kar pojdite v mtehniko, čez mesec dni je ne bo več, kaj bo pa z garancijo ? to kar sedaj v članku zapovedujete, jest že leta svetujem. ampak folk je nor samo na POPUST, kolk je pa dejanska cena pa… ...prikaži veča komu mar. že pred 30 leti in več je en od trgovcev imel akcijo v nedeljo 10 %popusta na nakup.in sem zaznal do so cene iz petka v nedeljo poskočile za 20 % potem so ti pa dal na nedeljske cene 10 %popust, folk pa kupoval, kot bi bilo zastonj, tega natega pa nihče ni opazil je staro 30 let, pa ovce so
Da ti olajšam dušo,pomemben je samo račun,MTehnika te je tako in tako obrnila na servisno službo in oni niso imeli nič s tem,razen za krićaće ki sem jim ni dalo dopovedat ,pa so potem trgovci poslali servisu.
vsi imajo urejeno vezi reklamacij,aparat kupit v lidl,hofer spin nasploh v živilskih močno priporočam da ne kupuješ,vse kar sem kupil tam je na deponiji zdaj .Pobirajo artikle ,ki jih nihče noče .
spet ste malo zavili s poti, jest se ne pridušam glede na kakovost izvajanja reklamacij v Lidlu, je pa problem način , ti ne moreš stranki prodat tehnični izdelek, čez 10 dni, ko ta ugotovi da je zanič pa preprosto… ...prikaži večo rečt, nimamo servisa ali zamenjave, evo vrnemo denar. hec je da izdelek ne dela in da ga nisi mogel uporabljat, oni so pa imeli tvoj nič pokvarjen denar.
Pisal si ,da trgovine ne bo več in reklamacij ne bo,pa sem ti lepo napisal raćun je važen in pošlješ na servis.Pa saj ni Mtehnika naredila stroj,samo trgovec je Mtehnika.Kupiš izdelek kjerkoli,je servis isti,samo račun ga zanima in to je to.
nick , katera od štacun je uvozila skuterje, katere se ne da danes registrirat ? a so kupci dobili kupnino ? in se zavedate da je po zakonu prodajalec na svoje stroške prevzet okvarjeno blago pri kupcu in ne da… ...prikaži večda kupec ga dostavlja v servis.in čudno da neki Temu-ji to poznajo in izvajajo naši trgovčki pa ne.
Točno tak. Servisiraš lako le aparate, ki jih je uvozil Slovenski veleuvoznik, ki mora imeti tudi pooblaščeni servis. Z drugim si pa probaj rit obrisati! Semimel v Lidlu reklamacijo pa vračajo denar le do 25€ prvi mesec, kar ni v… ...prikaži več skladu z zakonom. So rekli, naj se na internetu znajdem! Pa sem se in kupil še 1x enako stvar ter zahteval denar nazaj!
Ne vem zakaj se gre,ampak ravno skuter imamo doma kupljen v Mtehnika in vse ok,.Pa še če ne veste kam se obrnit ,uprava Mercator je še vedeno ista in še lep cajt bo in reklamacije se rešujejo po zakonu,zakaj vem,ker… ...prikaži več so že zaprli oddelek,pa se je reklamacija pojavila in se je vse rešilo.Vsaka reklamacija je zoprna,ampak,če ti ne gre od rok,obrni se na odvetnika.
Pred leti je obstajal butik z galanterijo in nekaj tekstila, ki je imel približno trikrat na leto popuste. Ker sem iz službe večkrat šel mimo, mi je v oko padla lepa moška denarnica. Šel se v trgovino in si jo… ...prikaži več ogledal, bila je tudi uporabna in ne samo lepa, cena pa kar precej zasoljena. Minilo je približno 10 dni od tega ogleda in glej ga zlomka, denarnica za 25 % dražja. In pazi to: čez 7 dni denarnica ZNIŽANA za 15 %. Nisem je kupil, ker sem bil pošteno jezen. Podobno se dogaja tudi danes.
Če te kaj res zanima, boš spremljal cene že kakšen mesec, dva pred decembrom. Včasih imate lahko srečo, da cena res pade. Kot jaz lani na Amazonu, ko takoj po nakupu zasledim 50% popust! Nič, pošljem nazaj še neodprto in… ...prikaži več naročim še 1x! Živel črni petek!
Kdor bo kupil, naj kupi. Eni gledajo na ceno, drugi ne. Vsak se sam odloči. Ene premamijo popusti, druge to odbija. Poznam več takih, ki zanalašč kupujejo najdražje stvari.
Katera od urednic je SexyKitty20...Mater vam primitivno...
Kaj pa če je on? 😂 Oz. oseba brez rodil, oz. pre-identificiran oz., ok, koji k*** jaz vem kak to gre... 🤷
Tako je BenX, na več strani je treba razmišljat ha, ha, ha.
