Torej se bodo vpisni pogoji za nadaljnje šolanje tudi spremenili? Torej očitelj bo podal za vsakega učenca še dodatno mnenje, ko npr, "Ta učenec ima sicer slabše ocenjeno znanje, ampak se zelo trudi in je priden" in za drugega "Tale… ...prikaži več ima sicer odlične ocene, ampak ni tako motiviran". Torej sprejmimo prvega učenca, ki se trudi ampak je manj pameten, drugega pa ne ker ni tako motiviran?
Spet gremo v popolnoma napačno smer. Namesto, da bi se otroke motivirano s prilagoditvijo po težavnostih, se jim spet daje potuho in še manj obveznosti in s tem delovnih navad. Namesto, da bi se tistega nemotiviranega ampak brihtnega motiviralo z… ...prikaži več težjimi nalogami, se ga je začelo vključevati zraven "malo" manj brihtnih...da mu je ja še manj zanimivo vse skup. Res kam smo prišli s to "korektnostjo" in prilagajanjem do preostalih
In potem želimo napredovati, kako? Tako da potenciale zaviramo? Da so tisti, ki so 30+ let nazaj bili primerni za posebne prilagojene programe sedaj vključeni v normalni program? Ne seveda gremo še korak naprej, ukinemo težavnostne skupine in jih mešajmo...da… ...prikaži več se ja tisti "nebrihtni" in leni ne bodo počutili zapostavljene...nekako se ne čudim naraščanju nestrpnosti s takšnimi nelogičnimi potezami.
Ves cirkus je odkrivanje tople vode in prirejen brusseljskemu navodilu „prilagajanja“ ucnega sistema prislekom iz prekomorskih destinacij! Torej, prilagajanje znanja nesposobnim in ne zahteva po trudu prislekov, ki jim je ze doma zabito v glavo, da bodo brez dela super… ...prikaži več ziveli na sociali‼️Tu so ucitelji brez moci, ker nimajo najmanjsih sans za kulturno preobrazbo le-teh. Sicer pa, Brussel: Bedast in lacen narod se najboljse vodi‼️
In še nekaj: tudi za SŠ in obvezno za fakultete bi morali uvesti sprejemne izpite. Tako občo razgledanost kot SLJ in MAT. Pri otrocih, ki se obrnejo name za pomoč (najpogosteje pri matematiki) opažam, da se preveč zanašajo na ocene… ...prikaži več ("saj sem imel celo OŠ matematiko 4, torej kar nekaj znam") in premalo na dejansko znanje. Ko pridejo na SŠ ugotovijo, kako velika je v resnici vrzel v OŠ znanju.
10 albanskih učencev bo ponavljalo razred, znanje 0. In zaradi teh 10 se mora deliti celotna paralelka, ker baje ni fer, da se bi te otroke "kar tako pometalo" na tri oddelke.
Na kratko, 62 otrok se mora prilagajati tem desetim.
Prišleki, domači, migranti, cigani, albanci,...vse skupaj je nepomembno. Znanje se lahko ocenjuje samo skozi preverjanja. Sam bi uvedel samo pisna in še ta po sistemu Fakultet z indeksno številko, po možnosti še to za vsaki test naključno generirano. Tako bi… ...prikaži več se potem videlo dejansko stanje, ki se sicer vaj približno vidi na NPZ.
Ustna preverjanja, bi nasplošno ukinil, razen kjer res ni mogoče drugače...npr. preverjanje govora. Ampak le tako se bi lahko izognili primerom kot jih opisuje expost. Kar pa zadeva primere Ico8, smo pa že tako zavozili kot družba. Večina se mora… ...prikaži več prilagajati raznoraznim manjšinam....bolano.
