Projekt se bo izvajal do 30. aprila 2024 in je skupaj vreden 1.140.523,60 evra, financiran pa bo s sredstvi Norveškega finančnega mehanizma 2014-2021 in pripadajoče slovenske udeležbe. Norveški finančni mehanizem predstavlja prispevek Norveške k blaženju podnebnih sprememb in prilagajanje nanje.
Kot so navedli iz Občine Škofja Loka, je Občina Škofja Loka vodilni partner, s prej omenjenimi institucijami in podjetji pa so se povezali v konzorcij in prijavili skupen projekt, v katerem bodo spodbujali zaposlene, da bodo na delo v industrijsko cono Trata prihajali s kolesi in peš. Občina Škofja Loka bo namreč v okviru projekta zgradila manjkajoči odsek kolesarske steze na vzhodnem robu industrijske cone Trata ob južni dovozni cesti v dolžini 300 metrov. Poleg dvosmerne kolesarske steze bo tudi pločnik za pešce, izvedena pa bo krajinska ureditev z ustreznimi komunalnimi vodi in zasaditvijo.
Kolesarska steza bo povezala industrijsko cono Trata z bližnjim naseljem Godešič, hkrati pa bo povezava zgrajena do podjetja LTH Castings. Cilj je zagotoviti kontinuirano povezavo, ki bo omogočila varno trajnostno mobilnost na tem območju.
Gradnja novega objekta v industrijski coni Trata. Posneto 5. septembra 2022.
Za vsa tri podjetja Knauf Insulation, SIBO in LTH Castings, ki so v industrijski coni Trata, bodo izdelani ločeno trije mobilnostni načrti, postavili bodo tri kolesarnice za električna kolesa, predviden je nakup 60 električnih koles in postavitev treh polnilnic električnih koles s po štirimi priključki za vsako podjetje.
Za vsako podjetje bodo ločeno izvajali po dva pilotna ukrepa: izdali bodo zbornik dobrih praks, pripravili in izvedli bodo izobraževalni modul za mobilnostnega menedžerja v podjetju.
V sporočilu za javnost so iz Občine Škofja Loka še navedli, da "bo raznoliko partnerstvo med javnim sektorjem, gospodarstvom, razvojno agencijo in eksperti s področja trajnostne mobilnosti ter želje po spremembi obstoječega stanja lahko Škofjo Loko pripeljalo med najboljše slovenske zgodbe s področja trajnostne mobilnosti."