Avto /avto/avto-nasveti
98593 ogledov

Na vaše avtomobile preži nevidna nevarnost!

Komentarjev 53
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Adriat 08:12 04.avgust 2020.

    Ah dajte no. Imel sem kup avtomobilov. Nekateri so rjaveli kot za stavo nekateri popolnoma nič. In sedaj je leteča rja (ha ha) kriva za tiste ki so rjaveli in kriv sem sam. Bedarija. Izmikanje odgovornosti in nič drugega. Iskanje ...prikaži več vsake rešilne bilke da ni treba priznati garancije. Če je kvalitetno pocinkano in pobarvano ne bo rjavelo nič. Pika.

    • asmas1965 14:09 04.avgust 2020.

      imel sem astro karavan 2.0 YDTH letnik 2000 cela pocinkana-ena serija-500 kil kilometrov brez ene same pikice rje.Samo na havbi je bilo poznat bele pikce od kamenčkov ,kiso leteli iz sprednjih vozil rjavelo ,pa ni nič .tale zračna rja je ...prikaži več čist nateg.Imel sem katrco,ki je zarjavela po 5 letih,enako s škodo felicio,kolega je imel vktro isti letnik popolnoma gnila po 5 letih sploh hauba.Naredijo na dobro in kvalitetno pa bo

    • djdj 15:06 04.avgust 2020.

      Škode Felicia so izredno rjavele. Preden je bil pobarvan en zadnji blatnik, je drugi že zarjavel. Malenkost boljše so bile tiste metalnega odtenka. Imel sem vozila drugega proizvajalca. Zanimivo je kako se je varčevalo pri pocinkanju pločevine. Starejši letnik istega ...prikaži več modela jo je imel, novejši ne.

    • asmas1965 15:19 04.avgust 2020.

      točno to.Imel sem astro 2.0ccm 2000 letnik pocinkano še danes vozi,kolega pa vektro isti letnik mu je pa po 7 letih zgnila.Kar se pa Škode tiče.Nočem je niti zastonj,nikakršne.Bil sem službeno v Škodi,ko so pripeljali pločevino v roli,lepo hermetično zavito.Oni ...prikaži več.Oni so jo takoj odvili iz folije in pustili na dežju.Videl na lastne oči.In drugi dan so bile role že svetlo rjave po robu.Škoda nikoli več

  • Skipi 07:14 04.avgust 2020.

    Zračna rja kot ta amater pravi, drugače je pravilno korozija je posledica slabega nanosa barve. Za to pa ni odgovoren nihče drug kot proizvajalec. Naj se ne izgovarja sedaj.

    • Avatar Leon
      Leon 07:47 04.avgust 2020.

      Skipi v kolikor želiš pametovati se oboroži z znanjem . Tovrstne poskodbe so največkrat posledica delcev iz proizvodnih obratov kjer opravljajo peskanje in lakiranje kovinskih izd

    • Avatar Leon
      Leon 07:48 04.avgust 2020.

      Podobno je bilo v MB ,kjer je proizvajalec plačal odškodnino vsem,ki so se pritožili.

    • onxxx 07:53 04.avgust 2020.

      Raje uveljavljajte garancijo namesto da nategujete ljudi.Leteča rja?Enaka finta kot "merjenje debeline laka".

    • Adriat 08:28 04.avgust 2020.

      Leon ...in ta isti delci po tvojem priletavajo na točno določene znamke avtomobilov. Določene so pa imune. Ah joj

    • Avatar Leon
      Leon 08:38 04.avgust 2020.

      Adriat....seveda na točno določene avtomobili v okolici onesnaževalca .Morda tudi kakšen prileti na tvoj pisker .

    • c2mE 09:14 04.avgust 2020.

      Leon, a si slučajno zaposlen pri KMAG?

    • Pikolo 09:39 04.avgust 2020.

      Leon, od kdaj si pa ti tako obdarjen z znanjem? Da nimaš akademski naslov dr. Leon?

    • Skipi 11:46 04.avgust 2020.

