Slovenija
1698 ogledov

Uspel z reklamacijo za prepočasno internetno povezavo

Komentarjev 15
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • jozicamurn 15:52 13.maj 2016.

    Ko sem imela še telemach so oglaševali "hitrosti DO 12mbps", realno sem vsak dan imela okoli 3mbps, ko sem jih poklicala je bil 1-2 dni 12mbps in potem zopet isto 3mbps do konca meseca. Nateguni. Ne bi rada delala reklame, ...prikaži več ampak pri T-2 na optiki je najlepše.So edini pravi in prijazen ponudnik storitev, ki resnično želi svojim uporabnikom le najboljše. Tudi hardware-oprema je zelo draga in napake se res redko dogajajo.Hvala T-2.

  • Miran61 16:52 13.maj 2016.

    Telemach je mojster reklam, ko gre pa za realnost so pa pravi šalabajzerji. Glede na to, kako se jim podira sistem, bi morali začeti vsem vračati vsaj del naročnine.

  • Jernej Kejžar 13:30 16.maj 2016.

    za t2 pakete govorimo o hitrosti "do" in hitrosti, ki je v pogodbi zagotovljena. pred menjavo paketa za paket z optičnim internetom je v mojem primeru internet z hitrostjo do 20mb/s deloval z hitrostjo 8,5-14Mb/s(odvisno od števila televizorjev) med tem ...prikaži več ko je bila zagovotljena hitrost ubogih 1Mb/s. tukej ni nobenih zavajanj, vse je napisano v pogodbi. glede teka kaj uporabnik rabi oz. od česa še ima korist: večina bi nas imela korist nekje do 500Mb/s. po tej hitrosti starejši diski(ukljično s prenosnim diskom, ki ga imam za shranjevanje večjih podatkov preprosto nebi več zmogli) nebi mogli več zmogli sprotnega prenosa podatkov.

  • dragec 11:38 13.maj 2016.

    telekom pod nujno zamenjajte neprimerne kitajske komunikatorje

  • Jože Vraz 16:06 13.maj 2016.

    No vidiš, to je to. Nekje nisi zadovolen in greš preverit drugam. In je situacija rešena in živci prišparani.

  • Žurnalček 13:27 13.maj 2016.

    Mi lahko kdo razloži , zakaj moram po 3x-4x klicati na mobiju eno številko , ker mi vsakič telefon ne vspostavi zveze , čeprav linija klicanega ni zasedena ! Držim mobi na ušesu , pa sploh ne vem da je ...prikaži več prenehal oz. ni klical , samo ugasne se . Za int. pa sin in kdor koli pride pravi , da imam počasen računalnik in da je nekaj narobe - on krivi škatlo - lahko pa da je ravno to zgoraj opisano !

  • Avatar cvekalo
    cvekalo 17:50 13.maj 2016.

    Koliko pa je to znatno ali prekomerno odstopanje? Spet priložnost za ribarjenje v kalnem.

  • Jože Vraz 19:44 13.maj 2016.

    Wifi nad 15%, preko kabla nad 5-10% na koaksu. Optika je načeloma 100%, DSL je pa veliko odvisno od oddaljenosti od omarice in kvaliteto bakrenega omrežja od omarice do objekta. Uglavnem ogomno maneverskega prostora, da se operaterji lahko zgovarjajo. Dejansko ...prikaži več so pa hitrosti pretirane, ker omrežja komaj folgajo (slaba infrastruktura), poleg tega pa povprečni uporabnik ne rabi več kod 20Mb/s za normalno uporabo interneta. Ampak faj se sliši mam linijo 100/100Mb/s, izkorišča jo pa za gledanje porničev, igranje igric in prenašanje filmov prek torrentov. V glavnem bolj napihovanje mišic, kakor dejanska potreba po takih hitrostih.

  • Jože Vraz 19:48 13.maj 2016.

    Ampak kakšne ima pa cene v primerjavi z ostalimi operaterji? Zakaj se tukaj ne držimo načela malo denarja, malo muzike. Če plačuješ 50€ za net, televizijo, telefonijo in mobilno telefonijo, to pač ni nek znesek, ki bi ti zagotavljal vrhunske ...prikaži več pogoje. Kdor želi kavliteto in zanesljivost bo vedno uporabnik Telekoma. Lovci na nizke cene se pa odločijo za Telemach, potem pa pol meseca kolnejo operaterja, namesto, da bi se zavedali, da jim noben pištole ne drži na glavi, da moraj vztrajat pri njih.

