Joj, tečni ste že, reklama za elektro avte vsake 3 dni. Super so. Radi jih imamo. Sedaj nas pa pustite pri miru. Samo ena miselna igra - recimo da se jutri odločimo vsi zamenjati avte za elektroavte - kje jih… ...prikaži več bomo vsi "tankali", koliko časa jih bomo "tankali", kolikokrat jih bomo "tankali" in predvsem - kolikokrat bo takrat dražja elektrika? Verjamem pa, da bo nafta takrat "za džabe".
V primeru hitrega prehoda na električna vozila, nam električni mrki ne uidejo. Že letošnja za kanček bolj ostra zima je pokazala, da EU električno še ni pripravljena ne nekaj več toplotnih črpalk.
Pepe, tudi ob naglem prehodu na elektriko bo dovolj že neizkoriščene elektrike, ki se uporablja izključno za zaščito omrežja pred razpadom. Električni avtomobili namreč imajo baterije, ki se ob sodelovanju s pametnim omrežjem lahko nehajo polniti, kadar se izkoristek omrežja… ...prikaži veča začne nevarno bližati 100%.
Igor---> a res? In potem prideš do avta, ker ga nujno rabiš, pa ima prazno baterijo. Kaj pa zdaj? Problema ne vidiš, ker si slepo zaljubljen v električne avte. Ni težava toliko v KOLIČINI energije, ampak v TRANSPORTU! Kabli, trafo… ...prikaži več postaje...so preobremenjeni in niso sposobni dovajati toliko energije, kot bi jo rabili vsi avtomobili. Jasno?
Sedaj je elektrika oh in sploh zanimiva in ekološka, ko se bo pa procent prodaje bližal 40 procentom in bo infrastruktura še vedno na nivoju 20 procentov bolje od današnjega stanja, potem bo pa po drugi strani zavladala panika in… ...prikaži več bo cena elektrike poskočila tako za polnjenje avtomobilov,kot splošno v gospodinjstvu.
Da je problem pri zagotavljanju zadostne količine energije v el. omrežju smo pa videli nedolgo nazaj, ko so nam razlagali, da je to vzrok za zaostajanje ur na napravah, ki čas merijo glede na frekvenco omrežja. Z drugimi besedami povedano… ...prikaži več - že sedaj smo blizu limita, kaj šele bo, če bo čez noč priključenih par milijonov vozil na polnjenje baterij.
Ne vem, zakaj bi si kateri od tu prisotnih komentatorjev želel imeti električno vozilo v lasti. Če imate čas tukaj čvekati, potem nimate toliko denarja, da bi investirali v lep električni avto. Kar pa ne pomeni, da ga ne morete… ...prikaži večte voziti. Sam sem se pred nekaj minutami pripeljal v službo z električnim Smartom. Prejšnji teden sem vozil ZOE, nekaj tednov nazaj i3 in električnega Volkswagna. Seveda nobeden od teh ni moj osebno. Sposodil sem si jih. Temu se reče "car sharing".
Si pa pameten, kajne? Misliš, da cela Slovenija živi v Ljubljani, po možnosti 100m stran od postaje "car sharing-a"? Ne piši traparij. Obstajajo ljudje (ja, prav res, ne boš verjel!), ki živijo daleč stran od tega sistema. In so prisiljeni… ...prikaži več imeti LASTNI prevoz, ker je prvi javni prevoz 10-20km stran. Zdaj pa le napiši še kakšno traparijo na tole.
Že nekaj desetletij vozim avtomobile z vgrajenim kar precej močnim elektromotorjem, ki ima moč vsaj 3 kilovate. Poleg tega imajo vsi moji dozdajšnji avtomobili še več drugih, pomožnih elektromotorjev različnih moči za različne namene. Vsakodnevno bombardiranje z hvalospevi Tesle, Muska… ...prikaži več in njegovih umotvorov se mi zdi, kot bombardiranje z pozivi za nakup bitkojnov malo pred propadom.
Tudi moj 16 let stari Passat ima baterijo. Za vsak slučaj, če zjutraj ne vžge, lahko posvetim v motor, kaj hudiča mu je :)
Joj, tečni ste že, reklama za elektro avte vsake 3 dni. Super so. Radi jih imamo. Sedaj nas pa pustite pri miru. Samo ena miselna igra - recimo da se jutri odločimo vsi zamenjati avte za elektroavte - kje jih… ...prikaži več bomo vsi "tankali", koliko časa jih bomo "tankali", kolikokrat jih bomo "tankali" in predvsem - kolikokrat bo takrat dražja elektrika? Verjamem pa, da bo nafta takrat "za džabe".