Starši, vrnite avtoriteto učiteljem in nehajte hoditi v šolo v spremstvu odvetnikov in polni ega! Otroke naučite spoštovanja. Kar pa zadeva znanje in ocenjevanje: npr. povprečna ocena matematike v zadnji triadi je nekje blizu štirice, na NPZ pa slaba polovica… ...prikaži več otrok ne doseže niti polovice točk. Avtoriteta in ocene gredo z roko v roki. Naj vam učitelji sami povedo, koliko 'teženja' in 'aktivnega starševstva' so deležni v 9. razredu, da naj otroku zaokrožijo(!!!) oceno iz 2,6 na 4 itd.
Za dvig znanja je potrebno spremeniti kurikulum. Razvijanje logičnega mišljenja, in zagovarjanje stališč. Očistiti snovi nepotrebnih vsebin, ki so dostopne na spletu in spodbujati samozavest. Nobeno spremenjeno ocenjevanje ne bo dvignilo znanja, če je to sploh resen namen odločevalcev. Naš… ...prikaži več šolski sistem je namenjen zaposlitvi učiteljev in ne resnemu izobraževanju in vzgoji otrok.
nic ni narobe z ucenjem na pamet, ker to pomaga razvijati oceno situacije. treba pa je dodati odlocen delez projektnega resevanja problemov. funkcionalno znanje.
Natalija1, otroci prekleto dobro zagovarjajo svoja stališča, ko gre za njihove pravice, manj prepričljivi pa so, ko je govora o prevzemu odgovornosti. Glede kurikuluma: otroci se v osnovni šoli učijo osnove, ta-iste, ki smo se jih učili tudi mi (pred… ...prikaži več 30 leti). Kaj je narobe s tem? So njihovi možgani tako drugačni (manjši), da jih je treba razbremeniti?
Ponovno beremo iste zgodbe : morali bi.... , treba je... in kakšen učinek bo od tega ? Dokler bodo naši sončki najboljši in najbolj pametni, pa dokler bodo starši hodili z advokati v šolo, se ne bo spremenilo nič. Včasih… ...prikaži veččasih so nam starši napolnili čakre s pasom, pa smo takoj razumel, zakaj se učimo in kako moramo spoštovati.
To advokatih in tožbi zoper koga je morda osamljen primer vendar ga vsako jesen zopet potegnejo na plano ,da zveni kakšna krivica se godi učiteljem . Saj smo vsi hodili v šolo in poznamo resnice .
vkljucitev ai tutorja je neizbezna. ai veliko nolje opredeli vrsto nalog in znanje ucenca ze danes. cez 5 let bo napredek tega danes nezamisljiv. kaj je namen ucenja? razviti vsakega otroka ali cez univerzalno sito vreci vse in uniciti stevilne… ...prikaži veče potenciale? 70% danasnjih delovnih mest cez 10 let ne bo vec obstajalo. ljudje ze tega ne morejo sprocesirati. sola bi prva morala povsem prilagoditi ucni proces za bivanje cez 10-20 let.
Dokler se uporabniki ne naučijo kritične presoje internetnih vsebin, AI nikakor ni primerno orodje za OŠ. Zaradi zasedenosti (in ker sem bil radoveden, kaj bo padlo ven) sem pred kratkim CHATGPT 5.0 naročil, da pripravi matematične vaje v LaTex: pakete… ...prikaži več po 10 algebrajskih ulomkov za 1. letnik SŠ, ločeno pa še LaTex dokument z rešitvami. 40% nalog je imelo napačno rešitev, ponujen postopek rešitev pa je bil (milo rečen) kontradiktoren. Ja, imel še nekaj ročnega dela v Latexu s popravljanjem kode.
chatgpt5 je velik feler, a nisi prebral? uporabniki so ravno to porocali, kar si napisal. vsi pogresajo 4ko. na trgu imas precej boljsa orodja. chat nikoli ni bil prvi v matematiki.
jakec1575, to se strinjam, ampak 95% osnovnošolcev uporablja CHATGPT, ker je ta najbolj populariziran. In potem zelo samozavestno trosijo navedbe (tudi neumnosti, ki jih tam najdejo) kot najbolj sveto resnico. In prav ta matematični 'problem' jim dajem za dokaz, da… ...prikaži več ne smejo vsega verjeti kar na prvo žogo.
