Gorenjska
2631 ogledov

Se za štiripasovnico lahko obrišemo pod nosom?

Google Maps
Ena najbolj obremenjenih cest v državi je zagotovo tudi cesta od izvoza z avtoceste pri Šenčurju proti krožišču Primskovo v Kranju. Že nekaj časa se govori o izgradnji štiripasovnice, a, kot kaže, se njena izgradnja odmika.

Poraba večine proračunskih sredstev, namenjenih za razširitev ceste Šenčur-Primskovo v občini Kranj, se v državnih proračunih predvideva šele po letu 2026. Da se zadeve zamikajo, so seznanjeni tudi na Mestni občini Kranj, a ne tako daleč. Kot so nam pojasnili, bi morala biti glede na predhodne načrte projektna dokumentacija za izvedbo gradnje (PZI) že v pripravi, a so jih nedavno z Direkcije za infrastrukturo seznanili, da bo najverjetneje prišlo do manjšega zamika projekta in naj bi izdelavo PZI naročili v bližnji prihodnosti. Gradnja se po trenutni časovnici tako predvideva v letu 2024.

»Občina aktivno sodeluje z Direkcijo za infrastrukturo pri načrtovanju izgradnje štiripasovnice in ob rednih sestankih z njihovimi predstavniki, tudi na najvišji ravni, izpostavljamo ta projekt kot prioriteto. Ta namreč ni pomemben le zaradi razbremenitve prometa iz avtocestnega priključka Kranj-sever, ampak tudi v povezavi s širitvijo gospodarske cone Hrastje. Želja MOK vsekakor je, da pride do čimprejšnje realizacije. Za razbremenitev prometa je namreč pomembna tako vzpostavitev štiripasovnice iz priključka Kranj-vzhod, kot vzpostavitev AC priključka Kranj-sever,« so ob tem še zapisali na kranjski občini. Hkrati pa so tudi dodali, da funkcioniranje poslovne cone Hrastje zaradi zamika gradnje štiripasovnice ne bo ogroženo. »V načrtu imamo ureditev obstoječega priključka, ki bo do končne razširitve regionalne ceste, preverjeno, zadostoval za potrebe razširitve PC Hrastje,« pojasnjujejo na občini.

Za pospešitev projekta tudi kranjska poslanka

Na to perečo prometno problematiko v Kranju je opozorila tudi poslanka SMC Mateja Udovč, ki je poslala dopis na Ministrstvo za infrastrukturo. »Že danes namreč pri izvozu Kranj Vzhod v smeri iz Ljubljane nastajajo veliki vsakodnevni zastoji, v prihodnosti pa bo situacija še bolj otežena, saj se na območju predvideva širitev nove industrijske cone Kranj, kjer se planira več sto novih delovnih mest. Jasno je torej, da bo že danes nevzdržen promet na tem območju še dodatno povečan,« v dopisu piše Udovčeva in nadaljuje: »Dejstvo je, da se bo prometni pritisk v primeru neprimernega ukrepanja (neizgradnje krožišča, ki bi povezoval avtocestni priključek, regionalno cesto, lokalno cesto in razširitev ceste Šenčur-Primskovo) povečal predvsem v vasi Hrastje, ki je del alternativne poti, za katero se že danes vozniki odločajo v primeru povečanega prometa na omenjenem avtocestnem priključku. Če ne bomo ukrepali, se bodo ljudje v želji po izogibanju gneče sistematično odločali za alternativno pot, kar pa je v nasprotju z interesi lokalnih prebivalcem.«

Poslanka tako predlaga, da se izgradnja krožišča zajame v proračun s predvideno izgradnjo do leta 2025, za izgradnjo razširitve ceste Šenčur-Primskovo pa se naredi premik planirane porabe sredstev po časovnici v plan do leta 2025.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.