  • jozicamurn 02:14 15.maj 2016.

    To kako uporabnik uporablja tisto kar je plačal tebe ne zanima, ti mu zagotavljaj to kar on plačuje! (večina je bolj naprednih in ima strežnike, backup, domene, povezavo več računalnikov in QoS naštiman itd.)Do ISP-ja je da ti nudi ...prikaži več tisto za kar plačuješ.

  • tomaz 20:30 13.maj 2016.

    Jože , ni poanta v tem kaj kdo potrebuje, poanta je v tem, če nekaj plačuješ, potem je tudi dolžnost operaterja da ti to zagotovi. Če tega ni sposoben, naj pa to odkrito prizna in odšel boš k tistemu, ki ...prikaži večki ti to zagotavlja. Na žalost je Telemah pograbil z veliko žlico, pokupil različne sisteme in zelo težko mu je to sedaj usklajevati in posledica so napake in problemi, ki se pojavljajo. Večino omrežja imajo na koaksu in uparabljajo lan sistem, torej je tudi hitrost odvisna od števila istočasnih uporabnikov, zato je v pogodbi tisti "do". Medtem ko T-2 in Siol uporabljata ip sistem, torej ti je linija do njihove baze vseskozi zagotovljena in ni odvisna od tega, koliko je naročnikov istočasno povezanih.

  • tomaz 17:05 13.maj 2016.

    Dejansko so pri T-2 veliko bolj resni in ustrežljivi...pridejo ti povedo kaka hitrost je možna na moji lokaciji, potem ti to hitrost tudi vseskozi zagotavljajo...Izpadi so redki, lahko jih v enem letu preštejemo na prste ene roke...

  • smejka 11:09 13.maj 2016.

    Odgovor dobiš, ko jim zagroziš, da ne boš plačal.Ko večkrat sprašuješ in "težiš" si drznejo reči oz.zapisati: Že spet?" Rešitev je, da se jih znebiš.Hvalisanje koliko jih je prestopilo k njim, ne odtehta izkušenj obstoječih uporabnikov.Neprofesionalno.

  • tomaz 10:46 13.maj 2016.

    Pri Telemachu se bodo morali malo potruditi, kar se reklamacij tiče, premalo je le oglaševanje o kvalitetnih in brezhibnih storitvah. Konkretno se je na Gorenjskem več kot 10 dni pojavljala sistemska napaka pri internetnih povezavah in stacionarnih telefonih, pa si ...prikaži večonih, pa si enostavno en teden niso dopustili dopovedati, da je napaka sistemska in da se pojavlja pri veliko naročnikih. Na tehnični pomoči nisi prišel na vrsto, nazaj pa ni nihče poklical, vse do pred enim dnevom, ko so napako odkrili in upam tudi sanirali. Tudi slučajno ti ne uspe priti do odgovorne osebe, s katero bi lahko argumentirano in strokovno pogovoril, javljajo se operaterji, ki pa niso dovolj strokovno usposobljeni, da bi se jim dalo kaj dopovedati in skoraj vedno iščejo napako pri uporabniku, nikakor pa nočejo sprejeti da je lahko napaka tudi pri ponudniku.

  • Jože Vraz 15:03 13.maj 2016.

    Kje pa še dobiš na linijo odgovorno osebo? Vsa podjetja imajo "prvo bojno linijo", ki pobere vse smeti, za to, da imajo kravatarčki v ozadju občuterk kako vse štima in da si ne umažejo nogavičk.Jst se dejansko samo čudim ljudem, ...prikaži več ki se tako dolgo pustijo "nategovati". Imamo 4 telekomunakcijske ponudnike a eni se držijo, ko pijanc plota. Pa pejt k drugmu operaterju, če je situacija pri trenutnem tako sporna. Pust penale, ki ti jih itak ne smejo in ne bojo zaračunal, če so napake tako izrazite. Drugo so pa naše polne riti vsega in razvajenost, da hočemo imeti na vsakem koraku vse pri roki. 15 let nazaj smo mal da ne ustajal a prestavljanje programov, zdaj bi pa najrajš radi, da sam pomislimo na program in da se TV sam prestavi. Lahko verjetn tud to, sam je treba plačat €€€. Dokler bi pa ljudje plačevali 50€/mesec in pričakujejo za to avion, bo pa veleiko veliko razočaranih. Pa ne bi sedaj da je 50€ nek strošek, ker ni. Ena kava na dan, pač ni veliko.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.