Alora, tako ti bom napisala ker si gluh in slep. Navaden državljan slovenije ne bo kupil eavta iz več razlogov. Kot prvo je svinjsko drag. Drugo je domet in čakanje na polnitev. Tretja in zelo pomembna stvar je cena polnitve… ...prikaži več ki ni ravno poceni. Potem je komoditeta bencinarja - prideš natočiš kjerkoli(veš točno koliko je cena) in greš. In če računam koliko CO2 proizvede eavto in navaden bencinar skozi življenje sploh ni debate. vtakni si nekam tale Ejajca
Željko, res je, sem vodilni osel. Vsak dan je oslov, ki hodijo za menoj vse več. Nekje na koncu se boš pridružil tudi ti, kot še en osel več, ki bo vozil el. avto. Razen če si že toliko star… ...prikaži več osel, da te bo prej pobralo.
Ni bilo potrebnih nobenih subvencij, ko so šli ljudje iz kočij na avte. Ni bilo potrebno nobenih subvencij, ko so šli ljudje iz navadnih mobitelov na pametne, pa so bili slednji precej dražji. In to je, če greš iz slabšega… ...prikaži več na boljše. Če pa želiš iti v nasprotno smer, pa rabiš sto in en ukrep, ker drugače nebi nihče kupoval. Zato pa ljudje še vedno rajši kupujejo ICE avte, ker so pač enostavno boljši. Za zeleno politiko in emisije , pa nam je večini tako ali tako čisto vseeno.
V Nemčiji ni subvencij in je % bistveno večji, kot v Sloveniji. ICE avtomobili niso več boljši, to vemo tisti, ki smo vozili oba, drugi pa samo ponavljate nekaj, kar že dolgo več ne drži. Vzemi si na probo en… ...prikaži več sodoben el. avto za par dni in potem primerjaj.
EV avto za mene nima čisto nobene prednosti. Enkrat sem ga vozil in to je to. Ta avto ti ne da užitka v vožnji. Vse kar ima je pospešek, drugače je pa dolgčas. To ni avto z dušo. Saj vem,… ...prikaži več da smo si ljudje različni. Enim je avto užitek, ne samo sredstvo za priti iz točke A v točko B. In EV je pač samo prevozno sredstvo z mnogo pomanjkljivostmi.
Drugače je pa veliko EV avtov samo fiktivno registriranih, da si proizvajalci zmanjšujejo CO2 kupone. Drugače so pa opazili, da ljudje hočejo ICE avto, zato jih tudi tisti proizvajalci, ki so rekli, da jih ne bodo več proizvajali vračajo nazaj.… ...prikaži več In npr. VW zapira EV tovarne, ICE pa še vedno dobro prodajajo. Pa je VAG grupa ena največjih proizvajalcev EV.
Sedaj je v Nemčiji 40% porast prodaje, ker je na trg prišlo ogromno cenejših vozil. EV se prebijajo počasneje, kot se je pričakovalo, vendar prodaja vstrajno narašča. Zame so vsi avti dobri in vsak naj izbere, kar si želi. Bodo… ...prikaži več pa EV počasi prevladali, to je pa gotovo. Klasičnim dizlom in benzinarjem prodaja vstrajno pada. Narašča pa hibridom in EV. Hibridi so vmesna stopnja do EV. Tisti, ki imajo sedaj hibrida, bodo pri naslednjem množično šli na EV.
Videti je, da pa še vseeno v Slo obstajajo ljudje, ki nočejo koristiti subvencije za luksuz, t j. EV, FV, TČ, omrežnino, ker se zavedajo, da 10 % najbolj premožnim, ki si lahko in bi si morali ta luksuz plačati… ...prikaži več sami, le tega subvencionira 90% preostale manj premožne večine, vključno z vsemi revnimi. To je zelena diktatura. Diktaturo smo v Slo, oz. Yu že imeli, pa se je končala na krvavi način. Kako se bo končala ta, ki jo imamo zdaj, pa tudi ne rabimo ugibati.
