Stanovanjski sklad Republike Slovenije še vedno v Kranju načrtuje izgradnjo soseske Ob Savi. Prej pa je na potezi občina.
Stanovanjski sklad RS je trenutno v fazi priprave javnega naročila za projektiranje celotne soseske. Ta bo obsegala 1. fazo s 187 stanovanji, od tega 28 oskrbovanimi, in 2. fazo s 50 stanovanji. Začetek izvedbenih del za 1. fazo predvidevajo v začetku leta 2024 ter zaključek del s pričetkom uporabe v začetku leta 2026. »Pričetek gradnje je odvisen od aktivnosti Mestne občine Kranj, ki mora zagotoviti prometno in komunalno opremljenost območja. Preden se začne izvedba soseske je potrebno rekonstruirati del Savske ceste, izgraditi nov most čez Savo in prestaviti tlačni kanal in pod most,« so nam ob tem povedali v Stanovanjskem skladu RS.
Mestna občina Kranj je že pred časom tako uspela odkupiti večino zemljišč ter je za gradnjo mostu in širitev ceste podala vlogo za gradbeno dovoljenje na upravno enoto. »K
o ga pridobi, bo takoj začela z izbiro izvajalca in gradbenimi deli,« so nam ob tem sporočili s kranjske občine. »
Ta del Kranja bo tako poleg gospodarske infrastrukture dobil še sodobno cesto in most čez Savo, ki je ne glede na dotrajanost prometno precej obremenjen. To prinaša koristi tako prebivalcem in podjetjem v Savski loki kot tistim na drugem bregu Save … Ko bo zgrajena soseska ob Savi, pa bomo pridobili še prepotrebna stanovanja, ki jih močno primanjkuje tudi v Kranju. Čakalne vrste so dolge, zato si na vso moč prizadevamo, da se situacija na tem področju čim prej izboljša,« pa je o pomenu projektu pred časom povedal kranjski podžupan Janez Černe.
Savska cesta bo po rekonstrukciji širša po celotni dolžini in bo imela tudi pločnik. Tudi most pri Planiki bo precej širši od obstoječega in bo dvopasoven ter s pločnikom in kolesarsko stezo na obeh straneh. Poleg tega bo dvignjen za dodatni 1,5 metra, kar bo omogočilo veliko večjo poplavno varnost na tem območju. Ob tem so se v občini skupaj s Stanovanjskim skladom in Elektrom Gorenjska zavzeli še, da bi na tem območju odstranili električne daljnovode in napeljave premaknili v nosilec Delavskega mosta. Na tak način urejene napeljave so namreč bolj sodobne in varne.