Kakšna izkušnja je bil lanski Eurosong in ali se vam zdi, da je evrovizijska publika dojela vaš sarkazem?
Predvsem sem zelo vesel, da sem videl Kaspijsko jezero in mesto Baku, ki ima zanimivo zgodovino in arhitekturo, čeprav je svoj hitri razvoj doživel med naftnim bumom v začetku 20. stoletja. Evrovizijska publika nima navade razmišljati o vsebini, zato nisem niti pričakoval, da bi dojela mojo pesem. To sem odpel za vse tiste druge, ki sedijo v kuhinji in pijejo pivo, medtem ko v dnevni sobi evrovizijski fani gledajo Eurosong. Imel sem idejo, da jih s prvimi nekaj takti prikličem iz kuhinje in da komad s pivom v roki poslušajo do konca. Mislim, da mi je to uspelo.
Obstaja bizarna zgodba med vami in britansko TV-mrežo BBC, ki vam je, bojda izjemoma, za intervju celo plačala.
Plačali so mi, da dam intervju Palinu. Mislil sem, da je to nekaj običajnega, vidim pa, da je ljudem to čudno. (Rambo je zahteval nekaj tisoč evrov, ker pa mu jih sprva niso hoteli izplačati, je rekel, da bo on isto vsoto plačal njim, ker ni vedel, da je tako velika televizijska hiša BBC brez denarja. Ponosni Britanci so se na to odzvali tako, da so mu za intervju vseeno plačali, op. p.)
Kakšna je pravzaprav povezava oziroma kontrast med Rambom in Amadeusom in zakaj ste za svoje umetniško ime izbrali prav hollywoodski lik Sylvestra Stallona in čudežnega dečka avstrijske klasične glasbe Mozarta?
Zato, ker je bilo to najbolj neumno ime, ki sem se ga lahko spomnil. V šovbiznisu je polovica posla ime, druga polovica pa je neumnost, in tako sem zajel celoto.
Kaj pa lahko nocoj pričakujemo na vašem koncertu v Ljubljani?
Marsikaj. Dokaj nov zvok, ki je svoboden in vre kot žareča lava, ki lije po zidovih in topi hladna srca.