Še sreča da sem si kupil kolo.Tole evropsko lizanje riti mi gre že pošteno na kurac.
A si lahko vsaj rit obrišemo brez vednosti Alko Junkerja in črne vdove Merklove.
Jasno je, da nam, ki se veliko vozimo po avtocestah, ni v prehudem interesu, da se vinjetni sistem nekoč (pred našo upokojitvijo) ukine. Ampak .... Infrastruktura mora biti narejena za konice. In tu vsako vozilo nekaj prinese. Prav bi bilo,… ...prikaži več da cestninjenje to upošteva že danes. Nagrajevati tiste, ki pripomorejo, da se vozila razporedijo v času, ko je prometa manj. Denimo vožnja skozi karavanški predor cenejša ponoči, ko je manj prometa, dražja ob poletnih sobotah. Zaradi špic je druga cev nujna.
mene ne zanioma prilagajanje sistemov cestninjenja, ampak c ena. Ni proiblem enkrat na leto kupiut se avstrijsko vinjeto, čle le ta stane 85 evrov. problem bo, ko bo vsaka fura čez Avstrijo 30 evrov, a ne Bulc??
Še sreča da sem si kupil kolo.Tole evropsko lizanje riti mi gre že pošteno na kurac. A si lahko vsaj rit obrišemo brez vednosti Alko Junkerja in črne vdove Merklove.
No, 10 dnevna v Avstriji pa le 9 evrov. Pa še digitalna bo obstajala, kar je super praktično.
Jasno je, da nam, ki se veliko vozimo po avtocestah, ni v prehudem interesu, da se vinjetni sistem nekoč (pred našo upokojitvijo) ukine. Ampak .... Infrastruktura mora biti narejena za konice. In tu vsako vozilo nekaj prinese. Prav bi bilo,… ...prikaži več da cestninjenje to upošteva že danes. Nagrajevati tiste, ki pripomorejo, da se vozila razporedijo v času, ko je prometa manj. Denimo vožnja skozi karavanški predor cenejša ponoči, ko je manj prometa, dražja ob poletnih sobotah. Zaradi špic je druga cev nujna.
mene ne zanioma prilagajanje sistemov cestninjenja, ampak c ena. Ni proiblem enkrat na leto kupiut se avstrijsko vinjeto, čle le ta stane 85 evrov. problem bo, ko bo vsaka fura čez Avstrijo 30 evrov, a ne Bulc??