Pri letenju je pomembna hitrost gibanja letala skozi zrak ki ga obteka (merjeno z pitotovo cevjo) in ne toliko hitrost glede na fiksno točko na zemlji (GPS ipd), saj se lahko (močno) razlikujeta. Poenostavljeno povedano ko stojiš na vetru, bo… ...prikaži večo tvoja hitrost glede na okolico enaka 0 ampak zrak se bo okoli tebe še vedno gibal z določeno hitrostjo.
pitotova cev. res bi bil že cas, da se v vseh letalih namestijo 2 in 3 varnost ter se kaksne druge tehnike meritev. Tudi francozi iz Ria so padli dol zaradi tega, ker so senzorji lagali.
Niso Francozi padli zaradi tega ampak zaradi udarca v vetrni zid in eksplozijo motorjev in verjetno odlomitev kril !Pred nesrečo so imeli veter v hrbet 230km/h . Če sešteješ so leteli glede na zemljo z 1030km/h . Nad Atlantikom so… ...prikaži večo se pa vetrovi križali in nenadoma so padli v nasprotni veter 250km/h . Če to sešteješ so glede na vhod zraka na lopatice motorjev vozili 1280km/h . Motorji dovoljujejo trenutno nadhitrost tam do 930km/h in imaš 10 s časa, da letalo zabremzaš na normalnih 840km/h !
Nadaljevanje : Kako ? Odvzameš gas in dvigneš nos , se pravi vzpenjaš . Kako vem ? Isti dan sem tudi jaz vozil ,sam ne iz Ria ampak iz Recifa za London in se mi je na simulatorju s prikazom… ...prikaži večm resničničnega trenutnega vremena na tem podroćju - osvežitev vsakih 15 min , zgodilo ravno to !
Če se spomniš padca in pristanka 777 pred pisto v Londonu iz Pekinga , je letalu zmanjkalo goriva . Kako vem ? Jaz sem istočasno vozil iz Japonske na Kitajsko in takrat doživel najvećji veter v nos 310km/h . Na… ...prikaži več pisti mi je zmankalo goriva. Jaz bi ga lahko vzel več , 777 mora biti pa poln do Londona. Izračunaš pa lahko , kolko so porabili , še so kurili 40% več vsaj 4 ure , samo nad Kitajsko za 2 uri leta !
Če se je nabral led na Pito ceveh , se je prjateljčki moji nabral tudi na krilih in povzročil izgubo vzgona in zato so padli ! Ne more izguba hitrosti biti vzrok , kajti cevi sta dve , vsak pilot… ...prikaži več ve na pamet , na kolko procentov moči mora delovati potisk motorjev , da je hitrost kakršna mora biti , poleg tega se pa zaradi premajhne hitrosti tudi dvigne nos letala na 10 % in več , kar pilot zopet vidi na instrumentu umetnega obzorja! Zaradi premajhne hitrosti se mu začne tresti tudi upravljalnik
To je katastrofa. Ali v letu 2018 ne bi lahko imeli še dodatni kontrolni podatek o položaju letala in hitrosti na osnovi satelitov (GPS, GLONASS)?
Pri letenju je pomembna hitrost gibanja letala skozi zrak ki ga obteka (merjeno z pitotovo cevjo) in ne toliko hitrost glede na fiksno točko na zemlji (GPS ipd), saj se lahko (močno) razlikujeta. Poenostavljeno povedano ko stojiš na vetru, bo… ...prikaži večo tvoja hitrost glede na okolico enaka 0 ampak zrak se bo okoli tebe še vedno gibal z določeno hitrostjo.
To je pa res in na to sem pozabil. GPS hitrost nič ne pove o gibanju zračnih mas v tistem delu atmosfere.
Tega Rusi nimajo. Imajo le za vojsko.
pitotova cev. res bi bil že cas, da se v vseh letalih namestijo 2 in 3 varnost ter se kaksne druge tehnike meritev. Tudi francozi iz Ria so padli dol zaradi tega, ker so senzorji lagali.
Niso Francozi padli zaradi tega ampak zaradi udarca v vetrni zid in eksplozijo motorjev in verjetno odlomitev kril !Pred nesrečo so imeli veter v hrbet 230km/h . Če sešteješ so leteli glede na zemljo z 1030km/h . Nad Atlantikom so… ...prikaži večo se pa vetrovi križali in nenadoma so padli v nasprotni veter 250km/h . Če to sešteješ so glede na vhod zraka na lopatice motorjev vozili 1280km/h . Motorji dovoljujejo trenutno nadhitrost tam do 930km/h in imaš 10 s časa, da letalo zabremzaš na normalnih 840km/h !
Nadaljevanje : Kako ? Odvzameš gas in dvigneš nos , se pravi vzpenjaš . Kako vem ? Isti dan sem tudi jaz vozil ,sam ne iz Ria ampak iz Recifa za London in se mi je na simulatorju s prikazom… ...prikaži večm resničničnega trenutnega vremena na tem podroćju - osvežitev vsakih 15 min , zgodilo ravno to !
Če se spomniš padca in pristanka 777 pred pisto v Londonu iz Pekinga , je letalu zmanjkalo goriva . Kako vem ? Jaz sem istočasno vozil iz Japonske na Kitajsko in takrat doživel najvećji veter v nos 310km/h . Na… ...prikaži več pisti mi je zmankalo goriva. Jaz bi ga lahko vzel več , 777 mora biti pa poln do Londona. Izračunaš pa lahko , kolko so porabili , še so kurili 40% več vsaj 4 ure , samo nad Kitajsko za 2 uri leta !
Če se je nabral led na Pito ceveh , se je prjateljčki moji nabral tudi na krilih in povzročil izgubo vzgona in zato so padli ! Ne more izguba hitrosti biti vzrok , kajti cevi sta dve , vsak pilot… ...prikaži več ve na pamet , na kolko procentov moči mora delovati potisk motorjev , da je hitrost kakršna mora biti , poleg tega se pa zaradi premajhne hitrosti tudi dvigne nos letala na 10 % in več , kar pilot zopet vidi na instrumentu umetnega obzorja! Zaradi premajhne hitrosti se mu začne tresti tudi upravljalnik