Audio posnetki s pilotske kabine letala Saratov Airlinesa na letu 703 razkrivajo zadnji pogovor pilota Valerija Gubanova in kopilota Sergeja Gambarjana.
"To je to. Naj*** smo," je komentiral pilot. Glede na transkript, ki ga je objavil ruski RBK, je Gubanov kopilotu v trenutkih, v katerih sta skušala preprečiti tragedijo, naročil, da naj skuša zadržati višino.
"Razumel sem, da želiš ... vendar letalo vseeno pada," je rekel pilot. "Zakaj padamo? Kam? Dvigni se! Dvigni se!" je že povzdignil glas nad kopilota. Audio posnetek se zaključi s prej omenjenimi besedami pilota, ki je uvidel, da letalu z 71 potniki in člani posadke ni več pomoči.
RBK navaja, da gre za pristne posnetke, ki so jih pridobili s pomočjo Federalne agencije za zračni promet. Že prejšnji mesec so medtem preiskovalci sporočili, da je do nesreče najverjetneje prišlo zaradi tega, ker ni bilo aktivirano gretje na aparaturi za merjenje tlaka. Senzorji se niso dovolj segreli, na njih se je zato nabral led, zaradi česar pa pilot in kopilot nista imela pravih podatkov o hitrosti letala.
Če se je nabral led na Pito ceveh , se je prjateljčki moji nabral tudi na krilih in povzročil izgubo vzgona in zato so padli ! Ne more izguba hitrosti biti vzrok , kajti cevi sta dve , vsak pilot… ...prikaži več ve na pamet , na kolko procentov moči mora delovati potisk motorjev , da je hitrost kakršna mora biti , poleg tega se pa zaradi premajhne hitrosti tudi dvigne nos letala na 10 % in več , kar pilot zopet vidi na instrumentu umetnega obzorja! Zaradi premajhne hitrosti se mu začne tresti tudi upravljalnik
pitotova cev. res bi bil že cas, da se v vseh letalih namestijo 2 in 3 varnost ter se kaksne druge tehnike meritev. Tudi francozi iz Ria so padli dol zaradi tega, ker so senzorji lagali.
Tega Rusi nimajo. Imajo le za vojsko.