      Leon, ja in kje v BTC opravljajo peskanje da je toliko avtov okrog parkiranih, A hočeš povedat da kovinski delci še po celem BTC letijo. Daj se malo zresni.

    • asmas1965 14:12 04.avgust 2020.

      moj avto je cele dneve parkiran ob industrijskem obratu (kovinarskem) pa ni nič rjav star je 12 let.kolega ima kio 3 leta pa že vsa cveti

    • Avatar Pinkopalinko
      Pinkopalinko 15:37 04.avgust 2020.

      Leon je prfuknen,če ste porajtali ima samo on vse prav.Za KIO je pa itak značilna rja,nič novega... .Pa še draga jajca.Kar se tiče pločevine in zaščite, "barvne obdelave" je VW špica,če ne že v samem vrhu... .So bili japonski Swifti ...prikaži več in so bili glede rje dosti solidni.Ko so pa pričeli s proizvodnjo(96-03 model) na Madžarskem je bil obup... .Drugače pa super avto(motor,odziven,poraba, praktičen,nekvarljiv,poceni rez.deli izvzevši orig.špegli,žarometi,karoserijski deli).

    • asmas1965 15:43 04.avgust 2020.

      vozila,ki jih delajo na lokacijah izven sedeža so rafut.Škoda kao "audi"hahaha ne me basat,romuska dacia kao renault-isto,španci tudi niso ne vem kako kakovostni.o korejcih pa škoda besed,Hyundai,daewoo,songjong..ne hvala naj se raje držijo elektronike

    • Avatar Pinkopalinko
      Pinkopalinko 15:45 04.avgust 2020.

      Sem imel letnik 2000,10 let.Kasneje kupil letnik 2003 garažiranega,starejši 1. lastnik,... .Bele barve in brez pikice rje, tako dokler ga ni videl ta ko mi je delal zaščito na podvozju,ni verjel.Še pol,ko je videl se je čudil,ker je vedel kakšni ...prikaži več so "madžari".... .Najboljša ali t.i. "večna" zaščita podvozja : zvrtaš luknje,da fajn prepihaš zadnje koloteke z notranje strani,najboljša zaščita je odpadno motorno olje in olje transmisije.Pragove se zaščiti tudi iz notranje strani,tako da se

    • Avatar Pinkopalinko
      Pinkopalinko 15:50 04.avgust 2020.

      odstrani iz vrha plastične štoflce in skozi luknje s cevjo ga do vrha nalije. Potem pa tisto dolgo časa odteka čez špranje.... .Skratka daljši,umazan, kompliciran postopek... ,pa potem tudi avto nekaj časa ima vonj,ampak ta profi, daleč najboljša zaščita... .

    • asmas1965 15:52 04.avgust 2020.

      predvsem ekološka zaščita

    • TistoPravo 17:02 04.avgust 2020.

      Tale zaščita z odpadnim olje je res eko za butačce...kupi Volvo, ali sprejmi posledice...bi rekel temu čist preprost uporabnik nekaj različnih avto znamk

    • asmas1965 17:11 04.avgust 2020.

      ma res odpadno olje ne sodi v naravo,včasih je bil narejen iz nafte danes je pa sama sintetika

    • Avatar Pinkopalinko
      Pinkopalinko 17:13 04.avgust 2020.

      Volvo dober,drugače je to najdražja opcija zaščite,ker je zelo zamudna,je potrebno še diske odstraniti,zaščititi zavorne bobne...,skratka marsikaj odstraniti, da se pride do vitalnih delov. Ampak,še tako podvržen avto rjavenju lahko preživi vsakega SAABa in Volva.Če misliš, da je nakladanje,vprašaj mojstra,ki ...prikaži več se s tem ukvarja ali boljšega avtomehanika,kleparja, ličarja.

    • TistoPravo 17:21 04.avgust 2020.

