Potnik bo v bodoče izbiral le hiter in udoben prevoz... Točno tako. Hiter in udoben. Pozabite na javni. Če je avtomobil hitrejši, potem ne bo nič z "javnim" prevozom.
Velika teževa so predmestja, kjer prihaja največ ljudi z avti. Iz Brezovice pa 6b vozi v konicah 40 minut do/iz mesta. Če se ne bi ustavil na vsaki postaji, kjer itak vsakih 5 min ustavi že 6, bi se čas… ...prikaži več skrajšal na bolj normalnih 20-25 minut.
Ljubljana kot podeželsko mestece (ne rečem, da ni prikupno) nima urejenega javnega prevoza. Tistih nekaj busov ne more šešite težav javnega prevoza mesta. Manjka nadzemna in delno podzemna sodobna tračna povezava iz enega dela mesta v drugi, prav tako manjka… ...prikaži več sodobna primestna povezava. Vse ostalo je flikanje lukenj in nesposobnost odgovrnih, obenem pa zaplankanost prebivalcev pri ohranjanju obstoječega stanja.
Za večino mojih poti po Ljubljani je avtobus delno uporaben. V najboljših pogojih sem namesto hoje tam z avtobusom 5 ali 10 minut prej. Če moram avtobus čakat traja dlje, kot če grem peš.
Avtobusi na metan ne onesnažujejo. Molekula metana ima en ogljikov atom. Ko ta molekula metana zgori, nastana ena molekula ogljikovega dioksida. Skratka, prispevek k globalnemu segrevanju in povečevanju koncentracije ogljikovega dioksida v ozračju. Ne vem pa, v kolikšnem času se… ...prikaži več enaka količina metana, kot ga porabimo, tudi obnovi (ker vem, da vedno znova nastaja pri naravnih procesih).
Heh, tale LPP res potrebuje eno pošteno konkurenco. Dokler bodo imeli monopol in dosti denarja, da si rit brišejo z njim, bo pač javni promet v Ljubljani tak kot sedaj - v k***u. Vozni redi so za njih tako ali… ...prikaži več tako papirnega pomena, ker to, koliko se jih držijo, bi se dalo debatirati. Pa da ne bo kdo mislil, da to mešam z zastoji oz. razmerami na cesti. Ker ko enkrat stojiš na postaji kot cucek, medtem ko bi po voznem redu v tem času morali priti že dva ali trije avtobusi, in na trasi avtobusa ni nobenih zastojev, potem pač izgubiš voljo do uporabe javnega prometa. Če oni raje kofetkajo kot vozijo avtobus, bom pač tudi sam raje vložil denar v lasten prevoz kot pa v skret, imenovan LPP.
Še bolj pomembno je, da uporabniki osebnih motornih vozil plačajo dejanske stroške vpliva na okolje," poudarjajo pri LPP.Ali z drugimi besedami. Dajte nam monopol, potem pa bomo že mi prosto oblikovali cene na trgu.
Potnik bo v bodoče izbiral le hiter in udoben prevoz... Točno tako. Hiter in udoben. Pozabite na javni. Če je avtomobil hitrejši, potem ne bo nič z "javnim" prevozom.
Velika teževa so predmestja, kjer prihaja največ ljudi z avti. Iz Brezovice pa 6b vozi v konicah 40 minut do/iz mesta. Če se ne bi ustavil na vsaki postaji, kjer itak vsakih 5 min ustavi že 6, bi se čas… ...prikaži več skrajšal na bolj normalnih 20-25 minut.
Ljubljana kot podeželsko mestece (ne rečem, da ni prikupno) nima urejenega javnega prevoza. Tistih nekaj busov ne more šešite težav javnega prevoza mesta. Manjka nadzemna in delno podzemna sodobna tračna povezava iz enega dela mesta v drugi, prav tako manjka… ...prikaži več sodobna primestna povezava. Vse ostalo je flikanje lukenj in nesposobnost odgovrnih, obenem pa zaplankanost prebivalcev pri ohranjanju obstoječega stanja.
Za večino mojih poti po Ljubljani je avtobus delno uporaben. V najboljših pogojih sem namesto hoje tam z avtobusom 5 ali 10 minut prej. Če moram avtobus čakat traja dlje, kot če grem peš.
Avtobusi na metan ne onesnažujejo. Molekula metana ima en ogljikov atom. Ko ta molekula metana zgori, nastana ena molekula ogljikovega dioksida. Skratka, prispevek k globalnemu segrevanju in povečevanju koncentracije ogljikovega dioksida v ozračju. Ne vem pa, v kolikšnem času se… ...prikaži več enaka količina metana, kot ga porabimo, tudi obnovi (ker vem, da vedno znova nastaja pri naravnih procesih).
Heh, tale LPP res potrebuje eno pošteno konkurenco. Dokler bodo imeli monopol in dosti denarja, da si rit brišejo z njim, bo pač javni promet v Ljubljani tak kot sedaj - v k***u. Vozni redi so za njih tako ali… ...prikaži več tako papirnega pomena, ker to, koliko se jih držijo, bi se dalo debatirati. Pa da ne bo kdo mislil, da to mešam z zastoji oz. razmerami na cesti. Ker ko enkrat stojiš na postaji kot cucek, medtem ko bi po voznem redu v tem času morali priti že dva ali trije avtobusi, in na trasi avtobusa ni nobenih zastojev, potem pač izgubiš voljo do uporabe javnega prometa. Če oni raje kofetkajo kot vozijo avtobus, bom pač tudi sam raje vložil denar v lasten prevoz kot pa v skret, imenovan LPP.
javni promet je precej boljsi kot 15 let nazaj, jaz bi temu rekel napredek
Še bolj pomembno je, da uporabniki osebnih motornih vozil plačajo dejanske stroške vpliva na okolje," poudarjajo pri LPP.Ali z drugimi besedami. Dajte nam monopol, potem pa bomo že mi prosto oblikovali cene na trgu.