Električni avto se kupuje samo če imaš doma svojo elektrarno z viška elektrike, vse ostalo je BV. Res te mogoče pride cenejše polnjenje doma, ker na polnilnicah to niti ni, pa še nima vsak vsak dan čakati po cel dan… ...prikaži več da se mu avto nafila, ta hitre so pa drage in smiselne samo za tranzit in nujo. Da o naši električni infrastrukturi niti ne govorim.
se dobro da zamujsmo. cakamo na dolid baterije oz na vodikove motorje pd toyote in drugih. baterije niso vzdrzne. vsi sploh ne moremo preiti na elektriko. dploh ce eni sanjajo o MW prikljuckih za polnjenje.
Če ti je električni predrag, ti bo na vodik še bistveno dražji. Vodik je zelo draga tehnologija in ni znakov, da bi se pocenila. Vodik bo zanimiv za tovornjake in nasploh večja vozila. V osebna vozila se množično ne bo… ...prikaži več naselil še vsaj 50 let.
oprostite gospod novinar kaj če bi prebral en članek tukaj na žurnalu24 kako mora trgovka iz merkatorja prispevati da ima njen sosed v garaži Teslo. in da ti naprej povem tele subvencije so pač barabija v stilu piramidne sheme. ko… ...prikaži več bo denarja za vse- potem ja- drugače pa- ko so bili EV dragi ko žefran in se jih je dalo kupit na firmo so se prodajal in se še dons. si predstavljaš gospod novinar kako bi izgledalo ko bi neosvinčeni bencin lahko dobila samo elita raja pa bi se vozila s svinčenim
Alora, tako ti bom napisala ker si gluh in slep. Navaden državljan slovenije ne bo kupil eavta iz več razlogov. Kot prvo je svinjsko drag. Drugo je domet in čakanje na polnitev. Tretja in zelo pomembna stvar je cena polnitve… ...prikaži več ki ni ravno poceni. Potem je komoditeta bencinarja - prideš natočiš kjerkoli(veš točno koliko je cena) in greš. In če računam koliko CO2 proizvede eavto in navaden bencinar skozi življenje sploh ni debate. vtakni si nekam tale Ejajca
Veliko navadnih državljanov že kupuje el. avtomobile in so z njimi zelo zadovoljni. Večino stvari, ki jih pišeš, že zdavnaj ne držijo več.
Jernej tudi pri eni stvari ne izstopaš, res si en čist navaden osel!
Željko, res je, sem vodilni osel. Vsak dan je oslov, ki hodijo za menoj vse več. Nekje na koncu se boš pridružil tudi ti, kot še en osel več, ki bo vozil el. avto. Razen če si že toliko star… ...prikaži več osel, da te bo prej pobralo.
Ni bilo potrebnih nobenih subvencij, ko so šli ljudje iz kočij na avte. Ni bilo potrebno nobenih subvencij, ko so šli ljudje iz navadnih mobitelov na pametne, pa so bili slednji precej dražji. In to je, če greš iz slabšega… ...prikaži več na boljše. Če pa želiš iti v nasprotno smer, pa rabiš sto in en ukrep, ker drugače nebi nihče kupoval. Zato pa ljudje še vedno rajši kupujejo ICE avte, ker so pač enostavno boljši. Za zeleno politiko in emisije , pa nam je večini tako ali tako čisto vseeno.
V Nemčiji ni subvencij in je % bistveno večji, kot v Sloveniji. ICE avtomobili niso več boljši, to vemo tisti, ki smo vozili oba, drugi pa samo ponavljate nekaj, kar že dolgo več ne drži. Vzemi si na probo en… ...prikaži več sodoben el. avto za par dni in potem primerjaj.
EV avto za mene nima čisto nobene prednosti. Enkrat sem ga vozil in to je to. Ta avto ti ne da užitka v vožnji. Vse kar ima je pospešek, drugače je pa dolgčas. To ni avto z dušo. Saj vem,… ...prikaži več da smo si ljudje različni. Enim je avto užitek, ne samo sredstvo za priti iz točke A v točko B. In EV je pač samo prevozno sredstvo z mnogo pomanjkljivostmi.