      Dejstvo je, da glede na to da zraka in kar plava po pe tem...ne morem kontrolirat, ravno tako kaj je v vodi...dežju...snegu...po cestah...potem se je treba preprosto odločit za bolj preverjeno blagovno znamko v vseh pogledih...je pa tudi res, da ...prikaži več je pomembno kje je avto parkiran...pa ne zgolj to, da je pod streho...če je okolje prevlaženo stalno, in v blizu prometa in industrija...potem je staranje hitrejše....samo na strehe se ozri, kako strešnike "zrak papa"....

    • Avatar Pinkopalinko
      Pinkopalinko 18:07 04.avgust 2020.

      Te popolnoma razumem... .Imaš garažo, kupiš novega Volva,ne voziš po soli...,letno narediš do 10.000 km,redni servisi pri preizkušenem mehaniku... .E,na tem mestu pa ta postopek zaščite ni smiselen,če ne že neumen.Moraš pa vedeti,če boš čisto malo vozil po soli,boš moral ...prikaži večl v avtopralnico,če ne drugega zaradi pranja podvozja,s tem da tudi tisto ne opere temeljito,ker ne doseže vseh kotičkov in celega koloteka... .Drugače pa tudi Rolls Royce ni imun na sol,vodo, vremenske vplive,

    • Avatar Pinkopalinko
      Pinkopalinko 18:14 04.avgust 2020.

      Tudi njega bi slej ko prej načelo... .Drugače pa nov Volvo,kvečjemu še predno ga zapelješ na cesto,da ti zaščitijo bolj problematične dele podvozja z voskom in s koščkom prozorne folije robove vrat... .To zaščito,ko jo pa imam jaz,ne rabim skrbeti ...prikaži več za nobeno sol,vodo...,niti se ne pere podvozja.Imam 17 let star avto nižjega cenovnega razreda(Swift) močno nagnjen k rjavenju bele barve in brez

    • Avatar Pinkopalinko
      Pinkopalinko 18:17 04.avgust 2020.

      pikice rje tako povrhu kot spodaj,v notranjosti vrat,pragov... ,malo za šalo "kot iz salona",edino je treba vsake toliko poliranje laka.

  • Adriat 08:24 04.avgust 2020.

    Če je leteča rja kriva za rjavenje v BTCju potem se parkirni hiši tam slabo piše. Ampak glej ga zlomka vsi stebri in kovinski deli so še brez rje od leta 2004.

  • c2mE 08:28 04.avgust 2020.

    Glede na to, da že več kot 10 let parkiram v neposredni bližini omenjenih podjetij, ki naj bi po "strokovnem" mnenju tega gospoda iz Kie bila kriva za onesnaženje v BTC-ju, moj 15 let star avto ne kaže nobenih takih ...prikaži večh znakov rjavenja, kot jih omenja ta gospod. Poleg tega, se podjetje Aquafil (bivši Yulon), ukvarja s predelavo in proizvodnjo najlona. Hella Saturnus pa s proizvodno svetil za vozila. V nobeni od teh industrij takih kovinskih delcev o katerih govori ta gospod, seveda ni.

  • 277e7e0798e154efbedb78510b05597587d206c4 15:07 04.avgust 2020.

    Ali ne oglašuje prav KIA ne vem 10 ali 12 let na prerjavetje. Potem se pa vadi z vodno barvo in ne vem kaj še . Pri drugih še nisem zasledil tega, tole prvič slišim.

  • dizelcek 09:23 04.avgust 2020.

    Pozdravljeni. To kar sem danes prebral na strani Z24.si glede rje na avtomobilih, sem pomislil, Jelinčič je imel prav, ljudje so zabiti. Rja je največji problem v naši državi samo zaradi pretiravanja soljenja cestišč in posipavanja kamenja, kateri priletijo iz ...prikaži večz nasprotnega vozečega vozila v naše vozilo, nam uničujejo sprednji del vozila, ob tem jih še naše pneumatike poberejo in jih mečejo po celem vozilu kot so pragovi, zadnji deli vozila, hitreje kot se vozimo več škode si naredimo na vozilu.

