Kot izpostavlja dramaturginja in umetniška vodja sezone Marinka Poštrak, gre za virtuozno napisan tekst. Zanj se je odločila, ker se ji je zdel »izjemno poglobljen, s psihoanalitičnim uvidom, neverjetnimi obrati, v katerih se izgubljajo in iščejo vsi junaki te fascinantne drame, ki odpira polje mita o materinski ljubezni, ki ga bolj ali manj doživljajo vse družine. Florian Zeller na slogovno prepoznaven in izpiljeno minimalističen način, s skopimi, a enigmatično dvoumnimi stavki v tekočem dialogu, predvsem pa z neprestanim spreminjanjem perspektive izrekanja 'objektivne resnice' pred nami razgrinja čustveno izvotljene odnose v družini, katerih posledica so Mamina osamljenost, njeno boleče soočanje s sinovim odhodom od doma in slutnja, da jo mož vara, oziroma njegova čustvena odsotnost.«
Režiser Ivica Buljan pa je o predstavi povedal: »To besedilo je črna farsa, ki prikazuje labirint čustev med ženo in možem ter materjo in sinom, in ko poskuša odgovoriti na vprašanje, ali lahko ljubimo preveč, odzvanja kakor bolesten odmev. Pripelje nas do samega dna in nas ne izpusti več. Govori o obsesiji dvakratno zapuščene ženske, o bolečini in samoti matere, ki gleda, kako njena otroka odideta, in ki v svoji hiši ostane sama. Tako kot druge ženske je tudi Anne naredila vse za svoja otroka, za svojega moža, za svoj dom; toda minevala so leta in otroka sta odšla, sin, hči – in zdaj še njun oče. Nenadoma se znajde sama v kraljestvu, iz katerega vsi bežijo.«
Prva slovenska uprizoritev večplastne, pretresljive zgodbe, ki govori o bolečini in osamljenosti Mame, ki se sooča s sindromom »praznega gnezda«, bo v petek, 1. oktobra, ob 19.30, v vrhunski igralski zasedbi Darje Reichman, Boruta Veselka, Blaža Setnikarja in Doroteje Nadrah.