Drugače je pa veliko EV avtov samo fiktivno registriranih, da si proizvajalci zmanjšujejo CO2 kupone. Drugače so pa opazili, da ljudje hočejo ICE avto, zato jih tudi tisti proizvajalci, ki so rekli, da jih ne bodo več proizvajali vračajo nazaj.… ...prikaži več In npr. VW zapira EV tovarne, ICE pa še vedno dobro prodajajo. Pa je VAG grupa ena največjih proizvajalcev EV.
In glede Nemčije. Pa oni so imeli skoraj 30% padec prodaje, ko so ukinili subvencije.
Sedaj je v Nemčiji 40% porast prodaje, ker je na trg prišlo ogromno cenejših vozil. EV se prebijajo počasneje, kot se je pričakovalo, vendar prodaja vstrajno narašča. Zame so vsi avti dobri in vsak naj izbere, kar si želi. Bodo… ...prikaži več pa EV počasi prevladali, to je pa gotovo. Klasičnim dizlom in benzinarjem prodaja vstrajno pada. Narašča pa hibridom in EV. Hibridi so vmesna stopnja do EV. Tisti, ki imajo sedaj hibrida, bodo pri naslednjem množično šli na EV.
Videti je, da pa še vseeno v Slo obstajajo ljudje, ki nočejo koristiti subvencije za luksuz, t j. EV, FV, TČ, omrežnino, ker se zavedajo, da 10 % najbolj premožnim, ki si lahko in bi si morali ta luksuz plačati… ...prikaži več sami, le tega subvencionira 90% preostale manj premožne večine, vključno z vsemi revnimi. To je zelena diktatura. Diktaturo smo v Slo, oz. Yu že imeli, pa se je končala na krvavi način. Kako se bo končala ta, ki jo imamo zdaj, pa tudi ne rabimo ugibati.
Električni avto se kupuje samo če imaš doma svojo elektrarno z viška elektrike, vse ostalo je BV. Res te mogoče pride cenejše polnjenje doma, ker na polnilnicah to niti ni, pa še nima vsak vsak dan čakati po cel dan… ...prikaži več da se mu avto nafila, ta hitre so pa drage in smiselne samo za tranzit in nujo. Da o naši električni infrastrukturi niti ne govorim.
pa obvezno za drugi avto, prvi mora biti diesel
se dobro da zamujsmo. cakamo na dolid baterije oz na vodikove motorje pd toyote in drugih. baterije niso vzdrzne. vsi sploh ne moremo preiti na elektriko. dploh ce eni sanjajo o MW prikljuckih za polnjenje.
Če ti je električni predrag, ti bo na vodik še bistveno dražji. Vodik je zelo draga tehnologija in ni znakov, da bi se pocenila. Vodik bo zanimiv za tovornjake in nasploh večja vozila. V osebna vozila se množično ne bo… ...prikaži več naselil še vsaj 50 let.
Prehitro traja, da se stroški zelenega prehoda nalaga raji!
EV je fajn le za prometne zamaške v večjih mestih in za parkiranje na najdaljšem parkirišču (AC).
Sem za to da se čuva narava, vendar se lahko Evropa da na pol če ostali svet tega ne dela.
oprostite gospod novinar kaj če bi prebral en članek tukaj na žurnalu24 kako mora trgovka iz merkatorja prispevati da ima njen sosed v garaži Teslo. in da ti naprej povem tele subvencije so pač barabija v stilu piramidne sheme. ko… ...prikaži več bo denarja za vse- potem ja- drugače pa- ko so bili EV dragi ko žefran in se jih je dalo kupit na firmo so se prodajal in se še dons. si predstavljaš gospod novinar kako bi izgledalo ko bi neosvinčeni bencin lahko dobila samo elita raja pa bi se vozila s svinčenim