Od osamosvojitve naprej gredo železnice v propad in zastarelo vse skup,od tirov do vlakov,rezultat parlamentarcev je to in še slabše bo,saj mislijo da vzdrževanje karkoli ne samo železnice raste na drevesu
Naše železnice so na žalost zaostale. To se vidi, da se je vlagalo v AC križ, v železnice pa premalo. Sedaj se vlaga. Ampak problem je tudi samo vodstvo, ki je proti nesposobnemu. Namreč določene zadeve se dajo urediti z… ...prikaži več zelo malimi sredstvi. Recimo nekaj 10k€. To so recimo bolj optimizirani protokoli ob dogodkih, ter optimizacija voznega reda na nekaj, kar je bolj točno. Citadela (ta vlak, o katerem je govora) ima v povprečju pol ure zamude.
Novi kolodvori,milijoni letijo v nebo, za koga, za tihtih nekaj deset potnikov, hitrost vlakov, kot včasu Franca Jožefa. Falango Šarca in Bratovškove je treba zbrcat iz vlade in parlamenta fazbit golobnjak in volit prave sposobne ljudi na odgovorna mesta, ne… ...prikaži več pa telebane, ki so delali samo za svo RIT, jebe se jim država
Ti novi modri vlaki so tudi ena katastrofa. Moraš imeti srečo, da se vrata na postaji sploh odprejo, drugače se pelješ na naslednjo postajo. Pa to ni samo moja izkušnja, ampak sem slišal tudi od drugih, da imajo probleme z… ...prikaži več odpiranjem vrat. Enkrat sem doživel, da je sam strojevodja, ko se vrata na postaji niso odprla, prišel iz svoje kabine, jih trikrat brcnil, da so se odprla, šel nazaj v kabino, jih zaprl in spet prišel in še trikrat brcnil v njih, da so se spet odprla...
SŽ so leglo nepismenih in lenih zaposlenih, ki za svojo medsebojno komunikacijo uporabljajo latovšćino jezikov bivše juge! Edino, kar je v tej firmi ažurno je plenjenje vodilnih, vse ostalo je balast vključnoz voznim redom in zadovoljstvom potnikov!!
Od osamosvojitve naprej gredo železnice v propad in zastarelo vse skup,od tirov do vlakov,rezultat parlamentarcev je to in še slabše bo,saj mislijo da vzdrževanje karkoli ne samo železnice raste na drevesu
Naše železnice so na žalost zaostale. To se vidi, da se je vlagalo v AC križ, v železnice pa premalo. Sedaj se vlaga. Ampak problem je tudi samo vodstvo, ki je proti nesposobnemu. Namreč določene zadeve se dajo urediti z… ...prikaži več zelo malimi sredstvi. Recimo nekaj 10k€. To so recimo bolj optimizirani protokoli ob dogodkih, ter optimizacija voznega reda na nekaj, kar je bolj točno. Citadela (ta vlak, o katerem je govora) ima v povprečju pol ure zamude.
Novi kolodvori,milijoni letijo v nebo, za koga, za tihtih nekaj deset potnikov, hitrost vlakov, kot včasu Franca Jožefa. Falango Šarca in Bratovškove je treba zbrcat iz vlade in parlamenta fazbit golobnjak in volit prave sposobne ljudi na odgovorna mesta, ne… ...prikaži več pa telebane, ki so delali samo za svo RIT, jebe se jim država
Seveda bodo rekli, da zahtev ni veliko. Jaz pa dodajam, da bi se jim na pravilnik o zamudah bolj splačalo voziti kar zastonj.
Ti novi modri vlaki so tudi ena katastrofa. Moraš imeti srečo, da se vrata na postaji sploh odprejo, drugače se pelješ na naslednjo postajo. Pa to ni samo moja izkušnja, ampak sem slišal tudi od drugih, da imajo probleme z… ...prikaži več odpiranjem vrat. Enkrat sem doživel, da je sam strojevodja, ko se vrata na postaji niso odprla, prišel iz svoje kabine, jih trikrat brcnil, da so se odprla, šel nazaj v kabino, jih zaprl in spet prišel in še trikrat brcnil v njih, da so se spet odprla...
Računajo v 10 seku dah, vračajo 3 mesece, glupi šalabajzerji.
Vrnejo denar? V celoti? V katerem paralelnem vesolju?
SŽ so leglo nepismenih in lenih zaposlenih, ki za svojo medsebojno komunikacijo uporabljajo latovšćino jezikov bivše juge! Edino, kar je v tej firmi ažurno je plenjenje vodilnih, vse ostalo je balast vključnoz voznim redom in zadovoljstvom potnikov!!
Železnice so žal leglo in dom za ostarele kadre SDSs hkrati...Zato ni čudno, da so ostale v času Marije Terezije..
Sr* živo!
Živo Sr* vrne denar le, če jih nič ne plačaš! V bistvu bi morali oni potnikom plačevati, ker jim kradejo čas!