Če hočete prišparat,ne kupujte ničesar razen osnovnih dobrin.Ko pa kaj rabite za obleč,pa kupite samo tisto kar rabite zares,vse je v glavi
Točno tako, če pa hočeš prišparat, je pa najbolje, da nič ne kupiš.
trgovci so od nekdaj LAŽNIVCI.
kar pojdite v mtehniko, čez mesec dni je ne bo več, kaj bo pa z garancijo ? to kar sedaj v članku zapovedujete, jest že leta svetujem. ampak folk je nor samo na POPUST, kolk je pa dejanska cena pa… ...prikaži veča komu mar. že pred 30 leti in več je en od trgovcev imel akcijo v nedeljo 10 %popusta na nakup.in sem zaznal do so cene iz petka v nedeljo poskočile za 20 % potem so ti pa dal na nedeljske cene 10 %popust, folk pa kupoval, kot bi bilo zastonj, tega natega pa nihče ni opazil je staro 30 let, pa ovce so
Da ti olajšam dušo,pomemben je samo račun,MTehnika te je tako in tako obrnila na servisno službo in oni niso imeli nič s tem,razen za krićaće ki sem jim ni dalo dopovedat ,pa so potem trgovci poslali servisu.
nick, glede na to da sem v podjetju skrbel za reklamacije mogoče se mi kaj dozdeva.. sicer pa pojdi v hofer ali lidl pa da vidimo servisno službo.
cca 30 let sem delal v MTehniki ,pa tudi nekaj vem
Lidl in Hofer sta vedno imela korekten odnos do reševanja reklamacij. Vsaj moja izkušnja je taka.
vsi imajo urejeno vezi reklamacij,aparat kupit v lidl,hofer spin nasploh v živilskih močno priporočam da ne kupuješ,vse kar sem kupil tam je na deponiji zdaj .Pobirajo artikle ,ki jih nihče noče .
spet ste malo zavili s poti, jest se ne pridušam glede na kakovost izvajanja reklamacij v Lidlu, je pa problem način , ti ne moreš stranki prodat tehnični izdelek, čez 10 dni, ko ta ugotovi da je zanič pa preprosto… ...prikaži večo rečt, nimamo servisa ali zamenjave, evo vrnemo denar. hec je da izdelek ne dela in da ga nisi mogel uporabljat, oni so pa imeli tvoj nič pokvarjen denar.
Pisal si ,da trgovine ne bo več in reklamacij ne bo,pa sem ti lepo napisal raćun je važen in pošlješ na servis.Pa saj ni Mtehnika naredila stroj,samo trgovec je Mtehnika.Kupiš izdelek kjerkoli,je servis isti,samo račun ga zanima in to je to.
nick , katera od štacun je uvozila skuterje, katere se ne da danes registrirat ? a so kupci dobili kupnino ? in se zavedate da je po zakonu prodajalec na svoje stroške prevzet okvarjeno blago pri kupcu in ne da… ...prikaži večda kupec ga dostavlja v servis.in čudno da neki Temu-ji to poznajo in izvajajo naši trgovčki pa ne.
Točno tak. Servisiraš lako le aparate, ki jih je uvozil Slovenski veleuvoznik, ki mora imeti tudi pooblaščeni servis. Z drugim si pa probaj rit obrisati! Semimel v Lidlu reklamacijo pa vračajo denar le do 25€ prvi mesec, kar ni v… ...prikaži več skladu z zakonom. So rekli, naj se na internetu znajdem! Pa sem se in kupil še 1x enako stvar ter zahteval denar nazaj!
Ne vem zakaj se gre,ampak ravno skuter imamo doma kupljen v Mtehnika in vse ok,.Pa še če ne veste kam se obrnit ,uprava Mercator je še vedeno ista in še lep cajt bo in reklamacije se rešujejo po zakonu,zakaj vem,ker… ...prikaži več so že zaprli oddelek,pa se je reklamacija pojavila in se je vse rešilo.Vsaka reklamacija je zoprna,ampak,če ti ne gre od rok,obrni se na odvetnika.
Tudi jaz sem že naletel na take "popuste" kot si jih opisal. Na srečo nisem nič kupil, ampak zavajanje trgovcev je pa vrhunsko.
ajga nism [se] tko bogat d`bi kupvou po_cen smo vcash rekl & se kr drzi k prbit ...
aja pa k majo otroc denar majo kramr'ji smn 🤦♂️
Pred leti je obstajal butik z galanterijo in nekaj tekstila, ki je imel približno trikrat na leto popuste. Ker sem iz službe večkrat šel mimo, mi je v oko padla lepa moška denarnica. Šel se v trgovino in si jo… ...prikaži več ogledal, bila je tudi uporabna in ne samo lepa, cena pa kar precej zasoljena. Minilo je približno 10 dni od tega ogleda in glej ga zlomka, denarnica za 25 % dražja. In pazi to: čez 7 dni denarnica ZNIŽANA za 15 %. Nisem je kupil, ker sem bil pošteno jezen. Podobno se dogaja tudi danes.
Če te kaj res zanima, boš spremljal cene že kakšen mesec, dva pred decembrom. Včasih imate lahko srečo, da cena res pade. Kot jaz lani na Amazonu, ko takoj po nakupu zasledim 50% popust! Nič, pošljem nazaj še neodprto in… ...prikaži več naročim še 1x! Živel črni petek!
Kdor bo kupil, naj kupi. Eni gledajo na ceno, drugi ne. Vsak se sam odloči. Ene premamijo popusti, druge to odbija. Poznam več takih, ki zanalašč kupujejo najdražje stvari.