Ves javni potniški promet je katastrofalen, neprilagojen potrebam potnikov, postajališča brez voznih redov, neprestane spremembe.... Še kdor ima voljo. in potrebo, da bi ga uporabljal, kmalu obupa. Imamo kup nekih agencij, ki so več kot očitno same sebi namen, in… ...prikaži več vsak dan večjo anarhijo.
Linije subvencionira država. In če bi država malce pogledala kaj subvencionira, bi bilo lahko vse lepo urejeno. Sedaj pa je logično, da prevozniki delajo na tem, da čim več ostane njim. Ni pa važno koliko je potnikov. Zato se pa… ...prikaži več vozijo prazni avtobusi. Toda za to bi kdo moral kaj delati.
Prevoznik mora imeti občinsko koncesijo in določen vozni red. Koncesija se podpisuje za določeno obdobje in prevoznik takrat ne sme spreminjati pogojev. Pogodba mora biti taka, da prevoznik zagotovi drug prevoz, če ga sam ne zmore. Sicer se ga pribije… ...prikaži več na pranger ali utopi v Savi.
Recimo, da spada Radece v Zasavje oziroma je na robu iz Radec ne vozi noben avtobus.... Iz Zasavja pa vseeno gre v Celje. Dijaki imajo urejeno da srednjih šol, Celje, Trbovlje... Radeski dijaki te. Možnostii nimajo.. Celje, Sevnica, Krško.. Nic
Kar se tiče sprememb javnega prevoza z avtobusi so res spremembo naredili na pol. Namreč ljudje sploh ne vedo, da avtobusi vozijo tam, kjer jih prej ni bilo. In to bo kamen v mozaik vzrokov, da bo ta načrt splaval… ...prikaži več po vodi. Ljudje, ki bi jim ta sprememba že sedaj prišla prav, le te ne koristijo, posledično so avtobusi praktično prazni.
Odkar so se prevozniki prodali in se združili v nomago je potniški promet ratal katastrofa. Gleda se samo za dobiček. Dejmi golob k si tolko pameten. Obdavči ta dobiček, ali pa naj ga prevozniki usmerijo v ekološka vozila.
Ali pa naj država subvencionira tiste linije, ki imajo potnike. Če pa država subvencionira samo km, je pa to krivda države. Podjetja bodo vsekakor delala za dobiček in bodo vozila tam kjer ga bodo najlažje zaslužila. Toda potem bi moral… ...prikaži več nekdo v javnem sektorju delati in gledati kje so potniki. To pa ni za pričakovati.
Zasavje,največji podporniki rdeče zvezde,obrnite se na levico ,oni vam bodo vse uredili.
Poziva se ljudi, naj koristijo javni potniški promet, ja, kako pa, če ga ni??? Vedno večje butale.
Ves javni potniški promet je katastrofalen, neprilagojen potrebam potnikov, postajališča brez voznih redov, neprestane spremembe.... Še kdor ima voljo. in potrebo, da bi ga uporabljal, kmalu obupa. Imamo kup nekih agencij, ki so več kot očitno same sebi namen, in… ...prikaži več vsak dan večjo anarhijo.
Saj hočemo imeti vse privat, vse fajn....
Linije subvencionira država. In če bi država malce pogledala kaj subvencionira, bi bilo lahko vse lepo urejeno. Sedaj pa je logično, da prevozniki delajo na tem, da čim več ostane njim. Ni pa važno koliko je potnikov. Zato se pa… ...prikaži več vozijo prazni avtobusi. Toda za to bi kdo moral kaj delati.
Prevoznik mora imeti občinsko koncesijo in določen vozni red. Koncesija se podpisuje za določeno obdobje in prevoznik takrat ne sme spreminjati pogojev. Pogodba mora biti taka, da prevoznik zagotovi drug prevoz, če ga sam ne zmore. Sicer se ga pribije… ...prikaži več na pranger ali utopi v Savi.
Recimo, da spada Radece v Zasavje oziroma je na robu iz Radec ne vozi noben avtobus.... Iz Zasavja pa vseeno gre v Celje. Dijaki imajo urejeno da srednjih šol, Celje, Trbovlje... Radeski dijaki te. Možnostii nimajo.. Celje, Sevnica, Krško.. Nic
Kar se tiče sprememb javnega prevoza z avtobusi so res spremembo naredili na pol. Namreč ljudje sploh ne vedo, da avtobusi vozijo tam, kjer jih prej ni bilo. In to bo kamen v mozaik vzrokov, da bo ta načrt splaval… ...prikaži več po vodi. Ljudje, ki bi jim ta sprememba že sedaj prišla prav, le te ne koristijo, posledično so avtobusi praktično prazni.
Odkar so se prevozniki prodali in se združili v nomago je potniški promet ratal katastrofa. Gleda se samo za dobiček. Dejmi golob k si tolko pameten. Obdavči ta dobiček, ali pa naj ga prevozniki usmerijo v ekološka vozila.
Ali pa naj država subvencionira tiste linije, ki imajo potnike. Če pa država subvencionira samo km, je pa to krivda države. Podjetja bodo vsekakor delala za dobiček in bodo vozila tam kjer ga bodo najlažje zaslužila. Toda potem bi moral… ...prikaži več nekdo v javnem sektorju delati in gledati kje so potniki. To pa ni za pričakovati.