Parada učenja je dogodek, ki se odvija v okviru Tednov vseživljenjskega učenja. V Kranju se bo odprla ob 9.00 s tradicionalno vadbo Šole zdravja in se zaključila ob 14.00 z nastopom otroške folklorne skupine. Sodelujoči bodo v tem času pripravili aktivne stojnice. Letošnja Parada učenja v Kranju bo tematsko obarvana v znamenju krovne teme Tednov vseživljenjskega učenja, to je Evropsko leto spretnosti.
"Na stojnicah bodo obiskovalci zagotovo našli področje, na katerem boste krepili svoje spretnosti in veščine, ki jih že poznate, in našli kakšno še nepoznano področje, kjer boste v prihodnosti s samostojnim učenjem ali organizirano pridobivali nova znanja in veščine. Stojnice bodo vsebinsko pestre, dejavnosti na stojnici bodo zasnovane tako, da se jih bodo lahko udeležile različne generacije – od najmlajših do najstarejših," pravi direktorica LUK Mateja Šmid.
Na stojnicah bodo obiskovalci tako lahko sodelovali v kvizih, pri ustvarjalnih delavnicah, preizkusu v novih športnih aktivnostih, spoznavanju didaktičnih iger in se informirali o izobraževalni ponudbi v lokalnem okolju. Udeležili se bodo lahko lova za zakladom, kjer si bodo s pravilnimi odgovori na vprašanja pri različnih razstavljavcih na stojnicah poiskali zaklad.
V središču stojnic bo prostor, kjer se bodo predstavili obrtniki obrti, ki tonejo v pozabo. Udeleženci bodo lahko od blizu videli prikaz obrti in tudi sami kakšno poskusili. Lahko si bodo tudi pogledali retro kamion in njegovo notranjost primerjali s sodobnim tovornjakom. Kovača, čebelarja in čevljarja, ki so jih obiskali v času priprav, pa bodo spoznali preko kratke video predstavitve. Na stojnici v bližini bodo tudi pek, slikopleskar in kozmetičarka.
"Na Paradi učenja bodo razglašeni tudi zmagovalci likovnega natečaja Pozabljene obrti na Gorenjskem, prispeli izdelki pa bodo razstavljeni na ogled. Obiskovalci boste lahko dodali svoj del tudi Krpanki spretnosti. Prepričani smo, da bo zanimiv in pester program privabil k aktivni udeležbi tudi vas," še vabi Mateja Šmid. Program si lahko ogledate tukaj.