dati pred zid. čist zares. imamo zaslone v avtu, skor večje kot TV v dnevni imamo take in drugačne multimedijske naprave, te… ...prikaži več in one senzorje. pozabljajo pa na take osnovne funkcije.. avto naj bo naprava za prevoz iz točke A v toćko B in to brez tisoč traparij z navodili za uporabo vseh funkcij na listu A4. ne pa enciklopedija na 800 stranih in več.
na vseh treh avtih pri hiši sem usposobil delovanje zadnjih luči ob prižganih dnevnih sprednjih. res je žalostno, da tega proizvajalci že v štartu tega ne naredijo, saj je pa varnost le na prvem mestu...
Za zadaj vozeče voznike je zelo moteče (predvsem ponoči in ob dežju) tudi pritiskanje na zavoro pred križišči, ko že vsi avti stojijo. Sploh če smo se ustavili na povsem ravnem delu. Pa tudi če avto »beži«, lahko uporabljamo ročno… ...prikaži več zavoro, mar ne? Sploh pri novejših avtomobilih je to še bolj enostavno, saj zavore ni potrebno sproščati, saj se sama, ob našem speljevanju.
Pa vse lepo v letu 2022 in seveda srečno vožnjo.
Prav tako ali še bolj, ker je to bolj pogost pojav, je uporaba meglenk, ko za to ni nobene potrebe oz. je njihova uporaba celo prepovedana (vožnja v kolonah, osvetljenih naseljih). V teh primerih pa je uporaba meglenk povsem v… ...prikaži več rokah (glavah) voznikov in ne v avtomobilski tehniki, nastavitvah ipd. Tudi opozorilne lučke nas opozarjajo na prižgane meglenke, tako da se ne moremo sklicevati, češ da tega nismo opazili.
torej dragi moji vidite kam gre avtomobilska industrija.. tele proizvajalce in kreatorje trendov v avto industriji je treba dati pred zid. čist zares. imamo zaslone v avtu, skor večje kot TV v dnevni imamo take in drugačne multimedijske naprave, te… ...prikaži več in one senzorje. pozabljajo pa na take osnovne funkcije.. avto naj bo naprava za prevoz iz točke A v toćko B in to brez tisoč traparij z navodili za uporabo vseh funkcij na listu A4. ne pa enciklopedija na 800 stranih in več.
Imam ”avtomatiko”, ki pripali dolge LED, ko dohitim rikverc meglenkara. Takih idiotov nikoli ne zmanjka!
na vseh treh avtih pri hiši sem usposobil delovanje zadnjih luči ob prižganih dnevnih sprednjih. res je žalostno, da tega proizvajalci že v štartu tega ne naredijo, saj je pa varnost le na prvem mestu...
Kupi avto brez ”das” pa bo!
Za zadaj vozeče voznike je zelo moteče (predvsem ponoči in ob dežju) tudi pritiskanje na zavoro pred križišči, ko že vsi avti stojijo. Sploh če smo se ustavili na povsem ravnem delu. Pa tudi če avto »beži«, lahko uporabljamo ročno… ...prikaži več zavoro, mar ne? Sploh pri novejših avtomobilih je to še bolj enostavno, saj zavore ni potrebno sproščati, saj se sama, ob našem speljevanju. Pa vse lepo v letu 2022 in seveda srečno vožnjo.
Če imaš avtomatsko ”ročno” bo svetilo pa da si zlat!. Moj itak najde nagib praktično na vsakem semaforju. Predobri ležaji…