Seveda so se. Oni so mojstri kopiranja in reverse inžineringa. Med tem ko EU da na trg 100.000 inžinerjev letno, jih Kitajska milijon. Delajo 6 dni v tednu po 10 ur. Po domače rečeno "še srat ne morejo". Dopusta imajo… ...prikaži več pa reči in piši 5 dni. Res je da drvijo z razvojem 100x hitrje kot mi. Ampak je to smiselno? Recionalno? Zdravo za človeka in okolje? Kakor si ne želite poceni kitajkih avtov, tako si ne želite kitajskega načina življenja. Ker potem boste kri scali.
Nismo narejeni za tak tempo življenja niti ne navajeni. Kaj to pomaga poceni avto, ko boš pa delal 10 ur na dan. V nedeljo pa crknen obleža, da še niti v trgovino po kruh ne boš mogel s tem poceni… ...prikaži več kitajskim avtom. Zato sprejmite to kar imamo v Evropi, dražje dobrine, a zato lagodneje živite. Lahko pa ubereto drugo pot, ampak ta ne bo lahka, ne se bat.
Ja inženir uradno lahko del zgolj 8 ur. Ne mi jokat da s tem svojim delom ne more preživet. Sploh pa govorimo o evropskih razmerah. Tako, da ne kvasi neumnosti no.
Kaj se je novinarju utrgalo? Da, da je končno povedal to, kar že vem nekaj let? Pa so skrivali ceno za fasado opreme in ne vem še kaj? ID3 bolje izdelan, več opreme za več kot 1/2 cenejši. Ja to… ...prikaži več je realnost. Ali pa feedback. Česa? Samokaznovanja, ali korupcije pri izbiri dobaviteljev energentov in surovin??
Samo ata, na kitajskem ni take sociale, ohranjenih spočitih penzionistov, nvo mešalcev megle, črnih, bakrenih..tam se dela 6x10h na teden za mali denar.
To bi rad?
Torolino, vse te nvo, 3xpečene, socialce, pa tudi subvencije bogatašem že hranijo zgarani delavci,naši, domači. Tisto o manjvrednih delih in tujcih, to je zgodovina, tudi to je naša realnost.
Avto industrija v evropi je že dolgo balonček, ki samo čaka, da poči... vse je totalno prenapihnjeno s cenami glede na konkurenco. Za tak denar bi vsaj kupec pričakoval res dobro kvaliteto, ampak na žalost plača samo še ime, kvalitete… ...prikaži več pa že kar nekaj časa več ni... Na tak način rabimo kitajce, da malo streznijo evropske proizvajalce in predvsem trgovce, da začnejo malo bolj kvalitetno in cenovno primerno prodajat... kar se sedaj dela, že konkretno meji na meji prodajanja megle...
Kitajci so se v dvajsetih letih naučili več kot Nemci v stodvajsetih!
Seveda so se. Oni so mojstri kopiranja in reverse inžineringa. Med tem ko EU da na trg 100.000 inžinerjev letno, jih Kitajska milijon. Delajo 6 dni v tednu po 10 ur. Po domače rečeno "še srat ne morejo". Dopusta imajo… ...prikaži več pa reči in piši 5 dni. Res je da drvijo z razvojem 100x hitrje kot mi. Ampak je to smiselno? Recionalno? Zdravo za človeka in okolje? Kakor si ne želite poceni kitajkih avtov, tako si ne želite kitajskega načina življenja. Ker potem boste kri scali.
Nismo narejeni za tak tempo življenja niti ne navajeni. Kaj to pomaga poceni avto, ko boš pa delal 10 ur na dan. V nedeljo pa crknen obleža, da še niti v trgovino po kruh ne boš mogel s tem poceni… ...prikaži več kitajskim avtom. Zato sprejmite to kar imamo v Evropi, dražje dobrine, a zato lagodneje živite. Lahko pa ubereto drugo pot, ampak ta ne bo lahka, ne se bat.
Kaj mislite, da delajo inženirji pri nas samo 8 ur?! Plača je bolj švoh, zato vsak, ki kaj zna še nafuša zraven 4 ure! In kdo potem dela več?!
Ja inženir uradno lahko del zgolj 8 ur. Ne mi jokat da s tem svojim delom ne more preživet. Sploh pa govorimo o evropskih razmerah. Tako, da ne kvasi neumnosti no.
Bodo dodali 3€ carine, pa bo!
Kaj se je novinarju utrgalo? Da, da je končno povedal to, kar že vem nekaj let? Pa so skrivali ceno za fasado opreme in ne vem še kaj? ID3 bolje izdelan, več opreme za več kot 1/2 cenejši. Ja to… ...prikaži več je realnost. Ali pa feedback. Česa? Samokaznovanja, ali korupcije pri izbiri dobaviteljev energentov in surovin??
Samo ata, na kitajskem ni take sociale, ohranjenih spočitih penzionistov, nvo mešalcev megle, črnih, bakrenih..tam se dela 6x10h na teden za mali denar. To bi rad?
Torolino, vse te nvo, 3xpečene, socialce, pa tudi subvencije bogatašem že hranijo zgarani delavci,naši, domači. Tisto o manjvrednih delih in tujcih, to je zgodovina, tudi to je naša realnost.
Ne moreš vsega imet v ogromen plus proti kitajcem, avto pa napol zastonj. Malo še počakaj pa bomo slovenci štrikali zokne kitajcem.
Avto industrija v evropi je že dolgo balonček, ki samo čaka, da poči... vse je totalno prenapihnjeno s cenami glede na konkurenco. Za tak denar bi vsaj kupec pričakoval res dobro kvaliteto, ampak na žalost plača samo še ime, kvalitete… ...prikaži več pa že kar nekaj časa več ni... Na tak način rabimo kitajce, da malo streznijo evropske proizvajalce in predvsem trgovce, da začnejo malo bolj kvalitetno in cenovno primerno prodajat... kar se sedaj dela, že konkretno meji na meji prodajanja megle...
Ime se dobro plača ravno pri DasJajcih!
pa to vemo že dolgo da kitajc dela napol zstojn. blok motorja bo naredu iz krompirja ali repe.
Ha-ha-ha! Ti že veš…