Naročnica blaga - naslovnica je prav naredila, da je reklamirala trgovini, kjer je blago naročila in s katero je zato v poslovnem odnosu. Trgovina bi morala dostavo reklamirati dostavni službi, ki jo je angažirala za dostavo, naročnica blaga namreč ni… ...prikaži več v poslovnem odnosu z dostavno službo, ker je dostavo naročila trgovini in ne dostavni službi.
Nimam pojma kaj pa storit ko trgovina ignorira reklamacijo, posebej če je trgovina zunaj EU. Nauk: na spletu ni za kupovat občutljivega in dragega blaga
Odvisno od izkušenj prodajalca. Kupil sem tudi japonsko keramiko, ki je bila tako zapakirana, da bi paket lahko brcal kot žogo, pa bi vsebina ostala cela.
Lesnina Brdo pred 20 leti . Kupim omaro , ki je bila namenjaena razrezu , vendar ko sem odprl paket pri Hobiju SL , sem videl , da je stranica odbita in to ravno tisti del , ki sem ga… ...prikaži več potreboval. Nazaj na Brdo in gospoda v prvi besedi , da sem jo jaz razbil . No pa so ravno ŠTUDENTJE raztovarjali kamione in metali pakete kot žoge iz šleperjev . Sam pokazal sem njihov način raztovaranja , pa so mi takoj zamenjali paket .
Evropski potošniški center, katerega urad imamo tudi v Ljubljani, vam bo lahko pomagal samo v primeru, da bo prodajalec z njim sodeloval. Sicer se lahko obrišete pod nosom in čimprej zaključite zadevo, ker se boste v nasprotnem samo sekirali in… ...prikaži več brez zveze zapravljali čas in denar. Pišem iz lastne izkušnje.
Glede naročajte lokalno. A ste kdaj kaj brskali po trgovinah? Mi je crknil adapter za napajanje led loči in sem obrnil okrog celo mesto. A mislite, da sem ga dobil? Ne niti kondenzatorjev, ki sem jih pozneje naročil in sam… ...prikaži več zamenjal! Glede dostavnih služb pa če pobrskate po internetu boste našli marsikaj tudi zvita, da zvita kovinska vrata! Kriviti za vse prodajalce je zgrešeno. V prvi vrsti bi morale inšpekcijske službe poostriti nadzor nad tem kako dostavne službe ravnajo z blagom!
Da, ko trgovec naroči dostavo mora on urediti pri razbitju, da stranka dobi nov ozdelek dostavna služba pa krije stroške. Če pa dostavo naročiš sam pa se moraš sam zmeniti vsaj tako je pravilo! Problem je tudi kot je nekdo… ...prikaži več rekel v enem posnetku, ko smo dali gor pozor lomljivo so se dostavni obnašali še huje kot pa, ko tega opozorila niso dali gor. Nesprejemljivo je, da je potrebno dati ogromno materiala za zaščito samo za to, ker v dostavi delajo ljudje, ki jim ni do tega dela!
Na A. sem naročil 1l razredčila DMSO, ki mora biti zaradi agresivnosti v stekleni embalaži. Pri eni od tujih dostavnih služb so steklenico v paketu uspeli razbiti in njihov uslužbenec me je kontaktiral, kaj je bila vsebina. Kljub poslani dokumentaciji… ...prikaži več in posredovanju na A. se ni zgodilo nič. Zato sem pošiljko vredno 50€ enostavno odpisal. Ne izplača se sekirati, drugič bom naročil manjšo količino, ker se ob manjši masi steklo težje razbije. Draga šola, zato delim izkušnjo ;)
Naročnica blaga - naslovnica je prav naredila, da je reklamirala trgovini, kjer je blago naročila in s katero je zato v poslovnem odnosu. Trgovina bi morala dostavo reklamirati dostavni službi, ki jo je angažirala za dostavo, naročnica blaga namreč ni… ...prikaži več v poslovnem odnosu z dostavno službo, ker je dostavo naročila trgovini in ne dostavni službi. Nimam pojma kaj pa storit ko trgovina ignorira reklamacijo, posebej če je trgovina zunaj EU. Nauk: na spletu ni za kupovat občutljivega in dragega blaga
Trgovina te samo preusmeri,je..eš se pa sam,nič novega ,tudi če kupiš v bližnji trgovini
Odvisno od izkušenj prodajalca. Kupil sem tudi japonsko keramiko, ki je bila tako zapakirana, da bi paket lahko brcal kot žogo, pa bi vsebina ostala cela.
Lesnina Brdo pred 20 leti . Kupim omaro , ki je bila namenjaena razrezu , vendar ko sem odprl paket pri Hobiju SL , sem videl , da je stranica odbita in to ravno tisti del , ki sem ga… ...prikaži več potreboval. Nazaj na Brdo in gospoda v prvi besedi , da sem jo jaz razbil . No pa so ravno ŠTUDENTJE raztovarjali kamione in metali pakete kot žoge iz šleperjev . Sam pokazal sem njihov način raztovaranja , pa so mi takoj zamenjali paket .
Evropski potošniški center, katerega urad imamo tudi v Ljubljani, vam bo lahko pomagal samo v primeru, da bo prodajalec z njim sodeloval. Sicer se lahko obrišete pod nosom in čimprej zaključite zadevo, ker se boste v nasprotnem samo sekirali in… ...prikaži več brez zveze zapravljali čas in denar. Pišem iz lastne izkušnje.
Glede naročajte lokalno. A ste kdaj kaj brskali po trgovinah? Mi je crknil adapter za napajanje led loči in sem obrnil okrog celo mesto. A mislite, da sem ga dobil? Ne niti kondenzatorjev, ki sem jih pozneje naročil in sam… ...prikaži več zamenjal! Glede dostavnih služb pa če pobrskate po internetu boste našli marsikaj tudi zvita, da zvita kovinska vrata! Kriviti za vse prodajalce je zgrešeno. V prvi vrsti bi morale inšpekcijske službe poostriti nadzor nad tem kako dostavne službe ravnajo z blagom!
Da, ko trgovec naroči dostavo mora on urediti pri razbitju, da stranka dobi nov ozdelek dostavna služba pa krije stroške. Če pa dostavo naročiš sam pa se moraš sam zmeniti vsaj tako je pravilo! Problem je tudi kot je nekdo… ...prikaži več rekel v enem posnetku, ko smo dali gor pozor lomljivo so se dostavni obnašali še huje kot pa, ko tega opozorila niso dali gor. Nesprejemljivo je, da je potrebno dati ogromno materiala za zaščito samo za to, ker v dostavi delajo ljudje, ki jim ni do tega dela!
Na A. sem naročil 1l razredčila DMSO, ki mora biti zaradi agresivnosti v stekleni embalaži. Pri eni od tujih dostavnih služb so steklenico v paketu uspeli razbiti in njihov uslužbenec me je kontaktiral, kaj je bila vsebina. Kljub poslani dokumentaciji… ...prikaži več in posredovanju na A. se ni zgodilo nič. Zato sem pošiljko vredno 50€ enostavno odpisal. Ne izplača se sekirati, drugič bom naročil manjšo količino, ker se ob manjši masi steklo težje razbije. Draga šola, zato delim izkušnjo ;)
Jako zanimivo