Če gre za premijsko znamko vozila z motorjem 2000 kubičnih centimetrov ali več in če veš, da je avto vožen večinoma na daljše relacije, potem je tak nakup vsekakor dober in varen. Vendar glavna težava nastopi, da je na trgu… ...prikaži več zelo malo vozil, pri katerih trgovci dejansko lahko to dokažejo, papir pa itak prenese vse! Vsekakor sam nikoli ne bi šel v nakup vozila s toliko kilometri in kubaturo pod 1500 kubičnimi centimetri, pa še tu bi pri bencinarjih gledal le vozila Made In Japan...
Če je bemfl... pol pa kar stran, ker že njegovi konstrukterji pravijo, da je delan za 250k km. V praksi pa bo prej celo zgorel. Ne reče se mu zaman brennerwagen ;-)
Če gre za premijsko znamko vozila z motorjem 2000 kubičnih centimetrov ali več in če veš, da je avto vožen večinoma na daljše relacije, potem je tak nakup vsekakor dober in varen. Vendar glavna težava nastopi, da je na trgu… ...prikaži več zelo malo vozil, pri katerih trgovci dejansko lahko to dokažejo, papir pa itak prenese vse! Vsekakor sam nikoli ne bi šel v nakup vozila s toliko kilometri in kubaturo pod 1500 kubičnimi centimetri, pa še tu bi pri bencinarjih gledal le vozila Made In Japan...
Če je bemfl... pol pa kar stran, ker že njegovi konstrukterji pravijo, da je delan za 250k km. V praksi pa bo prej celo zgorel. Ne reče se mu zaman brennerwagen ;-)
Razen Yugo-ta ,ki bi se že razpadel pri teh km,so vsi šele dobro utečeni pri teh km,začnejo se pa popravila ,kakšna pumpa ali disk in podobno.