  • dizelcek 09:29 04.avgust 2020.

    Za vso nastalo rjo na naših vozilih na podvozju in na karoseriji, da ne govorimo o oksidiranih motornih agregatih v naših vozilih, so odgovorna samo podjetja katera posipavajo kamenje s soljo. Žal vsi gledajo samo na denar in si mislijo ...prikaži več čim več soliti in posipati, saj naša država vse plača. Soliti bi bilo potrebno samo ob padavinah snega, seveda brez peska in kamnov, kot so izgovori, da se hitreje topi sneg.

  • jaz8 09:51 04.avgust 2020.

    Itak vse drugo sam da zavarovalnici in drugim ni treba placevati! Nategovat ljudi kukr se da!

  • 277e7e0798e154efbedb78510b05597587d206c4 11:15 04.avgust 2020.

    Saj ne da ni zrak onesnažen v BTC,celi Ljubljani in še kje, in če proizvajalec uporablja slabo tehniko barvanja (vodno), ki omogoča tako rjavenje, potem je to lahko celo primer za stvarno napako, ker stvar nima lastnosti, ki jo zagotavlja ...prikaži več v reklami na primer. Drugi proizvajalci izgleda nimajo taoliko tekih primerov. Dvajst let sem v BTCju skoraj po pol dneva, pa še nisem imel niti pikice takega problema.

  • jana72 12:01 04.avgust 2020.

    Ko je potrebno kaj izplačati ali popravit si že izmislijo novo cvetko. Ideje so neverjetne.

  • bločan 12:54 04.avgust 2020.

    Nekoč sem zasledil,da se največ te leteče rje dobi pri rampi na prehodu čez železniške tire.Vlakovna kompozicija namreč izrazito oddaja te mikro kovinske delce.Je pa res,da pozimi nerealno pretiravajo s posipanjem in soljenjem.

  • Avatar Pinkopalinko
    Pinkopalinko 14:51 04.avgust 2020.

    Od Azerev i Šarićev,Brajdićev i Alajne,Alane, Sanele...,predobro vemo kakšni so strokovnjaki za vozila,kako ohranjena so,kako jih vzdržujejo... Tako,da o BTC-jevi koroziji razlagat ta pravim, šolanim ljudem stroke je bolno,neresno, celo ponužujoče do Slovencev v kolikor te oslarije berejo severni in ...prikaži večn zahodni sosedje.A Azer pa lahko te športne razlaga po Baščaršiji,Cazinu,..., tem norcem maloumnim pa lahko.

  • fowler 16:50 04.avgust 2020.

    Največja nevarnost v BTC so tisti, ki ne znajo odpirati vrat in tolčejo po drugih avtih okoli sebe....

    • TistoPravo 17:04 04.avgust 2020.

      To si pa zadeu u nulo, čeprav izven teme...butalci, čisto pravi butalci...vrat in avto bokov so to...največ pa razvajeni mulci z zadnjimi vratmi pobutajo...revež tisti, ki ga ima pogosto kje stisnjenega

  • dizelcek 09:49 04.avgust 2020.

    Vsem voznikom kateri želijo imeti lepa vozila še naprej, strokovno svetujem, naj pozimi vozijo počasi in strpno z daljšo razdaljo nasproti vozečega vozila, tako da tudi pršica soli iz nasprotnih vozil ne zaide na naše vetrobransko steklo, da ne omenim ...prikaži večm avtoceste kjer se največ soli shrani na vašem vozilu kot so notranji deli pri motorju in na podvozje. Držite veliko razdaljo in vozite počasneje, s tem vam garantiram da bo vaš avto ostal v stanju novega vozila čez zimo. Lep pozdrav vsem voznikom

  • TistoPravo 16:49 04.avgust 2020.

