nova jesen, nov test gum....lani je boljso kuvert dal Continental, letos pa Goodyer....ah ja...in pol koncno pride zima...pa tabolse gume na avtu...voznik pa v krcu vs prestrasen vozi ko po jajcih hahahahha
Hmmmm. Nobenih presenečenj na testu. A noben ne bo pokomentiral da ta dimenzija ni ravno pogosta pri starejših vozilih (povprečna starost je 11,5let)? Dvomim da je pri dimenziji 18 col toliko revežev, ki se pač morajo pripeljat v službo in… ...prikaži več nazaj, kot pa na primer pri 15 col ali 16 col. Sam imam Octavijo, a sem balonarce s 16-kami prodal in nabavil 2 kompleta 17-k, ki so zame primernejše a je avto hkrati še vedno predvsem udoben, saj je bočna višina gume še vedno 10cm od tal da pobira jame.
Guma drži cca 60k km ali 5 let, pa pri 18 col ni take razlike pri skupnem letnem strošku lastništva, da bi se splačalo šparat na gumah (in olju in zavorah, brisalcih), če gre za relativno novejša (dražja) vozila. Ali… ...prikaži več narobe razmišljam? Jaz sem zase vzel Dunlopke (lani zelo dobro ocenjene ampak ne najdražje). Prej sem pa kar desetletje vozil na Hankook (2 kompleta vsakih, letnih in zimskih). Pred tem pa, če sem lahko sem si privoščil letne Fulda, če ne pa kar lepo zimske Sava celo leto. ;)
Sicer pa ta dimenzija pnevmatik 225/40 - 18 ne spada na ta vozila. Presek 40 pomeni da je vozilo poleti trdo kot gokard, pozimi pa nikamor ne prideš, mislim po vsaj 2 cm snega. Pa še drage so.
Novejši avtomobile imajo pametne sisteme za to...skupaj z 4x4 opcijo se peljejo tudi z takim presekom skoraj povsod. Moraš pomislit, da pozimi ni zgolj sneg in led prevladujoča podlaga....za tisto bi bili višji preseki verjetno samo v določenem momentu boljši,… ...prikaži več v večini preostalih razmer so pa dejansko bistveno slabše in nevarnejše saj je zaradi bočne mehkobe vožnjo precej težje nadzorovat natančno in jo čutit ustrezno. Dražje gume so pa samo tiste, ki so dražje :)
OK Sonce. Nova vozila imajo vgrajenih en kup asistenčnih sistemov ki naj bi preprečevale karambole. Ampak ti se še vedno množično več kot pred leti dogajajo na naših cestah. Očitno je problem v glavi. Avto in sistemi ne zmorejo vsega.
Pa še nekaj Sonce imel sem eno kišto X1 od teh vozil s takim presekom gum. Če ti ne čutiš v "Riti" da gre vozilo po svoje ,kot pravijo strokovnjaki šoli dobre vožnje, potem ne vozi ne po mokrem ne po snegu.
asistencni sistemi bolj otezujejo voznjo, kot ji pa pomagajo...sploh rata drama ko se v avtu zacnejo pojavlat oranzni in rdeci znaki, da kaksen od asistencnih sistemov ne deluje zaradi nanosa snega....4kolesni pohon na valjarih od 305cm pač nemore nardit cudeza
Maxxis so najboljše za še boljšo ceno, za eno leto jih tako zapečeš glede na stalne spremembe vremena na gor in na dol nonstop neglede na znamko in ceno in najboljš da niso predrage... boljš da drugo leto spet frišne gor namontiraš :)
Če se odločiš na poceni nakup,ni nič narobe,samo tem gumam primerno treba vozit,kar pa marsikdo tega ne počne ,pa je nesreča hitro tu.
nova jesen, nov test gum....lani je boljso kuvert dal Continental, letos pa Goodyer....ah ja...in pol koncno pride zima...pa tabolse gume na avtu...voznik pa v krcu vs prestrasen vozi ko po jajcih hahahahha
Sodiš po sebi?
opa a smo stopli na zulj? se opravicujem!
Niti malo.
Hmmmm. Nobenih presenečenj na testu. A noben ne bo pokomentiral da ta dimenzija ni ravno pogosta pri starejših vozilih (povprečna starost je 11,5let)? Dvomim da je pri dimenziji 18 col toliko revežev, ki se pač morajo pripeljat v službo in… ...prikaži več nazaj, kot pa na primer pri 15 col ali 16 col. Sam imam Octavijo, a sem balonarce s 16-kami prodal in nabavil 2 kompleta 17-k, ki so zame primernejše a je avto hkrati še vedno predvsem udoben, saj je bočna višina gume še vedno 10cm od tal da pobira jame.
Guma drži cca 60k km ali 5 let, pa pri 18 col ni take razlike pri skupnem letnem strošku lastništva, da bi se splačalo šparat na gumah (in olju in zavorah, brisalcih), če gre za relativno novejša (dražja) vozila. Ali… ...prikaži več narobe razmišljam? Jaz sem zase vzel Dunlopke (lani zelo dobro ocenjene ampak ne najdražje). Prej sem pa kar desetletje vozil na Hankook (2 kompleta vsakih, letnih in zimskih). Pred tem pa, če sem lahko sem si privoščil letne Fulda, če ne pa kar lepo zimske Sava celo leto. ;)
Sicer pa ta dimenzija pnevmatik 225/40 - 18 ne spada na ta vozila. Presek 40 pomeni da je vozilo poleti trdo kot gokard, pozimi pa nikamor ne prideš, mislim po vsaj 2 cm snega. Pa še drage so.
Novejši avtomobile imajo pametne sisteme za to...skupaj z 4x4 opcijo se peljejo tudi z takim presekom skoraj povsod. Moraš pomislit, da pozimi ni zgolj sneg in led prevladujoča podlaga....za tisto bi bili višji preseki verjetno samo v določenem momentu boljši,… ...prikaži več v večini preostalih razmer so pa dejansko bistveno slabše in nevarnejše saj je zaradi bočne mehkobe vožnjo precej težje nadzorovat natančno in jo čutit ustrezno. Dražje gume so pa samo tiste, ki so dražje :)
OK Sonce. Nova vozila imajo vgrajenih en kup asistenčnih sistemov ki naj bi preprečevale karambole. Ampak ti se še vedno množično več kot pred leti dogajajo na naših cestah. Očitno je problem v glavi. Avto in sistemi ne zmorejo vsega.
Pa še nekaj Sonce imel sem eno kišto X1 od teh vozil s takim presekom gum. Če ti ne čutiš v "Riti" da gre vozilo po svoje ,kot pravijo strokovnjaki šoli dobre vožnje, potem ne vozi ne po mokrem ne po snegu.
te testne dimenztije res niso za nikamor! ponavadi je bil standard: 195/65/15; 205/55/16; 225/45/17 in 245/45/18!
asistencni sistemi bolj otezujejo voznjo, kot ji pa pomagajo...sploh rata drama ko se v avtu zacnejo pojavlat oranzni in rdeci znaki, da kaksen od asistencnih sistemov ne deluje zaradi nanosa snega....4kolesni pohon na valjarih od 305cm pač nemore nardit cudeza
Maxxis so najboljše za še boljšo ceno, za eno leto jih tako zapečeš glede na stalne spremembe vremena na gor in na dol nonstop neglede na znamko in ceno in najboljš da niso predrage... boljš da drugo leto spet frišne gor namontiraš :)