Sindikat šolnikov ugotavlja,da je premalo učiteljev ? Vauuu.. čez poletje so skrivnostno izginili? Seveda gre za jamranje Svizeca ,ker bo moral ponovno delati.
Če je kdo kaj drugega pričakoval od Metuzalema Logaja je, ali neumen, ali pa živi na Luni. Tipičen birokrat, med drugim tudi propadli politik,ki je bil dvajset let na položaju, ki mu je omogočal spremembe vedno manj učinkovitega šolstva, ponovno… ...prikaži več rešuje vsebinske probleme z birokratskini pravilniki in hkrati že grozi tistim, ki se ga ne bodo držali. Od sprememb učnih programov pa zopet nič.
Dober učitelj ne rabi pravilnikov, da bo učence naučil. Mora pa imeti pooblastilo, da učence, ki niso sposobni dosegati nekih minimalnih kulturnih standardov za skupinsko učenje umakne iz razreda. Naj jim država priskrbi ali posebno šolo kot je bila včasih… ...prikaži več ali pa individualno šolanje na isti šoli.
Dober učni sistem je tisti , ki otroke najprej nauči spoštovanja do starejših do živali ,sovrstnikov in tuje lastnine. Vse ostalo je stvar interesa in poštene plače , ki zadovolji vse življenske potrebe , ko pride človek do poklica.
Manj bo ocen, več bo kampanjskega učenja. Imam občutek, da se bo spet sprejemalo in uvajalo noviotete nekaj na hitro brez premisleka, raziskev kako je v tujini, ....
Torej se bodo vpisni pogoji za nadaljnje šolanje tudi spremenili? Torej očitelj bo podal za vsakega učenca še dodatno mnenje, ko npr, "Ta učenec ima sicer slabše ocenjeno znanje, ampak se zelo trudi in je priden" in za drugega "Tale… ...prikaži več ima sicer odlične ocene, ampak ni tako motiviran". Torej sprejmimo prvega učenca, ki se trudi ampak je manj pameten, drugega pa ne ker ni tako motiviran?
Spet gremo v popolnoma napačno smer. Namesto, da bi se otroke motivirano s prilagoditvijo po težavnostih, se jim spet daje potuho in še manj obveznosti in s tem delovnih navad. Namesto, da bi se tistega nemotiviranega ampak brihtnega motiviralo z… ...prikaži več težjimi nalogami, se ga je začelo vključevati zraven "malo" manj brihtnih...da mu je ja še manj zanimivo vse skup. Res kam smo prišli s to "korektnostjo" in prilagajanjem do preostalih
In potem želimo napredovati, kako? Tako da potenciale zaviramo? Da so tisti, ki so 30+ let nazaj bili primerni za posebne prilagojene programe sedaj vključeni v normalni program? Ne seveda gremo še korak naprej, ukinemo težavnostne skupine in jih mešajmo...da… ...prikaži več se ja tisti "nebrihtni" in leni ne bodo počutili zapostavljene...nekako se ne čudim naraščanju nestrpnosti s takšnimi nelogičnimi potezami.
Ves cirkus je odkrivanje tople vode in prirejen brusseljskemu navodilu „prilagajanja“ ucnega sistema prislekom iz prekomorskih destinacij! Torej, prilagajanje znanja nesposobnim in ne zahteva po trudu prislekov, ki jim je ze doma zabito v glavo, da bodo brez dela super… ...prikaži več ziveli na sociali‼️Tu so ucitelji brez moci, ker nimajo najmanjsih sans za kulturno preobrazbo le-teh. Sicer pa, Brussel: Bedast in lacen narod se najboljse vodi‼️
h4ck3r, se strinjam.