    ...drugače pa je tako, vlažnost okolja zelo vpliva na te vrste naravnega delovanja...od rje do plesni...zdej z gumami bi rekel, na splošno na lublanskem področju ni težav...od tistih na platiščih, do tistih preostalih na vratih in raznih tesnilih od motornih ...prikaži več do preostalih...je pa mehanski del od ležajev do samih ostalih kovinskih nebarvanih in barvanih delov na hujši preizkušnji. Zdej je pa odvisno, kuker "muske" tok manj problemov...redno poliranje, zaščita podvozja..menjat kar je napadla rja..

  • 3ddfd6b2e80cc1fc0eaa6af8b78a605921e2dd16 16:00 04.avgust 2020.

    Noben se ne vpraša, kao ti delci vplivajo na naše zdravje.

    • TistoPravo 16:58 04.avgust 2020.

      To vključuje trenutno sistemsko priporočeno bivanje, bolje rečeno nimaš druge izbire...centri, kjer se prevaža ogromno vozil na štirih gumah..zavornih kolutih...izpuhih...so izredno obremenjeni z temi delci poleg delcev pd kurjenja in tistih čisto naravnih ki se prenašajo preko naravnega kroženja zraka, ...prikaži več vetra...dežja in aerosoli...trenutno oziroma že dolgo ni pametno živeti pod 800 nadmorske v Eu

  • Francisscos 09:57 04.avgust 2020.

    In ravno tiste firme se oglašajo, katerih avtomobili, ki jih prodajajo imajo pleh slabe kvalitete ali pa slab lak. Kaj nimate dela, ker se ljudje v koroni tudi manj vozijo? Kakšen izraz, zračna rja? Kaj pa trtna rja? Cestna rja zaradi soli?

  • joze259 20:39 04.avgust 2020.

    Nakladanja glede letece rje in kvazi strokovnjaki. Ko so avtomobile barvali v vec slojih in se to zapekli ni bilo nobene rje. Konkretno Passat 1.8 T tega ne pozna. Danes pa barvajo avte z najslabsimi barvami pa se te so ...prikaži več vse na vodni osnovi. To je razlog. Kovinskih delcev je pred 30 leti bili 100x vec kot danes pa se leteca rja ni lovila na pleh kot danes na te vodne barve na avtih. Samo tega ne bodo povedali po resnici. Tisti brez metalica in beli so najbolj na udaru.

  • gustl 10:24 05.avgust 2020.

    Iz pravega podjetja so dali strokovnjaka, kajti KMAG ne slovi ravno po poš....... Pred leti je moja parnerka pripeljala avto Kio Picanto na prvi servis...račun, da zaboli glava...seveda sem šel nazaj in jim dokazal, da stvari niso bile uporabljene niti ...prikaži več zamenjane, zaračunane so pa bile...npr...pri prvem servisu so trdili, da so zamenjali komplet zavorno olje, očistili zavore....zal so se pa zafrknili, ker sem mehanik in sem vse dokazal ...račun je bil potem le četrtino zneska... K njim nič več.

  • dizelcek 09:39 04.avgust 2020.

    Potrebno bi bilo začeti s strani države nadzorovati pogodbenike za zimsko službo kateri so zadolženi za posipavanje soli s kamenjem in jim prepovedati uporabo peska po asfaltiranih cestiščih. Največji problem zimske službe je, kadar sije sonce, trikrat na dan solijo, ...prikaži več ker nimajo kaj početi, kar je največja škoda za avtomobile in našo lepo naravo. Težave so tudi nastale razpoke na asfaltnih površinah, saj sol in kamenje vse uničita, da ne govorimo o zamašenih odtočnih kanalih polnih peska.

    • TistoPravo 16:46 04.avgust 2020.

      Res je. A to je v sklopu z celovitim upravljanjem z cestišči...ki gre v smer, čimprej odnese del ceste ali se naredi luknja..,prej bomo lahko malo več polumpali od zgolj rednega vzdrževanja...ki pa je itaq svojevrsten nsteg, kolikokrat si pišejo ...prikaži več vzdrževanje od obcestnih asvaltih kanalov do jaškov in celotnega cestišča...naredijo pa čisto nič...to je naša prelepa deželica, polna poštenja!

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.