Tako je, ko klestiš po plačah zaradi dobička. Bogataši kupujejo premalo za masovno proizvodnjo. Mali pa si ne morejo več privoščit novega avta. Ker ni masovne porabe "cenejših" produktov, zmanjka tudi za produkte "srednjega" cenovnega razreda in tako se domine rušijo naprej.
Taka usoda čaka še kar nekaj znamk, razmere se obračajo proč od njih. Ta kriza bo naredila prelomnico za naslednje zmagovalce. Ostali pa bodo odpadli, še kar nekaj znamk, tudi kakšna večja, je na odhodu.
Ko bodo prodajali avtomobile in ne "blagovne znamke" za sprejemljivo ceno bo dobiček rasel. 🤔
NE bodo se znebili VEČIH znamk, temveč se bodo znebili VEČ znamk!
Tako je, ko klestiš po plačah zaradi dobička. Bogataši kupujejo premalo za masovno proizvodnjo. Mali pa si ne morejo več privoščit novega avta. Ker ni masovne porabe "cenejših" produktov, zmanjka tudi za produkte "srednjega" cenovnega razreda in tako se domine rušijo naprej.
Haha, pa BOLI te za ta kurčev Stellantis. So what? Bodo pa same nastopale na trgu. Big deal.
Taka usoda čaka še kar nekaj znamk, razmere se obračajo proč od njih. Ta kriza bo naredila prelomnico za naslednje zmagovalce. Ostali pa bodo odpadli, še kar nekaj znamk, tudi kakšna večja, je na odhodu.
Kar vse po spisku, ne bo nobene škode ;-)