In še nekaj: tudi za SŠ in obvezno za fakultete bi morali uvesti sprejemne izpite. Tako občo razgledanost kot SLJ in MAT. Pri otrocih, ki se obrnejo name za pomoč (najpogosteje pri matematiki) opažam, da se preveč zanašajo na ocene… ...prikaži več ("saj sem imel celo OŠ matematiko 4, torej kar nekaj znam") in premalo na dejansko znanje. Ko pridejo na SŠ ugotovijo, kako velika je v resnici vrzel v OŠ znanju.
10 albanskih učencev bo ponavljalo razred, znanje 0. In zaradi teh 10 se mora deliti celotna paralelka, ker baje ni fer, da se bi te otroke "kar tako pometalo" na tri oddelke. Na kratko, 62 otrok se mora prilagajati tem desetim.
Prišleki, domači, migranti, cigani, albanci,...vse skupaj je nepomembno. Znanje se lahko ocenjuje samo skozi preverjanja. Sam bi uvedel samo pisna in še ta po sistemu Fakultet z indeksno številko, po možnosti še to za vsaki test naključno generirano. Tako bi… ...prikaži več se potem videlo dejansko stanje, ki se sicer vaj približno vidi na NPZ.
Ustna preverjanja, bi nasplošno ukinil, razen kjer res ni mogoče drugače...npr. preverjanje govora. Ampak le tako se bi lahko izognili primerom kot jih opisuje expost. Kar pa zadeva primere Ico8, smo pa že tako zavozili kot družba. Večina se mora… ...prikaži več prilagajati raznoraznim manjšinam....bolano.
Starši, vrnite avtoriteto učiteljem in nehajte hoditi v šolo v spremstvu odvetnikov in polni ega! Otroke naučite spoštovanja. Kar pa zadeva znanje in ocenjevanje: npr. povprečna ocena matematike v zadnji triadi je nekje blizu štirice, na NPZ pa slaba polovica… ...prikaži več otrok ne doseže niti polovice točk. Avtoriteta in ocene gredo z roko v roki. Naj vam učitelji sami povedo, koliko 'teženja' in 'aktivnega starševstva' so deležni v 9. razredu, da naj otroku zaokrožijo(!!!) oceno iz 2,6 na 4 itd.
Za dvig znanja je potrebno spremeniti kurikulum. Razvijanje logičnega mišljenja, in zagovarjanje stališč. Očistiti snovi nepotrebnih vsebin, ki so dostopne na spletu in spodbujati samozavest. Nobeno spremenjeno ocenjevanje ne bo dvignilo znanja, če je to sploh resen namen odločevalcev. Naš… ...prikaži več šolski sistem je namenjen zaposlitvi učiteljev in ne resnemu izobraževanju in vzgoji otrok.
nic ni narobe z ucenjem na pamet, ker to pomaga razvijati oceno situacije. treba pa je dodati odlocen delez projektnega resevanja problemov. funkcionalno znanje.
Natalija1, otroci prekleto dobro zagovarjajo svoja stališča, ko gre za njihove pravice, manj prepričljivi pa so, ko je govora o prevzemu odgovornosti. Glede kurikuluma: otroci se v osnovni šoli učijo osnove, ta-iste, ki smo se jih učili tudi mi (pred… ...prikaži več 30 leti). Kaj je narobe s tem? So njihovi možgani tako drugačni (manjši), da jih je treba razbremeniti?
Ponovno beremo iste zgodbe : morali bi.... , treba je... in kakšen učinek bo od tega ? Dokler bodo naši sončki najboljši in najbolj pametni, pa dokler bodo starši hodili z advokati v šolo, se ne bo spremenilo nič. Včasih… ...prikaži veččasih so nam starši napolnili čakre s pasom, pa smo takoj razumel, zakaj se učimo in kako moramo spoštovati.