V primeru hitrega prehoda na električna vozila, nam električni mrki ne uidejo. Že letošnja za kanček bolj ostra zima je pokazala, da EU električno še ni pripravljena ne nekaj več toplotnih črpalk.
Pepe, tudi ob naglem prehodu na elektriko bo dovolj že neizkoriščene elektrike, ki se uporablja izključno za zaščito omrežja pred razpadom. Električni avtomobili namreč imajo baterije, ki se ob sodelovanju s pametnim omrežjem lahko nehajo polniti, kadar se izkoristek omrežja… ...prikaži veča začne nevarno bližati 100%.
Igor---> a res? In potem prideš do avta, ker ga nujno rabiš, pa ima prazno baterijo. Kaj pa zdaj? Problema ne vidiš, ker si slepo zaljubljen v električne avte. Ni težava toliko v KOLIČINI energije, ampak v TRANSPORTU! Kabli, trafo… ...prikaži več postaje...so preobremenjeni in niso sposobni dovajati toliko energije, kot bi jo rabili vsi avtomobili. Jasno?
Vse več Slovencev ima avtomobil z elektromotorjem..................največ pa jih ima samo elektromotor za kmečka opravila .
alojzar stabo se nestrinjam to so vozila prihidnosti
Tudi moj ima za čiščenje stekel elektro motor in to ne na mojo željo, je že del napredne serijske opreme.Škoda da ob uporabi troši tudi več bencina...
Moja stara mazda ima vsaj 4 elektromotorje za odpiranje oken, 2 elektromotorja za pomikanje ogledal.. bi moral že kako subvencijo dobit..
me zanima öe bo jim tak zanimivo ko bo elektrika do pet krat dražja.
Jaz imam baterijo v avtu ze od leta 1986. Ne morete verjeti, že Zastava 750 je imela baterijo.
Sedaj je elektrika oh in sploh zanimiva in ekološka, ko se bo pa procent prodaje bližal 40 procentom in bo infrastruktura še vedno na nivoju 20 procentov bolje od današnjega stanja, potem bo pa po drugi strani zavladala panika in… ...prikaži več bo cena elektrike poskočila tako za polnjenje avtomobilov,kot splošno v gospodinjstvu.
Da je problem pri zagotavljanju zadostne količine energije v el. omrežju smo pa videli nedolgo nazaj, ko so nam razlagali, da je to vzrok za zaostajanje ur na napravah, ki čas merijo glede na frekvenco omrežja. Z drugimi besedami povedano… ...prikaži več - že sedaj smo blizu limita, kaj šele bo, če bo čez noč priključenih par milijonov vozil na polnjenje baterij.
Naj pa novinarji najdejo ustreznejši naslov za članek, pa se ne bomo norcevali iz članka 😀
Ne vem, zakaj bi si kateri od tu prisotnih komentatorjev želel imeti električno vozilo v lasti. Če imate čas tukaj čvekati, potem nimate toliko denarja, da bi investirali v lep električni avto. Kar pa ne pomeni, da ga ne morete… ...prikaži večte voziti. Sam sem se pred nekaj minutami pripeljal v službo z električnim Smartom. Prejšnji teden sem vozil ZOE, nekaj tednov nazaj i3 in električnega Volkswagna. Seveda nobeden od teh ni moj osebno. Sposodil sem si jih. Temu se reče "car sharing".
Si pa pameten, kajne? Misliš, da cela Slovenija živi v Ljubljani, po možnosti 100m stran od postaje "car sharing-a"? Ne piši traparij. Obstajajo ljudje (ja, prav res, ne boš verjel!), ki živijo daleč stran od tega sistema. In so prisiljeni… ...prikaži več imeti LASTNI prevoz, ker je prvi javni prevoz 10-20km stran. Zdaj pa le napiši še kakšno traparijo na tole.
Že nekaj desetletij vozim avtomobile z vgrajenim kar precej močnim elektromotorjem, ki ima moč vsaj 3 kilovate. Poleg tega imajo vsi moji dozdajšnji avtomobili še več drugih, pomožnih elektromotorjev različnih moči za različne namene. Vsakodnevno bombardiranje z hvalospevi Tesle, Muska… ...prikaži več in njegovih umotvorov se mi zdi, kot bombardiranje z pozivi za nakup bitkojnov malo pred propadom.