To advokatih in tožbi zoper koga je morda osamljen primer vendar ga vsako jesen zopet potegnejo na plano ,da zveni kakšna krivica se godi učiteljem . Saj smo vsi hodili v šolo in poznamo resnice .
vkljucitev ai tutorja je neizbezna. ai veliko nolje opredeli vrsto nalog in znanje ucenca ze danes. cez 5 let bo napredek tega danes nezamisljiv. kaj je namen ucenja? razviti vsakega otroka ali cez univerzalno sito vreci vse in uniciti stevilne… ...prikaži veče potenciale? 70% danasnjih delovnih mest cez 10 let ne bo vec obstajalo. ljudje ze tega ne morejo sprocesirati. sola bi prva morala povsem prilagoditi ucni proces za bivanje cez 10-20 let.
Dokler se uporabniki ne naučijo kritične presoje internetnih vsebin, AI nikakor ni primerno orodje za OŠ. Zaradi zasedenosti (in ker sem bil radoveden, kaj bo padlo ven) sem pred kratkim CHATGPT 5.0 naročil, da pripravi matematične vaje v LaTex: pakete… ...prikaži več po 10 algebrajskih ulomkov za 1. letnik SŠ, ločeno pa še LaTex dokument z rešitvami. 40% nalog je imelo napačno rešitev, ponujen postopek rešitev pa je bil (milo rečen) kontradiktoren. Ja, imel še nekaj ročnega dela v Latexu s popravljanjem kode.
chatgpt5 je velik feler, a nisi prebral? uporabniki so ravno to porocali, kar si napisal. vsi pogresajo 4ko. na trgu imas precej boljsa orodja. chat nikoli ni bil prvi v matematiki.
jakec1575, to se strinjam, ampak 95% osnovnošolcev uporablja CHATGPT, ker je ta najbolj populariziran. In potem zelo samozavestno trosijo navedbe (tudi neumnosti, ki jih tam najdejo) kot najbolj sveto resnico. In prav ta matematični 'problem' jim dajem za dokaz, da… ...prikaži več ne smejo vsega verjeti kar na prvo žogo.
Sindikat šolnikov ugotavlja,da je premalo učiteljev ? Vauuu.. čez poletje so skrivnostno izginili? Seveda gre za jamranje Svizeca ,ker bo moral ponovno delati.
Z vsako spremembo je vse skupaj slabše. Očitno bi bilo najbolje, da gremo nazaj na učni sistem od Marije Terezije.
Če je kdo kaj drugega pričakoval od Metuzalema Logaja je, ali neumen, ali pa živi na Luni. Tipičen birokrat, med drugim tudi propadli politik,ki je bil dvajset let na položaju, ki mu je omogočal spremembe vedno manj učinkovitega šolstva, ponovno… ...prikaži več rešuje vsebinske probleme z birokratskini pravilniki in hkrati že grozi tistim, ki se ga ne bodo držali. Od sprememb učnih programov pa zopet nič.
Spremembe učnih programih bo nezamenljivi Simoniti v neki drugi vladi predlagal. Tega Tipičnega idiota Janez kar iz penziona pokliče..
Kreten sam sebi pluse tala. Daj si jih še za poveličevanje nacističnih zločinov. Za nazaj.
Spomnim se ,da je bil minister za šolstvo Zver oseba, ki preganja SATANA iz naših športnic! Ja,ja ...res je .
EU satanizem .....https://vezjak.com/2025/08/12/ime-cesa-je-zverov-satanizem/
Dober učitelj ne rabi pravilnikov, da bo učence naučil. Mora pa imeti pooblastilo, da učence, ki niso sposobni dosegati nekih minimalnih kulturnih standardov za skupinsko učenje umakne iz razreda. Naj jim država priskrbi ali posebno šolo kot je bila včasih… ...prikaži več ali pa individualno šolanje na isti šoli.
Dober učni sistem je tisti , ki otroke najprej nauči spoštovanja do starejših do živali ,sovrstnikov in tuje lastnine. Vse ostalo je stvar interesa in poštene plače , ki zadovolji vse življenske potrebe , ko pride človek do poklica.
Manj bo ocen, več bo kampanjskega učenja. Imam občutek, da se bo spet sprejemalo in uvajalo noviotete nekaj na hitro brez premisleka, raziskev kako je v tujini, ....